Catkin's nieuwe weg naar Australië

Je hebt nog steeds één leven actief en één in de koelkast. Ik denk dat het verstandig was om te kiezen die Australische maar even in de koelkast te zetten in plaats van die hier in NL. Maar hij blijft in de koelkast, dus je weet nooit en dan kun je weer wisselen.

En we gaan vrolijk door, want proberen een aantal mensen hun huis hier te verkopen, heb ik afgelopen week een 6tal appartemenjes bekeken. Gister ben ik met mijn broer 3 appartementjes nogmaals gaan bekijken en hij gaat komende week, voor mij, in onderhandeling en een bod uitbrengen op een van de appartementjes...
Morgen begin ik ook officieel met werken. Ik begin met een teamuitje, dus dat is wel leuk! Daarnaast heb ik ook kaarten gewonnen voor het Musical Award Gala, waar ik dus morgen na het teamuitje heel snel heenga!

Daarnaast heb ik ook kaarten gewonnen voor het Musical Award Gala, waar ik dus morgen na het teamuitje heel snel heenga!

Wooooow dat is mijn droom!! Gaaf Femke! Geniet er van, maar dat komt zeker goed... Jeetje wat stoer zeg!

Dit is al het derde jaar dat ik erbij ben :cool: Maar het is wel altijd erg leuk om er weer bij te kunnen zijn :up:

Hoi Femke,

Klinkt alsof je het allemaal weer mooi op de rit hebt. :up:
Knap dat je zo snel schakelt, lijkt me niet altijd makkelijk.

Succes met je appartementje!

Marie

Dit is al het derde jaar dat ik erbij ben :cool: Maar het is wel altijd erg leuk om er weer bij te kunnen zijn :up:

Hoe krijg je dat voor mekaar?
shocked.gif

En inderdaad succes met je appartementje!

Ik win elk jaar kaartjes en kan vaak ook als pers mee, dus de laatste jaren gaan we zelfs in een dubbele rol!

Inmiddels loopt mijn leven hier steeds beter. Er is een bod geaccepteerd op een appartementje in scheveningen. Zodra ik mijn proeftijd doorben kan ik de hypotheek in orde gaan maken en kan ik er per Oktober in.
Daarnaast heb ik gister het auditieweekend voor de opleiding aan de acteerstudio afgesloten. Ik was al door, maar gelukkig was het erg leuk het hele weekend en was het ook een positief einde. Ik ga dus zeker beginnen aan de opleiding in September. Ook ga ik figureren in een nieuwe nederlandse bioscoopfilm en ben ik gevraagd door mijn oude toneelvereniging om iemand te vervangen die weggaat, waardoor ik dus onverwacht weer een rolletje heb in een toneestuk welke e in november 2x gaan opoeren.
Verder werk ik alweer 3 weken, heb ik inmiddels weer een fiets, maar ook een autootje gekocht en ga ik zaterdag 4 ratjes ophalen (phantom, saigon, ciske en tarzan), waardoor ik dus niet meer helemaal alleen woon. :up: Al met al lijkt het, na alle australie tegenslagen, hier dus te beginnen te lopen. Lekker druk, maar wel leuk.

Hallo Femke,

Hartstikke leuk voor je allemaal en wat fijn dat alles zo goed gaat.

Ga zo door!!!

Groetjes,
Sacha

Zo ik ben al een hele tijd niet hier geweest. Nu ik voorlopig mijn leven in Nederland moest opbouwen, wilde ik dat eerst doen, voordat ik weer hier zou komen. Ik heb inmiddels een erg leuk appartementje, ben alweer op eenderde van het eerste jaar van mijn nieuwe opleiding, heb een baan (al ben ik wel op zoek naar een andere baan) etc. Mijn leventje is dus alweer aardig op de rit. Mijn visum aanvraag loopt nog wel door, maar geen idee meer hoelang ik er nu rekening mee moet houden voordat ik een CO toegewezen zal krijgen... Iemand een idee, als je in catagorie 3 hoort (sta wel op de SOL, maar dat is geloof ik het enige)? Ik heb al een tijdje niet meer bijgelezen en om alles helemaal te doorzoeken...

Hey, welkom terug!

Fijn te horen dat het lekker gaat. Volgens mij las ik net in een post van Rob Breumelhof (forum skilled visa) iets over categorie drie en de toewijzing van CO's:

" Vanaf volgende week worden de eerste visumaanvragen die vallen binnen prioriteitscategorie 3 toegewezen aan een ‘Case Officer’. Dit gebeurt in volgorde van datum van binnenkomst, waarbij men aanvragen gaat toewijzen die begin januari 2009 zijn ingediend."

Succes :up:

:smile:
Marika

Fijn om te horen dat het allemaal weer zo lekker gaat hier.
Misschien toch eens een telefoontje aan het DIAC wagen? :up:

Ik heb Diac even gemaild. Voorlopig blijf ik waarschijnlijk toch wel in Nederland (net een appartementje gekocht en ben bezig met een driejarige opleiding waarvan ik hoop dat ik deze mag afronden). Ik wil echter wel een beetje weten waar ik aan toe ben qua visum en wil deze optie voor de toekomst zeker openhouden (of als ik op een gegeven moment zou moeten stoppen met de opleiding ofzo). Ik ben al zooooooooooo lang bezig met die veromde visum aanvraag... En gelukkig heb ik op dit moment ook mijn geluk wel weer hervonden in Nederland...

Geniet maar lekker van ons kikkerlandje en dan na je studie je visum in je paspoort en dan de keuze maken of je gaat of niet?? :wink:

Het zou echt te belachelijk voor woorden zijn als ze alles wat voor 2009 is ingediend gewoon zouden 'vergeten'. Vooral die groep zit al eeuwen te wachten!! Blij te horen dat je je draai weer in NL hebt gevonden en dat je - voor nu - even de onzekerheid die Australie heet achter je hebt gelaten. Heel veel succes met je opleiding!! (theater opleiding toch?)

Fijne feestdagen!

Nog steeds aan het twijfelen? Kan niet anders zeggen dat je het virus goed te pakken hebt en een doorzetter bent.
Succes met je opleiding en je leventje in Nederland!

Groetjes, Chantal

Het is niet eens zozeer twijfelen. Op dit moment wil ik het liefst de opleiding waar ik aan begonnen ben afmaken. De opleiding is heel confronterend en wat dat betreft ook echt lastig voor mij, maar persoonlijk hoop en denk ik er al zoveel uit te kunnen halen, dat dit echt iets is waar ik voor wil gaan... Echter weet je natuurlijk nooit wat er gebeurt en over ruim 2,5 jaar is de opleiding afgelopen, dus dan wil ik de deur graag openhouden. Wellicht dat ik tegen die tijd beslis helemaal niet meer te willen gaan, maar het hebben van de keuze zou prettig zijn. Of het weten dat het nooit gaat gebeuren.
Voorlopig ligt mijn toekomst wel echt in Nederland en dan vooral vanwege de opleiding, maar ook vanwege mijn nieuwe huisje enz.

Hmmm... Ik heb diac een maand geleden gemaild en nog steeds geen bericht. De service is niet meer wat het is geweest <_< En aangezien bij mij alles fout gaat, wat maar fout kan gaan, denk ik niet dat het erg goed zal komen...

Hé Cat,

Kleine troost, maar wij wachten ook nog steeds...
Ook wij hadden een tijd terug bedacht dat we het maar gewoon los moesten laten, maar de liefde is te groot.
Ik vind dat ze ons als troostprijs n visum moeten geven, als langst wachtenden!!! :up:

Back