Go#verdomme......

nog meer blote billen
tongue.gif
 
Zie boven aan de pagina... Jij zou nog ergens een foto van maken, want je wilde er niet over praten. En inderdaad, niet meer bloot dan noodzakelijk graag :)
 
Hoe kan ik een foto plaatsen als deze foto alleen nog maar in mijn album map staat op mijn harde schijf?.

Cheers,

Jack :evil:
 
3 juni, wat betekend dat ze dus dit keer maar 10 dagen hebben overbrugd op 14 dagen werken... zucht
Wij zitten te wachten op 27 juli...
 
herkenbaar... soms doen ze 2 dagen in 2 weken, soms 2 maanden in 2 weken. Het is die G(*&*(#^$VD onvoorspelbaarheid van het DIAC.
 
je kunt er idd geen touw aan vastknopen, bij ons heeft het ook allemaal wat langer geduurd, onze jongste dochter moest 3 keer medicals doen, zo gezond als een vis, alleen vrouwtjes kunnen op een verkeerd moment medicals moeten doen,elke keer weer, en dan na twee keer ook vervolgonderzoeken eisen, kind is zo gezond als een vis, dat kwam daar ook uit, intussen gaan er wel 3 maanden voorbij, jammer want dan betaal je drie maanden langer schoolgeld, = 3x750 dollar, wat kan hun het schelen :evil:

Je kunt ook nooit afstemmen hoe ze zijn gevorderd, ze voelen een beetje aan als een neergestreken god,vind echt de visa procedure heel arrogant ,je wilt per slot in het paradijs neerstrijken en dat zul je weten ook, nou we hebben hem nu 2 weken ons permanent binnen,gelukkig zijn aussies die niet bij de diac werken hele makkelijke en gezellige mensen, maar als de manier van werken van diac een voorbeeld moest stellen vd mentaliteit, godverdomme, dan was ik al vertrokken, hahaha

sterkte iedereen die nog moeten.
 
G^&%ver*&(mmense f@&% makelaars.
Speciaal die met een rokje aan.
Die zijn aardig op hun kop gevallen.
Of je nu dealt met hun in Nederland, Belgium of Australia North or East.

Mag het niet, ik mot me inhouden maar het liefst beuk ik hun koppe tegen elkaar.
What's wrong with these people ?...

Jack :evil:
 
G^&%ver*&(mmense f@&% makelaars.
Speciaal die met een rokje aan.
Die zijn aardig op hun kop gevallen.
Of je nu dealt met hun in Nederland, Belgium of Australia North or East.

Mag het niet, ik mot me inhouden maar het liefst beuk ik hun koppe tegen elkaar.
What's wrong with these people ?...

Jack :evil:

Wat heeft ze je aangedaan?
 
:huh: De laatste keer dat ik hem zag was hij nog een mannetje........ :huh:


Maak makelaars? Inderdaad: *&^%$#$%^&^%$#$%^%$#
 
Ong. half jaar gelden ons huis laten taxeren door een makelaar met rokje (toeval), afgesproken dat ze door alle dingen heen zou kijken waar we nog bezig zijn (midden in verbouwing) omdat het voor de aanvraag van het visum zou zijn (als ik de Ielts zou halen, wat dus niet gelukt is..*@#^*) heeft ze G*%V#*^D*^# het huis minstens 20.000,- lager getaxeerd, kon zo de prullenbak in!! Kon natuurlijk wel de rekening betalen... :-(
 
Back
Top