Hey catkin, fijn inderdaad dat alles redelijkk gladjes verloopt! Misschien is dit wel de laatste nederlandse winter voor jou, joe-hoeoeoeoe. Hopelijk ook voor Liam en ik... Als ierland nou iets warmer en minder nat zou zijn zou het zelfs nog de overweging waard zijn om hier iets langer te blijven... Maar Liam staat te springen om weg te gaan, terwijl ik nu voor mn 3e goede baan ga, cussusen (betaalbare en goede!!!_) aan het volgen ben en nog steeds geniet van de ierse mentaliteit en rust en ruimte hier in Tramore (Waterford, aan de zuid-oost kust). Als SPH er is er hier genoeg en redelijk betaalbaar werk, weer eens wat anders dan Nederland waar je onderhand moet bedelen om in de (speciale) kinderopvang te werken.
Vind het nog steeds zo bewonderenswaardig dat je in je eentje gaat!!! Zonder Liam had ik door de bomen t bos niet meer kunnen zien. En jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben op de ozzie dag in Utrecht. Heb je waarcshijnlijk wel gezien maar niet geweten dat jij t was, haha! Waar woon je ook alweer? Nou, das wel weer genoeg! Heel veel succes en sterkte met t w-a-c-h-t-e-n....... grts, mrie