Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Barry & Vanessa,

Ondertussen zijn jullie al onderweg (toch?). Een heel goede reis, en heel veel succes voor de komende maanden.

M.vr.gr.
Perthpete

Hey barry & Vanessa,

Ook namens Katrina en mij een hele goede vlucht tegewenst, en ik hoop dat jullie nieuwe thuis land alles is wat jullie er van verwachten.. :up:

Laat gauw weer eens wat van jullie horen, ben erg benieuwd hoe jullie reis is verlopen en wat jullie indrukken zijn. :wink:

Groeten en tot in Oz,

Koen & Katrina

Jullie zijn al onderweg, dus ik kan alleen een veilige aankomst wensen. Ik hoop dat je een goede vlucht hebben gehad. Heel veel succes daar!! :up: :up:

Rene

Hey Vanessa & Barry,

Als jullie dit lezen zijn jullie in Singapore of Adelaide.
Wij hebben staan zwaaien en kijken tot jullie achter de wolken verdwenen.
Hoop dat jullie een goeden vlucht hebben gehad.
Hier nog een hele leuken foto:

Groeten, en tot heel snel
Arnold

Ook van mijn kant veel fun toegewenst in Oz.

En wat er ook gebeurt, blijf relaxed weetjewel...

:cool:

Nogmaals bedankt voor alle reacties en de groeten uit Singapore :up: :up:

Bear en Muis, hopelijk is de vlucht tot nu toe meegevallen en hopelijk tot gauw, op het forum! Veel succes!!

Sara

:lol: :lol: :lol: :lol:
Als jullie dit lezen zijn jullie in Oz aangekomen!!!
Ik hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben :up:

Tot ziens op het forum!

Liefs Eutrice

Even wennen aan het tijdsverschil en dan......... :up: :up: :up:....succes met alles.

groetjes Miran  :)

Nou jullie zijn er hoor!!!

Welkom in Ozzie!!! Hoop dat jullie een goeie vlucht gehad hebben!

Heel benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Lin

Hello people

Jeetje wat een ervaring :lol: Zit nu in het brighton caravan park. Jet leg valt erg mee. Eigelijk geen last of het komt nog??? We hebben op Singapore gewoon heerlijk kunnen rusten .Jammer dat ik geen foto's kan uploaden. Want het is hier hel mooi. Onzettenden grote huur bak als auto en gelijk vanaf het vliegveld in het diepen. Best eng, links rijden zeker als het ook nog druk is op de weg. We gaan het zo nog een keer proberen :-D en wat was het druk op deweg leek wel of ik gewoon in Den Haag reed. Nou o.k. dan niet de binnen stad van den haag. Dat is nog wel iets drukker :wink: IK zal binnen kort een wat beter verhaal typen over hoe de reis was maar ga nou eventjes op het strand lopen :lol: :lol: :lol: Jeete wat mooi is het hier.... Wat zou het zijn hier 25+ graden ..

Groetjes Barry & Vanessa

Hee leuk wat van jullie te lezen!! Kun je geen foto's uploaden... jammer! Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Hoe is het caravan Park? Ja eng he?! De allereerste keer links rijden! Maar het went!
Heel veel plezier met orienteren de komende dagen! En rust lekker uit! Je hebt tenslotte nog vakantie!!! :up:

Groetjes Lin

Ben even gaan speuren op het net, maarre... ziet er niet slecht uit!!! Geniet maar lekker samen!!!

Heb ook gelijk even gesnuffeld.....ziet er "ellendig" uit zeg :-D :up: Heerlijk, geniet er van! En ben benieuwd of je een seal tegen bent gekomen op het strand!

Welcome home!
Syl

Status
Not open for further replies.
Back