Martens73
Active Member
Wow! Net je laatste verhalen zitten lezen. Petje af hoor, wat goed dat je hebt besloten om in het NU te gaan leven! Ik begrijp heel goed wat je bedoelt om altijd maar keuzes te maken met in je achter hoofd dat je over een tijdje naar Oz kan. Wat komt, komt wel. Leef nu lekker je leventje, geniet van NZ! Mijn beste vriendin heeft een Winery 'Merryfields' in Seddon. Tussen Kiakoura en Blenheim. Mischien kun je langsdroppen?
Anyways, ik wens je rust, geluk, en een mooie tijd toe! En super dat je een acteer opleiding gaat volgen, mischien is dat wel de bedoeling voor jou om tijdens 'The long wait for a visum' je de tijd hebt om een opleiding te volgen. Voor je het weet heb je die visum en ga je nieuwe keuzes maken. Maar voor nu is het nu en ik vindt dat je het heel goed doet!
Lieve groetjes, Betty
Anyways, ik wens je rust, geluk, en een mooie tijd toe! En super dat je een acteer opleiding gaat volgen, mischien is dat wel de bedoeling voor jou om tijdens 'The long wait for a visum' je de tijd hebt om een opleiding te volgen. Voor je het weet heb je die visum en ga je nieuwe keuzes maken. Maar voor nu is het nu en ik vindt dat je het heel goed doet!
Lieve groetjes, Betty