Dit begrijp ik niet helemaal. "Australië uit moeten", terwijl ze "in Australië hun visa zitten af te wachten"?
[quote author=Bear link=topic=1966.msg30666#msg30666 date=1128596870]Eigelijk krijgen alleen de mensen die in Australië hun visa af wachten deze mail.
Het wil eigelijk zeggen dat hun visum er aan komt (grant letter) en dat ze dus Australië uit moeten. [/quote]
Het lijkt mij toch logischer dat ze beter dáár kunnen blijven ipv eerst te moeten vertrekken. Of lees ik het fout?
Thx, ik begrijp het. Kan je (in sommige gevallen) even een leuke vakantie houden in bv NZ :-D of zo (Bali kan je maar beter even vermijden, helaas :-().
Voor jou geldt dat niet dan, want jij bent dan nog hier, klopt dat??
Hoi Rene
Ja klopt helaas zijn wij nog in nederland. Maar wij moeten nog de seccond instalment betalen omdat mijn vrouw haar IELTS test niet heeft gehaald. De 2nd instalment geeft dan recht op 510uur engelsen les voor mijn vrouw De betaling moest gebeuren op het einde van de visum aanvraag maar nog net wel voor dat we officeel het visum krijgen dus vandaar de Pre-Grant ook voor ons
Gr. Barry
560 uur Englese les??? Dat zijn heel wat uren!! Dat zou dan 14 weken, 5 dagen per week en 8 uur per dag?? Dat is bijna genoeg om een graad te halen. :-D
Ook al is het niet officieel het is het toch een beetje feest. Voor ons :cheer:
[/quote]
Barry & Vanessa, alvast gefeliciteerd en succes met de beslissing om wel of niet te blijven voor de vijftigste verjaardag van je moeder. Ik hoop voor jullie op een joboffer die ingaat half/eind februari. Dan heb je beide. Groet, Frank
[quote author=rob & jeanine link=topic=1966.msg30760#msg30760 date=1128666069]
je mag niet in Australie zijn ten tijde dat je je visum krijgt, vaak even een tripje naar Nieuw Zeeland dus.
[/quote]
Zo pakken wij dat inderdaad ook aan, een leuke trip naar NZ boeken en dan thuiskomen met een sticker in ons paspoort!
[quote author=Bear link=topic=1966.msg30666#msg30666 date=1128596870]
Ook al is het niet officieel het is het toch een beetje feest. Voor ons :cheer:
[/quote]
Zo dat is snel,... Wanneer de ausies geld mogen afschrijven is het ineens binnen 3 werk-dagen allemaal geregeld. :-D :-D Vandaag de grant-letter gehad met alle info voor het afhalen van de stickers etc. Dus vanaf vandaag hebben we dus officieel het visum
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.