Ok dan zal ik nu een beetje een normaal verhaal proberen te typen. In hoevere dat gaat lukken zonder Nederlandse spellings check :wall: Betrapt!! :-D :roll:
Ok eerst op Schiphol zeer dramatisch. Me moeder had er best wel moeilijk mee en daar door kon ik het helaas niet droog houden. Tijdens het afschijt kreeg ik nog een brief van m'n broertje en mijn zusje. Die mocht ik alleen in het vliegtuig lezen.
Afijn,.. nadat we door de doune waren bracht ons schoon zusje ons naar de gate en zijn we richting Singapore gegaan. Goeie vlucht gehad. Ik kon pas ergens op de helft genoeg moed bij elkaar krijgen om zonder te janken die brieven te lezen. 1 helen mooien brief van me zusje dat ze ons heel erg gaat missen. en een heel mooi gedicht van me broertje over onze jeugd.
Op Singapore zijn we naar het transfer hotel gegaan waar ik had geboekt voor de 28e en niet voor 27e :wall: Ze hadden gelukkig nog een kamer vrij alleen met 2 eenpersoons bedden. Prachigen kamer met uizicht op het platvorm. Als je daar dan zit als vliegtuig freak dan heb je het heel goed naar je zin. Na een goede rust zijn we weer op het vliegtuig gestapt. 1 kleinen pobleempj egehad bij de doune in Singapore. Ik had nog een mes in mijn handbage :wall: Ja ik weet het stom stom maar totaal vergeten dat ie in mijn etui zat. Maar de woorden sorry en bin the knife waren genoeg om ons in het vliegtuig te krijgen...
In Adelaide werden we opgehaalt door een "pom" :-D van de M&G service. Hij was dus een ex brit, een gezzelig man waar we zondag nog even op de koffie gaan. Heel wat info gehad maar het meeste wist ik al. Ik raad iedereen die naar Adelaide gaat het toch aan als is het alleen maar om de straten gids (van perfect kwaliteit die je krijgt. Ook krijg je een uitnodiging voor een bij een komst van new arrivels bij TAFE. Deze bij een komst is verplicht voor SIR mensen voor ons niet maar wel leuk om te doen.
Gister naar een heel grote shoping mal geweest en nu zit ik in een I- cafe midden in het CBD van Adelaide.
Erg mooi het centrum wel erg druk en overal max 2 uur betaald parkeren. We hebben de auto dus ergens in een garage gedumpt. Mag je tenminsten wat langer blijven als 2 uur. Alles is nu ook geregeld. Alleen nog medicare en een rijbewijs.
We hebben zo'n 45 miniuten gewacht om ons rijbewijs te halen. Dat alleen voor 2 formulieren en te horen te krijgen dat je een bewijs nodig hebt van waar je woont. Dus moeten van de week nog terug:wall:
Ondanks het duk is hier in het CBD is iedereen toch best relax [size=7pt]((nog))[/size] geen last van schreeuwenden mensen of plakkers in het verkeer.
Ik was zer verbaast toen iedereen bij weg werkzaamheden ook echt 25 ging rijden :roll: :-o
Heb het erg naar me zin en kijk erg uit naar de trip naar Coober pedy. Die man van M&G service zei iets over 10 uur rijden. We zitten te denken om eerst naar Porth Augusta te rijden om daar te overnachten en dan naar Coober Pedy door. Dat hakt de trip de toch in tweeen al is he nog dik 600-700Km van af porth Agusta. Maar dan zijn we tenminsten de stad uit.
We gaan morgen naar een auto kijken. Moet iets worden voor 4000 dollar dan houd ik nog wat over voor een laptop zodat ik eindelijk is de foto's het internet kan op knallen en een update kan doen op mijn website via de FTP
Ok tot zover.... Groetjes