Catkin's nieuwe weg naar Australië

Dat wachtwoord was om halverwege een aanvraag te stoppen en daarna verder te gaan en wat nog belangrijker is om je documenten te uploaden.

Ow dat is wel belangrijk. Dat laatste dan...
Ik moet nog even opzoeken hoe dat oploaden moet. Ik wacht nog even mijn vertalingen af en dan ga ik documenten scannen.

Ik roep vast nog wel een keer je hulp in  :up:
Ik heb echter zelf geen scanner, dus het kan zijn dat ik in doetinchem moet gaan scannen, dan mag je me even persoonlijk begeleiden  :wink:
Ik ga dat zo wie zo deze maand doen. Alleen mijn uitreksel heb ik waarschijnlijk nog niet, want daarvoor moet ik weer naar Den Bosch. Ik heb daarvoor nog wel een kopie, maar deze is niet gecertificeerd....
En nu mag ik weer heerlijk gaan wachten :grin: Maar ik ben inmiddels getraind. En ik ga voorlopig toch niet.

Kan je niet middels je DIGI-ID een uitreksel aanvragen, even machtigen en voila een paar dagen later in de bus.

Kan dat? Ow daar moet ik dan eens inkijken, want dat zou wel een idee zijn :up:
Ik zie inderdaad dat dat kan, alleen moest ik opnieuw een DIGI D code aanvragen. Ik ontvang deze nu binnen 5 dagen en dan kan ik mijn uitreksel aanvragen...

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg120429#msg120429 date=1214900243]
Alleen mijn uitreksel heb ik waarschijnlijk nog niet, want daarvoor moet ik weer naar Den Bosch. Ik heb daarvoor nog wel een kopie, maar deze is niet gecertificeerd....
[/quote]
Uhm.....als je die kopie inscant, kunnen ze in OZ toch niet zien dat het een kopie is???????
Da's dan weer het voordeel van elektronisch indienen.

Bart

[quote author=tweety link=topic=5453.msg120443#msg120443 date=1214906651]
Scans van orginelen dienen in kleur te zijn!
[/quote]
Zwart en wit is voor onze uittreksels genoeg, daar zit verder geen kleur in hoor.

Bart

Ik dacht dat een uittreksel uit het GBA een uniform document was..... de mijne heeft kleur, watermerk en is is vele talen opgesteld. :|

Chantal

Ik denk dat je aan de handtekening wel kan zien dat het een kopie is. Ach voor die 10 euro bestel ik er wel eentje...

[quote author=tweety link=topic=5453.msg120445#msg120445 date=1214907525]
Ik dacht dat een uittreksel uit het GBA een uniform document was..... de mijne heeft kleur, watermerk en is is vele talen opgesteld. :|

Chantal
[/quote]
Die van ons zijn zwart-wit vodjes, getikt op een ouderwetse typemachien :rotflmao:.
Wel meertalig overigens.

Bart

Ik heb een bevestigingsmail gehad, dat ze alles hebben ontvangen en vanochtend ook dat ik in de skill matching database sta.
Dat is dus in orde.
Verder heb ik mijn vertalingen ook weer ontvangen en ontvang ik waarschijnlijk volgende week mijn uitreksel. Dan heb ik alles om in eerste instantie op te sturen... Ik heb al een mail gehad met de vraag alles op te sturen. Dat doe ik voor het einde van Juli.

Vrijdag komt mn moeder en die neemt alles mee naar huis en scant al mijn documenten. Daarna stuurt ze ze naar mij op. Dan kan ik ze daarna aan mijn aanvraag hangen. Ik heb wel alles binnen inmiddels... Daarna hoef ik alleen nog mn medicals en vog te doen, maar dat doe ik eind van het jaar/ begin volgend jaar. Heb mn visum pas 1 juli aangvraagd dus zal nog wel even duren eer ze het nodig hebben.

:up: Dat gaat goedkomen!

Maar eh medicals en VOG eind van dit jaar......ik neem aan dat je de aanvraag van Gerbrand hebt gezien. Na zijn afwijzing is zijn tweede aanvraag vele malen sneller afgehandeld. Ik bedoel hij heeft zijn aanvraag jan geplaatst en nu al een visum, de mijne begin dec is nog niet eens naar gekeken. Zou er dus maar rekening mee houden dat ze eerder om je medicals en VOG vragen.

Groetjes Chantal

Afhankelijk van de termijn die je jezelf stelt, zou je inderdaad niet tot einde v/h jaar hoeven te wachten! en/maar de kans bestaat dat je niet heel veel tijd hebt om je visa te valideren ivm 1 jaar geldigheid, ook denk ik dat het wel de goede kant op gaat met de efficiency aldaar.

Waarschijnlijk ga ik volgend jaar iig op vakantie naar australie, om mn visum te valideren. Dan kan ik daarna besluiten wanneer ik 'voorgoed' ga. Ik wil wel gaan, maar heb  op het moment geen haast. Misschien ga ik dus iets later dan gepland, hangt een beetje af van hoe alles hier loopt. Volgend jaar iig op vakantie en dan zie ik wel hoe het verder loopt. Als ik eerder moet valideren, ga ik gewoon iets eerder in t jaar op vakantie...
Dus Chantal: volgend jaar iig een drankje in melbourne... Al is t maar in mn vakantie. En daarna plan ik de rest wel. Nu maar eerst wachten op mn visum :up: (ennuh chantal: nog maar even en dan mag je al, ben helemaal niet jaloers hahaha)..

[quote author=Catkin link=topic=5453.msg121458#msg121458 date=1216040670]
Dus Chantal: volgend jaar iig een drankje in melbourne... Al is t maar in mn vakantie. En daarna plan ik de rest wel. Nu maar eerst wachten op mn visum :up: (ennuh chantal: nog maar even en dan mag je al, ben helemaal niet jaloers hahaha)..
[/quote]
Ook ik kan niet wachten, zit al 2,5 maand bij mijn ouders......... schatten, maar ik wil nu wel weer mijn eigen ding.
Gezellig een drankje in Melbourne! Maar als ik mijn visum en een eigen plekje heb mag je ook rustig komen logeren hoor!

Groetjes Chantal

Back