Catkin's nieuwe weg naar Australië

Jippie!!! Oh wat een onzekerheid weer, maar denk dat die binnen is, moet toch wel gewoon! Ik hoop het zo voor je!!! Als iemand 'm verdient, ben jij 't wel.

Het is inderdaad weer op vertrouwde oude wijze. Hopelijk snel een GRANT letter, zodat ik echt helemaal zeker ben.
Hoe ik me voel? Moe. Ik moest van 7.00 tot 20.00 werken, dus niet zoveel tijd gehad om er echt mee bezig te zijn, aangezien collega's het niet weten. Het voelt ook heerlijk rustig, mijn onderbewuste kan straks ook weer gewoon slapen snachts :)! Verder ben ik gewoon voorzichtig blij! Ik geloof het pas echt helemaal als het visum er is, of althans de mail!
@Tekkel; ik kan eindelijk onze afspraak nakomen ergens tussen 4 en 17 Maart in Freo. En als ik dan toch bezig ben maak ik ook graag gebruik van het aanbod van @Sacha om een keertje langs te komen in die periode.
Dus ja, om terug te komen op de vraag hoe gaat het? Ik blijf nog even een beetje op mijn hoede maar maak voorzichtig plannen voor de toekomst :)

Leuk @Sacha ! Helaas moet je nog even wachten met de champagne, want er is nog steeds niet meer duidelijkheid (geen gemailde grant letter en nog steeds problemen met degene op de immi site, die overigens ook gedateerd staat op de dag dat ik vanuit mijn CO de vraag om informatie heb gehad en niet op 11-12-2013). Dus we blijven nog even doorwachten en heb CO gemaild met het vriendelijke verzoek mijn grant letter even te mailen. Hopelijk meer nieuws voor de kerst...

Last edited:
Ooooh exciting!!! Ik denk dat het wel goed nieuws blijkt te zijn, maar voor de zekerheid kun je misschien het algemene nummer van Immi bellen? Zij moeten ook zo in je file kunnen zien wat je status is, ik denk dat je daar niet per se de CO voor nodig hebt.

Alvast voorzichtige felicitaties dan maar ;)

Gefeliciteerd! Eindelijk!!!

Ik geloof ook dat t gewoon Grant is dus heb alvast n glas champagne op je gedronken (en op onze aankomst ;))

Ik zou ook even bellen, dan kan je t weekend echt feest vieren :)

Ik heb gister het nummer 0061 7 3136 7430 gebeld, het nummer wat ik vond in de brief van mijn case officer. Welk nummer raden jullie aan dan? Ik kan niet echt een goed algemeen nummer vinden wat je vanuit Nederland kan bellen (vooral nummers die je vanuit Australie kan bellen). Dan bel ik morgenvroeg, als ik geen grant letter heb ontvangen, nog even...

Ik heb gister het nummer 0061 7 3136 7430 gebeld, het nummer wat ik vond in de brief van mijn case officer. Welk nummer raden jullie aan dan? Ik kan niet echt een goed algemeen nummer vinden wat je vanuit Nederland kan bellen (vooral nummers die je vanuit Australie kan bellen). Dan bel ik morgenvroeg, als ik geen grant letter heb ontvangen, nog even...
General Skilled Migration enquiries
Telephone: 1300 364 613

http://www.immi.gov.au/contacts/telephone.htm#b

Zou dat niet werken met +61 ervoor?

Zo, ik ben er even helemaal klaar mee :(. Sta ik extra vroeg op, bel ik eerst het nummer op de brief van mijn CO. Er wordt weer niet opgenomen. Wederom mijn casenumber, telefoonnummer, vraag en e-mail adres ingesproken, net als een paar dagen geleden. Het centrale nummer gebeld. Sta ik 20 minuten in de wacht, stopt mijn telefoon (ik heb alleen een mobiel, dus dat gaat snel qua kosten) ermee, omdat mijn bel bundel op is. Waardeer ik zo snel mogelijk op, bel ik terug, is het kantoor gesloten. Dus nog steeds geen duidelijkheid :mad:. Ben er nu echt wel even helemaal klaar mee. Alle tijd, geld en moeite die je erin steekt en de onduidelijkheid die blijft. Bah. Waarom kunnen ze niet voor een keer gewoon duidelijkheid verschaffen en de laatste fase van de afhandeling van mijn traject goed laten verlopen? Maar ja, schijnbaar kan dat niet in mijn aanvraag.
Maar goed, ik ga snel verder, moet zo ook nog tot 23.30 gaan werken...
Off day!

Last edited:
On day!
Zelfs mijn Case Officer leefde mee denk ik en heeft net, op de valreep, mijn GRANT letter gestuurd :):):):up::up::up:
Nu is het definitief. Ik heb mijn skilled independent visum binnen!!!
Ik moet voor 19 november 2014 binnen zijn geweest en heb tot uiterlijk 11 december 2018 de tijd om binnen te komen!!!
Raak ik dan nu al mijn mee-levers kwijt???
Bedankt allemaal voor het mee-leven! Aangezien ik tot laat en heel het weekend werk, geen groot feest, maar klein feestje in mezelf.
@Sacha : trek de champagne maar open :)

Wow Catkin, het is het wachten allemaal waard geweest! Gefeliciteerd! En natuurlijk horen we nu nog graag wat je gaat doen. Volg je hart!

:D haha nou, op de valreep dan toch nog! Gefeliciteerd!
't is me wat ;)

Raak ik dan nu al mijn mee-levers kwijt???
Ermmm, nee wat mij betreft niet. Het lijkt me best heftig waar je nu zit. Gelukkig heb je een validatietrip geboekt, dat zal een mooi moment zijn om nog eens goed na te denken (en te voelen) waar jouw toekomst gaat liggen.
Maar nu eerst een (klein) feestje. Na al die tijd heb je iets bereikt! Wat je ermee gaat doen komt later wel

fijn weekend :)

Congratulations-003.gif

Back