Ik weet nou niet wat ik moet doen Mijn agent belde net we zijn weer een stapje verder. We moeten alleen nog maar de second instalment betalen daarna kunnen de paspoort naar Berlijn. voor die oooo zo mooie sticker. Dus zou ik nu al vertellen dat ik mijn visum heb of ff wachten tot dat ik alles zwart op wit heb..... Ik geloof het gewoon nog niet Ik zit nou op mijn werk en alles draait gewoon ik kan me totaal niet meer concentreren…..
Geweldig nieuws!!!!!
[size=20pt]Gefeliciteerd!!!!!!!!! [/size] Take it easy Barry! Neem een lekkere borrel vanavond!!!!
:congrats: :congrats: :congrats: :congrats:
Hoi Sabien
Wanneer,.. dat weet ik nog niet precies ik zit te twijfelen over begin januari of begin februari. In ieder geval na de feest dagen. Wat dat betreft wacht ik toch met tickets boeken en baan/ huis opzeggen tot dat ik echt het paspoort + sticker in mijn handen heb :roll: :roll:
gr. Barry
Zooo hehe ik ben nu een beetje bij gekomen Dus gelijk maar eventjes met behulp van het britsch expat forum en australia-migration forum uit gezocht wat er nou precies allemaal aan de hand is misschien handig voor de mensen die nog niet weten wat een pre-grant is.
Pre-grant is eigelijk een niet officiële manier om te zeggen dat je visum er door is. Eigelijk krijgen alleen de mensen die in Australië hun visa af wachten deze mail.
Het wil eigelijk zeggen dat hun visum er aan komt (grant letter) en dat ze dus Australië uit moeten. Ook mensen die op het laatste moment nog wat extra dingen moeten regelen krijgen zo'n pre-grant. Ik of wij moeten nu dus de 2nd instalment betalen. Na betaling kan ik na 3-4 weken mijn grant letter verwachten. Waarmee ik dus mijn sticker kan gaan ophalen in Berlijn.
Ook al is het niet officieel het is het toch een beetje feest. Voor ons :cheer:
Dat hebben jullie nou goed voor elkaar.
het stikkertje ophalen is zo gebeurd.
En dan is het cracking wit the packing.
:dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:
En dan als een hasewind hond naar Aus.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.