Jeetje waarom word alles zo moeilijk gemaakt :| :evil:
Ben je er helemaal uit. Straks 2 weken op het strand liggen in Adelaide dan richting Coober om een nieuwe levens ervaring op te doen.
Krijg je ineens een mailtje van Telefix. "Ben je nog beschikbaar. We kunnen nog wel een televisie monteurs gebruiken"
Ik heb daar in november een sollicitatie heen gestuurd :wall:
Aan 1 kant is de keuze makkelijk.
Vanessa en ik verheugen ons ontzettend op Coober en ikzelf heb het even helemaal gehad wat consumenten elektronica betreft.
Aan de anderen kant. Gelijk aan de slag in Adelaide als elektronica pik. Betekent meer kans om weer terug te stromen in de Avionica (luchtvaart). Vanessa kan haar cursus engels gaan doen bij TAFE (AAP).... We kunnen eindelijk weer gaan beginnen met het bouwen van een eigen nest. Wat we zeker al 3 jaar niet meer hebben kunnen doen.
Dus wat gaat het worden: :thinking: :think: :think:
*Het juist rechte pad wat de jan met de pet zou doen en waar de familie dan weer blij mee is. Me Pa is nu flink aan het flippen dat ik dan nu voor een jaar de techniek uit ga etc etc bla bla schreeuw schreeuw.
*Of zou ik het avonturiers pad op gaan en daarbij nog een leuk zak centje verdienen. Maar dan wel kans dat ik over een dik jaar moeilijk de techniek weer in kom?
Ik weet het, het is een luxe probleem. En ik ga zeker eerst is een afspraak maken bij Telefix om is rond te kijken. En dan pas beslissen. Maar Ik ben heel benieuwd wat jullie er van denken. Me gevoel zegt in ieder geval Coober Pedy