[quote author=CJ link=topic=5453.msg142872#msg142872 date=1247358575]
Ha Catkin, wat leuk dat je naar Nieuw Zeeland gaat!
(Zie pagina 32 van je topic, september 2007:
[quote author=CJ link=topic=5453.msg100086#msg100086 date=1190859742]
Nog een ander idee:
Neem een working holiday voor Nieuw Zeeland. ....
[/quote]
:grin:
:wink: )
En nu maar uitkijken dat je hart niet gestolen wordt door een leuke kiwi in Wellington ofzo. En dat wil je niet meer naar Australie.
(Anders moet ik dit bericht quoten op bladzijde 112 van je topic!)
[/quote]
:grin: Grappig dat dit dus blijkbaar al een keer was voorgesteld. Helemaal niet meer aan gedacht. Destijds was dat (zeker achteraf gezien) voor mij ook geen optie. Leuk dat het dan nu ineens toch weer naar voren komt... Dacht alleen dat ik nu zelf een heel goed idee had :| , blijkt iemand het me al eens voorgesteld te hebben
Ach en als ik die leuke kiwi tegenkom moet hij maar mee naar Australie komen :lol:
Ik zie dat je plannen al echt vorm beginnen te krijgen! Laat maar weten of je nog hulp nodig hebt. Zaken als verhuisdozen enz daar heb ik best een plekje voor alleen is dit pas handig als je ook zeker naar Melbourne komt........
Ach zo'n doorzettingsvermogen en vastberadenheid dat zie je maar weinig dus ik neem aan dat je de rest van je zaken ook al wel overdacht hebt!
1 ding is zeker in December kunnen we zeker een kroegje pakken op je vertrek!!
Hey Chantal,
Dank je. Ik ben nog wel steeds van plan richting Melbourne te komen, aangezien ik me nu daarop heb georienteerd. Grote pluspunten vind ik dat ze er voldoende theaters hebben (ben gek op musicals en sommige toneelstukken) nen er ook genoeg mogelijkheden zijn om acteer/ theatercursussen te volgen. Dit is een erg grote hobby van me in nederland, welke ik graag wil voortzetten.
En ik had inderdaad al wat voor mijn verhuisdozen bedacht. Ken namelijk iemand die in Melbourne woont, waarmee ik in December even een kroegje pak voor mijn vertrek :wink: Daar mag ik vast wat verhuisdozen naar toe sturen. Ik ben van plan mijn dozen pas op te laten sturen als ik weet dat ik mijn visum (bijna) heb...
Ennuh, dat kroegje in december staat hoor. Gelukkig is het dan voor mij nog maar een maand voordat ik vertrek! Heerlijk heb er nu al zin in. Was het maar alvast zo ver. Januari lijkt nu nog zo ver weg... Maar als het weer wat mooier weer wordt gaat de tijd toch wel snel, daarna nog mijn verjaardag, mijn eigen toneelstuk opvoeren en dan is het alweer bijna december (de feestdagen gaan natuurlijk ook weer snel).