Catkin's nieuwe weg naar Australië

Gefeliciteerd!!! Ja, ik ben het eens met Beepmeep, probeer het later nog een keertje, er zijn vaak storingen op dat systeem.

Wat een onwerkelijk gevoel moet dit voor je zijn zeg! Geniet er even van en laat het lekker bezinken :):):)

Eindelijk, na zoveel moeite en uithoudingsvermogen!! Denk toch wel dat dit het is!!
Wat een mooi moment!!..... Gefeliciteerd!!
Dat ze mensen echt jaren lang laten wachten na een aanvraag is toch wel echt belachelijk....
Ook wij hebben 5 jaar lang steeds gedacht dat we vrij snel weg zouden kunnen, ik herken de spanning en het " leven on hold".
Onderweg worden ook nog steeds de regels veranderd in de jaren dat je er mee bezig bent!
Wat jij hebt gedaan en hebt meegemaakt is vele vele malen erger..
Geniet hiervan dit heb je verdiend....wat een omslag na zo'n bericht in oktober..
Nu kun je kiezen...Heerlijk!!

gefeliciteerd!

Maar wel een beetje jammer dat je na zo lang wachten en alle gemengde gevoelens van de afgelopen tijd ook nog je grant niet eens 100% blij kunt zijn omdat het niet in 1 keer duidelijk is. Verdient geen schoonheidsprijs.

Maar, ook zo'n grant is gewoon een grant! Straks valideren en dan eens goed na gaan denken wat je gaat doen, denk ik? Maar nu zou ik er eentje op nemen als ik jou was :)

Oh, wow Catkin!! Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan, bijna onwerkelijk na al die onzekerheid (en nu ook nog eens het bestand niet kunnen openen..).

Jeeeeetje, Catkin, eindelijk!!! De manier waarop verdient, zoals Lamarck al zegt, niet bepaald de schoonheidsprijs, dus wat moet dit een onwerkelijk gevoel geven na zoveel lange jaren wachten.. Kan me voorstellen dat je er een beetje beduusd van bent. Toch denk ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat 'ie binnen is, dus bij deze feliciteer ik je van harte!!! Even lekker laten bezinken en ervan genieten nu :)

Zou het dan eindelijk gebeurd zijn? Want dan gaat zelfs hier de champagne open.... Hoop het zo!!!!

Jippie!!! Oh wat een onzekerheid weer, maar denk dat die binnen is, moet toch wel gewoon! Ik hoop het zo voor je!!! Als iemand 'm verdient, ben jij 't wel.

Het is inderdaad weer op vertrouwde oude wijze. Hopelijk snel een GRANT letter, zodat ik echt helemaal zeker ben.
Hoe ik me voel? Moe. Ik moest van 7.00 tot 20.00 werken, dus niet zoveel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn, aangezien collega's het niet weten. Het voelt ook heerlijk rustig, mijn onderbewuste kan straks ook weer gewoon slapen snachts :)! Verder ben ik gewoon voorzichtig blij! Ik geloof het pas echt helemaal als het visum er is, of althans de mail!
@Tekkel; ik kan eindelijk onze afspraak nakomen ergens tussen 4 en 17 Maart in Freo. En als ik dan toch bezig ben maak ik ook graag gebruik van het aanbod van @Sacha om een keertje langs te komen in die periode.
Dus ja, om terug te komen op de vraag hoe gaat het? Ik blijf nog even een beetje op mijn hoede maar maak voorzichtig plannen voor de toekomst :)

Leuk @Sacha ! Helaas moet je nog even wachten met de champagne, want er is nog steeds niet meer duidelijkheid (geen gemailde grant letter en nog steeds problemen met degene op de immi site, die overigens ook gedateerd staat op de dag dat ik vanuit mijn CO de vraag om informatie heb gehad en niet op 11-12-2013). Dus we blijven nog even doorwachten en heb CO gemaild met het vriendelijke verzoek mijn grant letter even te mailen. Hopelijk meer nieuws voor de kerst...

Last edited:
Ooooh exciting!!! Ik denk dat het wel goed nieuws blijkt te zijn, maar voor de zekerheid kun je misschien het algemene nummer van Immi bellen? Zij moeten ook zo in je file kunnen zien wat je status is, ik denk dat je daar niet per se de CO voor nodig hebt.

Alvast voorzichtige felicitaties dan maar ;)

Gefeliciteerd! Eindelijk!!!

Ik geloof ook dat t gewoon Grant is dus heb alvast n glas champagne op je gedronken (en op onze aankomst ;))

Ik zou ook even bellen, dan kan je t weekend echt feest vieren :)

Ik heb gister het nummer 0061 7 3136 7430 gebeld, het nummer wat ik vond in de brief van mijn case officer. Welk nummer raden jullie aan dan? Ik kan niet echt een goed algemeen nummer vinden wat je vanuit Nederland kan bellen (vooral nummers die je vanuit Australie kan bellen). Dan bel ik morgenvroeg, als ik geen grant letter heb ontvangen, nog even...

Ik heb gister het nummer 0061 7 3136 7430 gebeld, het nummer wat ik vond in de brief van mijn case officer. Welk nummer raden jullie aan dan? Ik kan niet echt een goed algemeen nummer vinden wat je vanuit Nederland kan bellen (vooral nummers die je vanuit Australie kan bellen). Dan bel ik morgenvroeg, als ik geen grant letter heb ontvangen, nog even...
General Skilled Migration enquiries
Telephone: 1300 364 613

http://www.immi.gov.au/contacts/telephone.htm#b

Zou dat niet werken met +61 ervoor?

Back