Je wil gewoon weg... naar Oz en dan zoek je aalerlei wegen om er te geraken...ik ken dat en vind het super dat bij jou ook te herkennen
Je moet iets als het allemaal tegenzit. Daarnaast ben ik nu 4 jaar bezig met mijn emigratie plannen en is de koek van het wachten, na vier jaar, toch wel een beetje op. Momenteel ben ik erg tevreden met mijn keuze om naar Nieuw Zeeland te gaan. Hopelijk verandertondertussen de gang van zaken bij DIAC, want na dat jaar zou ik het liefst naar australie gaan. Andere opties zijn eventueel nog een jaartje Canada of een werkproject elders op de wereld... Sjah je moet iets. Het zijn geen eerste keuzes (dat is Australie), maar het is uiteindelijk wel beter dan hier bljven zitten en wachten :grin: En zeker in het komende jaar heb ik erg veel zin. Jij ook succes, volg jouw vragen en verhalen ook al een tijdje
Wat je zegt over op 1 plek wonen ipv veel rondtrekken snap ik wel. Als je op 1 plek zit kun je toch wel redelijk wat opbouwen, wat denk ik beter is om heimwee en eenzaamheid tegen te gaan
Dat klopt en om weer alleen rond te reizen (ik heb al gereisd in Nieuw Zeeland) en steeds met tas van plaats naar plaats te gaan is leuk voor even, maar ik weet niet of ik dat het komende jaar wil. Daarnaast vind ik toneel hardtsikke leuk en nu heb ik de mogelijkheid om eens elders een cursus te doen, wat toch ook weer een nieuwe ervaring is. Daarnaast staat het idee om iets op te bouwen, al is het maar voor een jaar, me inderdaad wel erg aan! En een weekendje of weekje weg kan altijd

Misschien dat ik de laatste maand nog wel ga reizen ofzo. Ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil, dus ik bekijk het gewoon per dag.
Voor jou komt het dichtbij.Krijg je daar een ander gevoel bij, of is het nog steeds fijn om te weten dat je nu eindelijk bijna gaat vertrekken?
Ik vind het heerlijk om te weten dat ik bijna vertrek. Tel al echt helemaal af. Natuurlijk is er wel eens een moment van twijfel, maar dat is vooral tijdens iets leuks. Zo had ik laatst echt de leukste premiere ooit, van de musical All Shook up- Love me Tender, waarbij ook nog eens de afterparty geweldig was. Ja ik heb hier de kans dat soort dingen regelmatig bij te kunnen wonen, wat best speciaal is. Dat zal ik ook best wel gaan missen. En toen ik Mouse wegbracht, was het ook wel even vervelend, zij moet weg vanwege mijn keus. Maar dat weegt allemaal niet op tegen de voordelen voor mij. Ik heb er gewoon zoveel zin in, dat ik liever gister zou vertrekken dan vandaag! Maar goed, nog maar twee maanden en dan is het al zover! Ik hoef ook nog maar t/m 20 januari te werken en dan ben ik al lekker vrij. Het schiet gelukkig dus allemaal wel op.
Jullie gevoel, met visum, moet toch ook wel goed zijn momenteel?!