Catkin
XPdite Sponsor
Hee Marieke, wat leuk weer van je te horen. Ja het is inderdaad vrij snel gegaan, maar nu gaat het even traag als bij jullie allemaakl. Wegens de vele aanvragen duurt het inderdaad rond de 9 weken voordat je iets van ze hoort. En vandaag een blanco mail gestuurd en ze zijn bij 26 April voor de off shore applications. Mmm 2 dagen evrder dan vorige maand, dat belooft wat. Hopelijk wordt de wachttijd niet veel langer dan 8 maanden... 9 maanden zou nog kunnen, maar anders kan ik niet meer eind oktober weg!!! Nou ja we zien wel. Nu kan ik er niks meer aan veranderen. Ik ga mijn VOG en medicals wel even frontloaden. ga mn VOG in Januari even aanvragen (kijken moeilijk ze zijn hier in Den Haag) en mijn medicals wil ik plannen in Maart in mijn vakantie (ga in februari maar eens een afspraak regelen). Nou ben beneiuwd.
Jij ook veel succes. Hopelijk heb je snel een baan!!!! Het grote voordeel is wel dat Liam en jij nu eindelijk samen zijn.
Jij ook veel succes. Hopelijk heb je snel een baan!!!! Het grote voordeel is wel dat Liam en jij nu eindelijk samen zijn.