Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Hoi Bear,

Je schreef ooit dat je 'droom' (zo wilde je het niet formuleren) was om het roer echt om te gooien en dat jullie het liefste op een boerderij wilden gaan wonen. En dat je niet meer echt met electronica wilde werken. Dat lukt misschien niet meteen, maar naar Coober pedy is inderdaad het roer helemaal omgooien en je weet zeker dat je die kans nu hebt. Ik zou hem grijpen :lol:

Liefs Eutrice

Dat klopt helemaal Eutrice :up: :up:
Zondag heb ik weer een afspraak met me "kweker" nursery person :up: Gaan we weer even dromen plannen over onze toekomst. Helaas duurt het nog wel een jaar of 2 voordat hij zijn visim heeft. Kan ik in iedergeval voor zorgen dat er alvast wat marketing onderzoek wordt gedaan. :-D :-D

:lol: Het is allemaal wel erg makkelijk gezegt natuurlijk. Maar nog verdomt moeilijk om ook het roer echt om te gooien :up:

groetjes :up:

Hoi Barry,

Daar heb je helemaaaal gelijk in :-o.
Maar als we toch bezig zijn....hihihi :roll: kunnen we het beter meteen goed doen toch.
We moeten alles een keer geprobeerd hebben toch?
Ik denk dat je altijd nog aan de slag kan in je 'oude' beroep.
Ik wil ook heel wat anders gaan doen in Oz en als het niet lukt heb ik het lekker toch geprobeerd :nana:
Gaat nog wel goed komen met ons hahaha :-D :-D :up:

Liefs Eutrice
(die slapeloze nachten heeft van al dat wachten :? :lol:)

Yep het begint al aardig te krieben. Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in. Het avontuur gaat eindelijk beginnen :cheer:
Deze week zijn we druk bezig om van mensen afschijt te nemen :cry: Het valt zwaar .... Maar gelukkig is het voor een goed doel. Ik heb nu echt eindelijk voor het eerst in 26jaar het gevoel wat ik precies wil. Ik heb echt een doel voor ogen. De volgenden 5 jaar zal uit wijzen of het allemaal gaat lukken :)  :up:
Barry

Bere-spannend :lol: maar fijn dat je geen last hebt van twijfels. Succes met het afscheid nemen!!! En het inpakken natuurlijk.

Nou he afscheid nemen is van de vervelendste dingen rond het hele emigreren... Houd jullie taai en geniet vooral van de momenten!
Nog maar een paar dagen.... :lol:
Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!!! Gelukkig heeft Willem ook internet! Cause you've got to keep us posted!!!

Hey Barry en Vanes,

Volgende week zijn jullie er al (bijna). Spannend, hoor.
Heel veel succes met de laatste loodjes :up:.
En houd ons hier wel op de hoogte, he :computer:, ben benieuwd hoe het allemaal verloopt en hoe jullie het vinden.

Groetjes,
Mel

Als je in je doel gelooft zul je het bereiken,dus nog een paar dagen geduld :-D Heel veel sterkte jullie de komende dagen.

Groetjes Sander :up:

Barry & Vennesa,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alles wat hier al gezegd is, nog even doorbijten en dan begint het avontuur... :up:

En natuurlijk zullen jullie ons vast wel op de hoogte houden van het wel en wee in Oz.... toch?

In ieder geval een goede vlucht toegewenst maar ook een goede nacht rust voor de komende 3 daagjes  :up:

Groeten Koen & Katrina

[quote author=Koengaroo link=topic=1966.msg49375#msg49375 date=1140693621]
En natuurlijk zullen jullie ons vast wel op de hoogte houden van het wel en wee in Oz.... toch?
[/quote]
Tuurlijk Koen :up: Net toevalig 9 adresjes opgezocht van internet cafes. Dus dat gaat goed komen.  :up: :up: :up:

Afscheid nemen lijkt mij inderdaad ook erg moeilijk :cry:

Maar toch heeeel erg veel plezier de aankomende dagen  :up: geniet ervan!

Liefs Eutrice

Succes met de laatste loodjes hier (en die waren soms behoorlijk zwaar) een goede vlucht en
een hele goede aankomst in jullie nieuwe thuisland :up:

Barry en Vanessa,

heel veel geluk.

en besef dat je een flinke verandering ondergaat.
take it easy!

linda

Hoi mensen
Even snel een reactie heb eigelijk visite beneden zitten :lol:

Bedankt voor de replys :up: en even een vraagje.
Zijn er mensen met een permanent visa die bij singapore airlines online hebben ingechecked??? Mij lukt het dus niet. Iet over dat mijn visa nog niet gechecked is bij de Australian flight plan :-( :? :? :? Ik gelijk in de stress Singapore Airlines gebeld.
Zij het vrouwtje van SA dat het inderdaad kan kloppen vakantie visa's gaan namelijk allemaal via internet en dus ook bekent bij in het systeem. Voor een permanent visum is dat anders den moet je echt persoonlijk inchecken bij de balie dat is dus niet mogelijk via Internet??????

Maar dat verhaal kwam er best twijfelachtig uit? Iemand die dit kan bevestigen.
Nou ik ga weer vlug koffie wordt koud :-D
groetjes Barry

Hoi Barry en Vanessa,
Wij wensen jullie natuurlijk een goede reis en heel veel succes in Australie.
Jullie gaan het prima redden daar !!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het in Coober Pedy gaat, waarschijnlijk komen wij ook die kant uit, maar dat duurt nog even.

Suuces en geniet er vooral van. :up:

Groetjes
Ineke en John

Was gister een tegek afschijds feestje :up: :up: :cry:
Hier de 3 forumers die aanwezig waren :lol: :-D :up:
Bear- Muis - Arnold
index.php

[size=16pt]Tot ziens in Australie allemaal. :cheer: :cheer:  [/size]
Nog een paar uur dan zitten we in het vliegtuig ga nu me nest in. :cool:

Hoi Barry en Vanessa

Heel veel succes vandaag en een hele goeie reis gewenst  :up: . Gewoon in je korte broek het vliegtuig in, want het is heet hier :-D

Groetjes Sander :up:

He Bar en Vanessa!

Te gek dat jullie afscheidsfeestje geslaagd was!! Nog een paar uur!!!!!

Hele goeie vlucht en vooral [size=15pt]een geweldig nieuw leven in OZ toegewenst[/size]!!!

Houd ons op de hoogte!!!

Heel veel groetjes Lin

Hé Barry en Vanessa,

Goeie reis en succes :up: met het opbouwen van jullie nieuwe leven in Oz.

Groetjes,

Erna

Status
Not open for further replies.
Back