@ Gwen:
Ik heb net uitgerekend dat het op 28 weken uitkomt... Maar heb steeds het idee dat, als het maar december is, het opschiet (ook gezien de feestdagen enz). Maar eerst nog even zomer hoor, alhoewel het vandaag verre van zomers weer is.
Verder ben ik vandaag bij de JOHO companie geweest. Voor verzekering en vragen over vluchten. Ze konden me daar niet veel verder helpen, waarschijnlijk omdat ik de site al had uitgespit (en dus veel dingen over de verzekering al wel wist) en qua vluchten had ik voornamelijk specifieke vragen, waardoor ze volgens mij niet zoveel kans zagen om zelf vluchten aan me te gaan verkopen :grin: Het wordt dus gewoon een enkele reis (liefst met Malysia Airlines of Singapore) en dan vooraf een enkele reis boeken naar australie, maar daarvan moet het ticket qua datum omboekbaar zijn en een jaar geldig blijven :| Dus maar even gaan snuffelen op wat sites (bijvoorbeeld bij quantas).
De verzekering ga ik in augustus wel regelen, dat is zo gebeurt en dan ben ik een weekje vrij.
Aangezien ik mijn hele nieuwe plan nog niet echt met mezelf gevierd had, ben ik gelijk even bij Tuckerbox geweest en heb wat tim tams, twisties en Nutri grain gekocht.
Verder is mijn eigen blog site weer helemaal up to date met al mijn nieuwe plannen, dus iedereen die een kijkje wil nemen:
http://catkin-downunder.blogspot.com/
Op deze site zal ik te volgen zijn!