henriette
Active Member
Het feit dat ze verwijzen naar sponsorship komt doordat je met je punten die je nu hebt (pooled) wel genoeg hebt voor een dergelijk staats- of werkgevers- gesponsord visum (bijvoobeeld het regionale visum ook). Is dus niet een nieuwe weg of zo die ze voorstellen, maar de weg die je nu al kan bewandelen met je oude punten.
Waarom dien je niet een nieuwe aanvraag in voor een skilled independent? Het zou kunnen zijn dat je skills assessment nog geldig is (die van mij was wel 2 of 3 jaar geldig) en dat betekent dat het niet eens zoveel werk is. Je weet precies wat je moet doen en het is voor veel zaken een kwestie van kopieren wat je al een keer eerder hebt gedaan. Je skills assessment was toch al goed? Het ging toch om de werkervaringspunten? Op die manier krijg je toch het visum wat je graag wil.
Volgens mij krijg jij uiteindelijk wel graag het visum wat je het liefst hebt!
Succes!
Waarom dien je niet een nieuwe aanvraag in voor een skilled independent? Het zou kunnen zijn dat je skills assessment nog geldig is (die van mij was wel 2 of 3 jaar geldig) en dat betekent dat het niet eens zoveel werk is. Je weet precies wat je moet doen en het is voor veel zaken een kwestie van kopieren wat je al een keer eerder hebt gedaan. Je skills assessment was toch al goed? Het ging toch om de werkervaringspunten? Op die manier krijg je toch het visum wat je graag wil.
Volgens mij krijg jij uiteindelijk wel graag het visum wat je het liefst hebt!
Succes!