Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
Barry,

Wij hadden een beetje hetzelfde issue. M'n vrouw is toen met de niet-verzegelde envelop naar Breda gejakkerd (vanuit Arnhem) en gevraagd om 'm te verzegelen. Hadden ze eigenlijk nog nooit van gehoord. Na wat gezoek vonden ze wel wat stempels met daarop de naam van de GGD etc en die hebben ze erover heen gedrukt. Het maakt namelijk eigenlijk niet uit WAT er op zit ALS er maar iets op zit. Weten zij veel wat GGD is?

Als je 'm nog niet naar Australie verstuurd hebt zou ik de moeite nemen om ermee terug te gaan. Good luck!

Ben benieuwd wat je agent zegt, laat je het nog even weten? Succes ermee  :) en met het wachten he Barry

Nu volgen nog wat manieren om te verzegelen (geintje):

De dikke van dale zegt:
ze·gel2 (het ~, ~s)
    1 in lak of was afgedrukt figuur in reliëf => verzegeling
    2 stempel waarmee een afdruk in lak of was gemaakt wordt
    3 gestempelde strook papier om goederen aan het gebruik van de bezitter te onttrekken
    4 belasting die geheven werd door het plakken van voorgeschreven zegels [Belg.] [Belg.]

Dus gewoon de kaars pakken, laten druppen en je zegelring erin drukken  :p (Flauw hè)

Of koop een flesje rode nagellak, flink druppen en dan een stempel kopen bij bijv. het Kruidvat en stempelen maar.

(Smerige), spaar je oorsmeer op, bij voldoende resultaat: stempelen maar........ :hang:

[quote author=Hans de Visser link=topic=1966.msg28716#msg28716 date=1127342299]
Als de envelop toch dicht is, kun je er dan niet gewoon even mee terug naar de dokter en vragen of ze er alsnog een stempel op zet? Of begrijp ik het nou verkeerd  :?
[/quote]
Hoi hoi
Als je het zo zegt klinkt het heel simpel :up:. Maar je had dat vrouwtje aan de telefoon moeten horen. Die was het heel erg eens met haar eigen stand punt en wist alles zo goed natuurlijk. Sommigen mensen :wall: Terwijl ik alles netjes in een brief had gezet stap voor stap geen probleem. Als ze dat nou gewoon had gedaan dan was er niks aan de hand. Maar dat soort mensen weten alles altijd beter :x
Maar je hebt gelijk anders neem ik van de week een halve dag vrij en cross ik maar weer eventjes naar de Haag. Zaterdag ook al. Lekker is dat met die hoge benzine kosten.Maar ja er zijn ergeren dingen op de wereld :roll: :up:

Mijn Agent belde. Ik hoef me nergens druk om te maken..... Gewoon opsturen zolang de envelop dicht zit is er niks aan de hand..... Maak me weer eens druk om niks :roll: :wink:

Ik denk dat, als je al zo ver bent, je jezelf dan druk gaat maken om de kleinste dingen... Je wilt alles zo snel mogelijk voor elkaar hebben. Als je nou niet zeker had geweten of het mogelijk was om die enveloppe zo op te sturen, zou ik me ook zorgen maken. Stel dat het nou toch niet goed was... Scheelt je een hoop ergernis en wie weet een hoop tijd.

:-D :-D Bear, neem alsnog lekker die halve dag vrij en ga wat leuks doen met muis :up:

Groetjes
Syl

[quote author=Annemiek link=topic=1966.msg28751#msg28751 date=1127377062]
Ik denk dat, als je al zo ver bent, je jezelf dan druk gaat maken om de kleinste dingen... [/quote]

Plus nog het feit dat ik een zenuwen pees ben. Dat maakt dan alles nog eens veel erger. Net als bij de medische keuring moest de doctor 2 keer me bloeddruk meten omdat ik veel te zenuwachtig was en daardoor me bloed druk veeeel te hoog :wall:
Ben dan ook heel erg blij als ik straks me visum heb. Kan ik tenminste weer een beetje normaal gaan doenOf ik ga me weer druk maken om de verhuizing  :roll:Gr. Barry

[quote author=Syl link=topic=1966.msg28753#msg28753 date=1127377513]
:-D :-D Bear, neem alsnog lekker die halve dag vrij en ga wat leuks doen met muis :up:

Groetjes
Syl
[/quote]

Ahh ja dat zou wel fijn zijn, vooral met dat mooie weer nu. Maar muis die zit ook op d'r werk dus helaas en eigelijk is het veel te druk om vrij te nemen of op het forum te zitten :wall: :roll:

[quote author=Bear link=topic=1966.msg28609#msg28609 date=1127293147]
potverdriedubbeltjes :x  :x  :x
[/quote]

Vloeken is helemaal nergens voor nodig!

:yellowcard:

Alles komt wel goed, chill, rielex...

:music:

..BIERTJE!!.. :up: :-D

biertje.JPG

Morgen komt Fedex die rotzooi halen. Dan hebben de aussies het pakje dinsdag :cheer:
Hopen dat dit het laatste probleem was en dat we nu dan eindelijk zoals normalen mensen dat doen kunnen gaan wachten op het visum :x

enneh.......dit is rond "breakfast" time?  :-

Groetjes
Syl

p.s. wel even die lege zakjes opruimen :-D

lege zakjes?? ..............  :oops:  oops, dat broetje van mij laat ook altijd  zijn rotzooi slingeren :wall: Volgenden keer als ie voetbal komt kijken zal ik is vragen of ie z'n zooi wilt opruimen :lol:  :roll:

:-D Goed gezien Syl, ik dacht het ook al te spotten!!!
Jaja broertjes..... :wink: :-D :-D Is dat zeker ook zijn portomonee!!! :-D

Kan me goed voorstellen dat je met zoveel gedoe om een stomme envelop effe wat nodig hebt om bij te komen ..

Ach een goed verstaander heeft maar een half oog nodig :-D :? of dat was geloof ik 1 oor.... :stupid2:

Laat je je broertje niet te veel inpakken als de grote emigratie verhuizing er aan zit te komen....:naughty2:

Groetjes
Syl

[quote author=Maluka link=topic=1966.msg28864#msg28864 date=1127421321]
Ik zag hem liever met een pijpje Grolsch in de hand  :lol: :lol: :lol:
[/quote]

Eensch!!!  :-D

Status
Not open for further replies.
Back