[quote author=tweety link=topic=5453.msg143428#msg143428 date=1247888057]
Je zult het allemaal wel horen maar ik meende ergens een keer tegengekomen te zijn dat indien je over voldoende cash beschikt een ticket NZ uit niet perse nodig is.......
Goedkope enkeltjes naar Melbourne zijn er altijd wel te vinden helemaal als je erg last-minute gaat! Enne dat is geen probleem hoor op elk tijdstip en elke willekeurige dag ben en blijf je welkom!
Je vertrekt eind jan, betekend dit dat je in dec erg veel moet werken?? Of ben je dan al gestopt?
Ja nog 19 weken en 6 dagen en ik sta in Den Haag op de stoep en nee ik tel helemaal niet af :roll:
Groetjes Chantal
[/quote]
19 weken, dat klinkt niet eens zo lang (ik vind het zo lang klinken dat ik pas over 6,5 maand vertrek). Ik heb inderdaad gezien dat een enkele reis Nieuw Zeeland- Australie niet zo duur is. Dat komt dus goed... En fijn dat ik nog steeds welkom ben :wink: Mocht het visum lang op zich laten wachten kom ik wellicht sowieso een weekje op bezoek

In December moet ik nog gewoon werken, 36 uur per week. Maar heb dat nog niet zoveel gepland, dus we kunnen dan wel wat afspreken

Dat plan ik er gewoon tussen. Ben je heel de maand hier in nederland?