Althans voor de komende maanden.
Omdat ik nog steeds niks m.b.t. mijn visum heb gehoord, behalve dat mijn Case Officer in haar recht staat, heb ik besloten voor mezelf de knoop door te hakken en (in ieder geval voorlopig) niet te gaan emigreren. Als ik niet ga emigreren moet ik nog het een en ander regelen voor mijn reis en daar ga ik nu mee beginnen. Ook ivm inentingen wil ik hier niet mee wachten. In een later stadium kan ik altijd zien wat ik doe. Het hoeft niet te betekenen dat ik helemaal niet meer ga.
Ik heb dus besloten zo wie zo 3 maanden te gaan reizen, maar heb mijn reisschema qua tijd wat aangepast;
29 Oktober- 16 November: Perth
16 November- 23 November: Bali
23 November- 27 Januari: Via Maleisie (vanaf Kuala Lumpur), door Thailand, naar Cambodja, Vietnam, Laos, weer terug naar Thailand.
27 januari: terugreis vanaf Bangkok.
Daarna kijk ik wel wat ik ga doen. heb in ieder geval erg veel zin in de reis! Waar deuren sluiten (ook al staan ze nog op een kier), openen andere deuren zich en dus zal ik mijn weg wel vinden. Ik ben alleen de onzekerheid zat en dus heb ik zelf de deur op een kier gezet en ben een andere weg gaan zoeken. Nu kan ik me voorbereiden op wat ik ga doen en wil zien en ik heb er zin in