Catkin's nieuwe weg naar Australië

Ach ja kan ik vast wennen aan de West australische mentaliteit.

Ik krijg deze maand inderdaad geen internet meer. Het zou online zeker 3 weken duren eer ik weer internet zou hebben, dus dat gaat niet lukken. Ik krijg van de maand januari wel mijn geld terug!!!Dat is in ieder geval iets... Nog 20 nachtjes en dan vertrek ik. Nog 1,5 week werken (nog 7 diensten). Verder ben ik niet bezig met aftellen :grin:

Ben zo benieuwd hoe dat voelt Femke, zo dicht op het vertrek. Hoe ziet je huis eruit? Hoe regel je alles op het laatst? Is het veel of valt het allemaal te overzien omdat jij ook genoeg tijd had om alles te regelen?

Mijn huis begint redelijk leeg te worden, met verhuisdozen in de hoek. Vrijdag heb ik nog een feestje thuis, voor mijn collega's. Daarna ga ik ook alle meubels uit elkaar halen. Dus vanaf het weekend wordt het echt een beetje camperen.
Op zich heb ik tijd voldoende om alles te regelen. Alleen merk ik dat ik het best druk heb, waardoor ik weinig zin meer heb in mn werk (nog maar 6 diensten, volgende week woensdag laatste werkdag).
Wel heb ik komende week erg veel gepland, waardoor ik denk ik wel erg moe ben na volgende week... Gelukkig heb ik dan nog een weekje om uit te rusten.

Fijn om te horen dat je wel genoeg tijd hebt om alles te regelen. Druk zal het vooral zijn met bezoekjes van iedereen die er nu nog ff "gebruik" van wil maken, niet?
Jij hebt dus ook een week rust voor je gaat.... ik zat zelf ook te denken om nog te werken tot 6 augustus , dan heb ik nog iets meer dan een week vrij voor vertrek maar ik weet nog niet hoeveel je te regelen hebt voor vertrek :think:

Volgende week woensdag werk ik voor het laatst, dus ik ben 10 dagen voor vertrek vrij.
Ik heb het op het moment voornamelijk druk met spullen uitzoeken, inpakken en uit elkaar halen en inderdaad wat leuke dingen; met mensen nog een keer naar het theater, een australische kookworkshop met een vriendin etc.
Ik moet zeggen dat op dit moment voornamelijk het werk opbreekt. Het liefst ga ik dan verder om mijn spullen in te pakken en dergelijke. Maar goed nog maar een weekje. De laatste dag maak ik een australische lunch voor de jongeren en collega's.

Oh, en hoe ziet die Australische lunch er dan uit? Ik kan me herinneren dat we vaak van die vierkante droge boterhammen kregen als lunch met kaas, sla tomaat enzo...Maar dat ga jij vast niet maken lijkt me.... toch geen Tims-tams :grin:

Ik heb wat pakken Tim Tams voor bij de thee in de ochtend en voor de overdracht voor mn collega's, dus die krijgen ze ook, maar niet bij de lunch.

Ik ga een soort scrammbled eggs maken (heb een australische recept hiervoor gevonden met groenten en bacon), meat pies en nog wat kangaroo bereiden. Dus niet die vieze kleffe boterhammen die een week vers blijven omdat er zoveel troep inzit :grin: Natuurlijk kunnen de eidjes wel op de lekkere hollandse boterhammen!

Zo woensdag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Het was een gezellige, doch nog wel drukke dag. Ik moet zeggen, dat ik toch wel blij ben dat het werk erop zit. S avonds ben ik met een vriendin naar Love me Tender geweest en daar heb ik afscheid van alle vele theaterbezoekjes genomen. Gister kwam mn moeder me helpen met het inpakken van de laatste dingen. S avonds heb ik haar ook nog meegenomen naar Love me Tender en dat was dan echt de laatste show, voorlopig, in Nederland. Een van de hoofdrolspelers had ik de dag ervoor al gedag gezegd, dus dat hoefde niet meer te gebeuren. Nou zit ik dus bij mijn moeder en haar man voor de komende 9 dagen. Morgen is mijn afscheidsfeestje en uiteindelijk komt bijna iedereen die ik heb uitgenodigd, dus het zal gezellig druk worden...

Hoe voelt het nou Femke, dat je geen werk meer hebt,geen huisje en al die afscheidjes die je moet doen?
Veel plezier morgen! Of moet ik zeggen succes? ( lijkt me echt niet leuk! )

Good luck Fem!!
All the best in Nieuw Zeeland, en hopelijk hoor je snel meer over je ozzie visum.

Ik heb er eigenlijk wel zin in... Tuurlijk is het jammer dat je veel mensen lange tijd niet zal zien. Maar dit is wel het moment waar je al die tijd al mee bezig bent. Daarnaast vind ik het afscheid op chiphol veel erger dan het feestje morgen.
Misschien vreemd, maar mijn laatste theaterbezoekje vond ik lastiger dan het feestje morgen. Maar dat komt ook door alle geweldige herinneringen die daar liggen.

Back