Go#verdomme......

Het heeft *denk ik* te maken waarmee je het afspeelt. Op youtube speel je de video af met een flash player (macromedia flash) en als je het niet op youtube zet met een andere player.

Anyway, gewoon alles op youtube butsen en het werkt ;)

en idd, wat een herrie hahaha
 
Herrie???? Volgens mij hoor ik 'Wild Marmalade' op de achtergrond! Nou, dat noemen wij geen herrie! HEERLIJK!!!! :up:
 
Hi guys, mijn bijdrage aan Godverdomme

Op de laatste landelijke feestdag ging mijn man mogelijke omgeving verkennen van onze toekomstige huurwoning.

Hele dag gefietst tussen Yangebup en Rockingham....1x werd er een fles naar hem gegooid vanuit een auto en 1x voelde hij iets rakelings langschieten...ze hingen met een honkbalknuppel uit de auto, gelukkig beide keren gemist.

Bleh, ik weet aso's heb je overal,maar gaf me een naar gevoel en ik moet er nog heen.

Godverdomme, ze moeten van mijn fietsende mannetje afblijven!!

Simone
 
Simone... WTF?? Het moet niet gekker worden.

Waren dat 2 losse incidenten? Of was dat dezelfde groep? En waarom Henk? Omdat het de enige fietser in de regio was? :shock:
 
Yep twee losse incidenten. Was enige fietser, hou er maar op dat op de feestdag veel gedronken werd. (Enige fietser, denk het....geen dikke kont of zo hoor,lol....) En dat het uitzonderingen waren.

Al ligt er wel vaak glas langs de weg.

groet Simone
 
Shoot twice.
First with a camera (evidence for the police) , then with a gun.

Jack :evil:
 
Laten we zeggen dat Rockingham niet voor niets meestal Boganville wordt genoemd....
 
Wie weet de beste ....beter geleest...de goedkoopste vluchten om naar Nederland te vliegen.
Dit rond half December.
Via Singapore of Hong Kong of anderen doens't matter.
Landen in Germany - Amsterdam of instanboel!! doesn't matter either
Ik wil met iedereen vliegen maar geen Virgin blue.

Ik hoor het graag,

Alvast een dankje from the topend.

Jack :evil:
 
GO$V@RD@&ME NIET ALLEMAAL TEGELIJK, met al die "flights" die jullie me sturen word de keuze erg moeilijk :smile: .... :angry: ... <_<

Kunt duidelijk merken dat Nederland nog aardig op zijn gat ligt en moeilijk overeind komt na de crisis. Dit komt aardig dichtbij like a K.O.

Have a nice day,

Jack :evil:
 
tja ik kan wel een antwoord freubelen maar ik heb geen idee dus daar heb je ook niet veel aan...
 
Hoi Jack, wij vliegen november NAAR Australië met Quatar airways, zij hadden voor ons de goedkoopste tickets (€663,- one way :grin: ) misschien zijn ze deze kant op ook goedkoop???? ze vliegen naar Frankfurt vanaf Australië


Succes
Yvonne

P.S. er moest toch iemand iets zeggen
 
Mag ik heel even inhaken/dit topic kapen om Yvonne (ydewit) te vragen hoe zij dat ticket heeft gevonden en vanaf waar ze dan met Qatar vliegen (Qatar vliegt (nog) niet op Amsterdam)?

Excuses voor de kaap :evil:
 
Hoi Jack, wij vliegen november NAAR Australië met Quatar airways, zij hadden voor ons de goedkoopste tickets (€663,- one way :grin: ) misschien zijn ze deze kant op ook goedkoop???? ze vliegen naar Frankfurt vanaf Australië


Succes
Yvonne

P.S. er moest toch iemand iets zeggen
Freubelen ??...Jack houd niet van Freubelen kidding mate, wat is eigenlijk Freubelen.

Iemand zei iets maar dan ook nog de maatschappij verkeert spellen.
Tsjee, ik zoek me suf. :smile: (vergeet de smiley niet te lezen folks)

Rens had sneller begrepen dan ik dat het Qatar moest zijn.
Is dat een vliegmaatschappij uit Iran..Pakistan.
Ga het even bekijken.

Thanks folks.

Als iemand nog goede suggesties heeft EN DAT OOK WIL DELEN.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet <_<


Jack :evil:

PS; Heeft iemand ervaring met China southern airlines.
 
Nederland neemt deel aan de NAVO en voert militaire acties uit in Libie.
Wellicht kan je vanuit Nederland naar Libie goedkoop meevliegen.

Als Australie er ook aan mee doet, hoef je maar 1 keer over te stappen :evil:

Ff snel gekeken op vergelijkingssites en daar was KLM 6,2K voor 2 volwassenen en 2 kinderen => 14 december heen en 6 januari weer terug.

Amsterdam <-> cairns
 
Dude!!!!!! http://maps.google.com/maps?q=qatar&client=safari&oe=UTF-8&z=8 :p Qatar Airways komt uit.... Qatar ;) :D

Was maar aan het geinen...dude.
Toch bedankt , dacht even dat deze het prive airport van Mr. <_< Laden was.
Deze airline brengt de kamelen van Australia het land in ..... en verkoopt ze dan weer duur terug :up:

Cheers,

Jack :evil:
 
Nederland neemt deel aan de NAVO en voert militaire acties uit in Libie.
Wellicht kan je vanuit Nederland naar Libie goedkoop meevliegen.

Als Australie er ook aan mee doet, hoef je maar 1 keer over te stappen :evil:

Ff snel gekeken op vergelijkingssites en daar was KLM 6,2K voor 2 volwassenen en 2 kinderen => 14 december heen en 6 januari weer terug.

Amsterdam <-> cairns

Ben even aan het surfen geweest maar kan deze prijzen niet terug vinden.
Wil jij me een link sturen of naam waar ik dit kan vinden.
Van Cairns naar Amsterdam en weer terug is fine by me.

Many thanks,

Jack :evil:
jmjvanuden@bigpond.com :up:
 
Nederland neemt deel aan de NAVO en voert militaire acties uit in Libie.
Wellicht kan je vanuit Nederland naar Libie goedkoop meevliegen. Als Australie er ook aan mee doet, hoef je maar 1 keer over te stappen :evil:

:grin: :grin: :grin:

af en toe kom je zo eens wat tegen op diverse fora, en daar heb ik een kladblokje voor. Kwam daar de volgende zin tegen onder het kopje 'vliegen met kinderen':
"- Emirates scoort het meest positief voor kindervluchten, British Airways juist niet. Qantas ook ok. Beste keus voor stopover is Singapore. "
geen idee waar ik dat op gebaseerd heb toen ik het opschreef.... maar in elk geval niet zelf verzonnen. En het gaat niet over hoe duur ze zijn....

dat is nou freubelen
 
Mag ik heel even inhaken/dit topic kapen om Yvonne (ydewit) te vragen hoe zij dat ticket heeft gevonden en vanaf waar ze dan met Qatar vliegen (Qatar vliegt (nog) niet op Amsterdam)?

Excuses voor de kaap :evil:

Rechtstreeks op de site van qatar we vliegen vanaf a'dam met lufthansa en dan vanaf munchen naar doha en dan naar melbourne. Alles via de site van qatar

gisteren avond geboekt

groetjes
Yvonne
 
Back
Top