Bear vertrekt naar Adelaide 22 October 2006

Status
Not open for further replies.
[quote author=Bear link=topic=1966.msg28896#msg28896 date=1127454901]
lege zakjes??
[/quote]

Forget Adelaide...

Ik denk dat Nimbin veel meer iets voor jou is!

:peace:

Hulde aan Fedex. Vrijdag 14:00 pakje opgehaald maandag 11:00 afgeleverd in Sydney:up:

Ik weet nou niet wat ik moet doen :oops: Mijn agent belde net we zijn weer een stapje verder. We moeten alleen nog maar de second instalment betalen daarna kunnen de paspoort naar Berlijn. voor die oooo zo mooie sticker. Dus zou ik nu al vertellen dat ik mijn visum heb of ff wachten tot dat ik alles zwart op wit heb..... Ik geloof het gewoon nog niet :p Ik zit nou op mijn werk en alles draait gewoon ik kan me totaal niet meer concentreren…..

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
[size=12pt]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/size]
[size=40pt]HIJ IS BINNEN[/size]
[size=12pt]JAAAAAAAAAAJAAAAJA JAJAJAJAJJAJAJJA.... [/size]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D :-D :-D

Geweldig nieuws!!!!!
[size=20pt]Gefeliciteerd!!!!!!!!! [/size] Take it easy Barry! Neem een lekkere borrel vanavond!!!!
:congrats: :congrats: :congrats: :congrats:

Groetjes Sander en Linda!

Of een jointje!  :wink:

GEFELICITEERD!

Kom je een keer meeborrelen in BrisVegas, nu je toch binnenkort in de buurt bent?

Top nieuws!

Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je je gedachten er niet meer bij hebt!! Neem lekker een middagje vrij joh!  :up:

Groetjes Sander
:cheers: :cheers: :cheers:

Ik heb een beter idee: laten we ALLEMAAL een middagje vrij nemen...  :evil:

maar dat zal niet lukken zeker hé?  :-(

In ieder geval, geniet er maar van vandaag joh!  :up:

Heb mijn laatste vrijen dag voor de banen markt gebruikt :cry: :evil:

:dance: :dance: :dance: :dance:
:congrats: :congrats: :congrats: :congrats:

Geweldig!!!!!!!!! Wanneer ga je inpakken?

Gr. Sab

Hoi Sabien
Wanneer,.. dat weet ik nog niet precies ik zit te twijfelen over begin januari of begin februari. In ieder geval na de feest dagen. Wat dat betreft wacht ik toch met tickets boeken en baan/ huis opzeggen tot dat ik echt het paspoort + sticker in mijn handen heb :roll: :roll:
gr. Barry

Zooo hehe ik ben nu een beetje bij gekomen :eek:  Dus gelijk maar eventjes met behulp van het britsch expat forum en australia-migration forum uit gezocht wat er nou precies allemaal aan de hand is misschien handig voor de mensen die nog niet weten wat een pre-grant is.

Pre-grant is eigelijk een niet officiële manier om te zeggen dat je visum er door is. Eigelijk krijgen alleen de mensen die in Australië hun visa af wachten deze mail.
Het wil eigelijk zeggen dat hun visum er aan komt (grant letter) en dat ze dus Australië uit moeten. Ook mensen die op het laatste moment nog wat extra dingen moeten regelen krijgen zo'n pre-grant. Ik of wij moeten nu dus de 2nd instalment betalen. Na betaling kan ik na 3-4 weken mijn grant letter verwachten. Waarmee ik dus mijn sticker kan gaan ophalen in Berlijn.
Ook al is het niet officieel het is het toch een beetje feest. Voor ons :cheer:

:congrats: :cake2: :congrats: :cake2: :congrats:

:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Dat hebben jullie nou goed voor elkaar.
het stikkertje ophalen is zo gebeurd.
En dan is het cracking wit the packing.
:dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:
En dan als een hasewind hond naar Aus.

Gr ineke  :) :)

EXCELLENT NEWS!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :flowers:
Nou dat beloofd vast een goed weekend te worden!

Inpakken geblazen! :-D :-D

Groetjes
Syl :)

Status
Not open for further replies.
Back