Hello,
Ik heb afgelopen maandag t/m vrijdag de kiwi cowboy cursus gedaan en dus paardgereden. Erg leuk, vooral door de bossen en over het strand. Morgen vertrek ik naar de bay of islands. Ik probeer ergens onderweg nog een weekje te wwoofen om wat geld te besparen en dat weer eens mee te maken.
Ik ga niet terug naar mijn oude baas, dat heb ik vorige keer al gedaan toen mijn emigratie op het laatste moment niet doorging en dat kan ik niet blijven doen. daarnaast heb ik daar ook geen zin in, was ik wel een beetje klaar met mijn werk.
Ik ga dus een baan zoeken en daarnaast ga ik hoogst waarschijnlijk weer naar "school". Oftewel, ik ga waarschijnlijk een deeltijd theater opleiding doen in amsterdam of scheveningen. Werk zal voornamelijk in de zorg zijn, maar ik ben ook aan het kijken naar ander werk (wellicht in het theater ofzo), al is het maar part time erbij.
Deze maanden vakantie gebruik ik dus om verder goed uit te zoeken wat ik wil, al weet ik dat wel een beetje. Mijn passie is theater en ik hou van zelf spelen en naar het theater gaan, dus iets in die richting wil ik wel gaan doen. Vanuit nieuw zeeland, ben ik vast wat aan het opzoeken aan opleidingen, wanneer de audities zijn etc en ook stuur ik vast wat open sollicitatie brieven, om straks in nederland wel snel weer wat op te kunnen bouwen.
Het is niet zoals ik heb gewilt of gehoopt, want liever was ik gewoon eindelijk naar australie gegaan. Het heeft op dit moment niet zo mogen zijn en ondanks dat de opleidingen die ik heb gezien 3 a 4 jaar duren, wil ik dit nu wel gaan doen. Ik wil niet blijven wachten op een emigratie die wellicht ooit gaat gebeuren. Nee, mocht ik mn visum krijgen, zie ik dan wel wat ik doe. Eerst maar genieten van het heden en dat is nu lekker door Nieuw Zeeland gaan reizen en daarna een zo aangenaam mogelijk leven in Nederland (voorlopig) opbouwen. Mete veel theater en hopelijk een leuke opleiding.