[quote author=kallie link=topic=5453.msg85359#msg85359 date=1174650610]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ruim een week over doen om dat pakketje in Sydney te krijgen :|
Die van mij zijn vandaag aangetekend verstuurd.
Stond in de mail van CO dat uiterlijk 29 maart binnen moest zijn.
Maar dat gaat mooi niet lukken.
Ik heb voor de zekerheid hem maar gemaild dat het hele boeltje onderweg is, dan heb ik in ieder geval gereageerd voor die datum.
[/quote]
De vorige keer dat ik iets aangetekend naar Australie stuurde gaven ze op het postkantoor aan dat het ongeveer 8 dagen zou duren voor het in Australie was...
Maar zoals je zelf al zegt; je hebt ze voor die tijd in ieder geval iets laten horen... Ik vind dat ze daar niet zo moeilijk over moeten doen, de post duurt nou eenmaal wat langer als het naar de andere kant van de wereld moet
[quote author=Lela link=topic=5453.msg85357#msg85357 date=1174649076]
Geweldig!! Ik verwacht voor jouw echt geen hobbels meer op de weg naar Perth...
Gewoon drie x met je hakken tegen elkaar aan klikken en hop je bent in Oz :grin:
[/quote]
:grin: Dat zou wel heel makkelijk zijn... Misschien ben ik trouwens nog wel vergeten dingen in te vullen op form 80 en form 47 of ben ik vergeten spullen mee te sturen die ze wel nodig hebben... Je weet het nooit. Ik wacht rustig af. Verwacht ergens begin Juni een CO te krijgen (dan liggen mn spullen er ruim 6 maanden) en dan zullen we het zien.