Ik kwam ook achter dat winkeltje door het topic "Heimwee" hier op het forum. Uiteindelijk heb ik meer gekocht dan dat ik van te voren had bedacht :| Het is wel prijzig, de doos nutri grain was ruim 6 euro... Maar goed ik heb dat al jaren niet meer op dus het mocht wel een keertje. Als ik daar dan ruim een week van ontbijt is het nog geen euro per ontbijt, dus als ik het zo bereken valt het wel mee :grin:
Gefeliciteerd met jullie IELTS test
Dat is het zeker waard om jezelf te tracteren (ik heb 5 pakken tim tams gekocht, waarvan er wel 2 of 3 cadeaus zijn, maar de rest lekker voor mezelf bewaar).
Ik wacht alleen nog op mijn engelse vertalingen van mijn diploma's, overigens heb ik voor mijn belangrijkste diploma (SPH) een engelse vertaling, dus dat komt goed.
Ik kwam een kopie van mijn uitreksel tegen. Denk dat ik die in eerste instantie even inscan en opstuur. Zondag en maandag ben ik vrij en ik heb zo het vermoeden dat ik dan wel even tijd vrij ga maken om mijn aanvraag elektronisch in te dienen (scheelt ook weer couriers kosten). Dus aanstaande week is het weer zover. Gelukkig zijn mijn IELTS test en Skills assessment nog geldig. Ook ga ik komende week even formulieren scannen en deze kan ik dan later opsturen... Alles wat ik nog niet heb, voeg ik dan later wel bij...
Het is alleen jammer dat mijn paspoort nog maar tot 2011 geldig is. Dat klinkt nu nog een hele tijd, maar tegen de tijd dat ik daadwerkelijk vertrek is dat niet zo heel erg lang meer.
Ach ja, zo zit ik dadelijk wederom in de hele molen. Ronde 2 en hopelijk is dit de laatste keer!