Go#verdomme......

:grin: :grin: :grin:

af en toe kom je zo eens wat tegen op diverse fora, en daar heb ik een kladblokje voor. Kwam daar de volgende zin tegen onder het kopje 'vliegen met kinderen':
"- Emirates scoort het meest positief voor kindervluchten, British Airways juist niet. Qantas ook ok. Beste keus voor stopover is Singapore. "
geen idee waar ik dat op gebaseerd heb toen ik het opschreef.... maar in elk geval niet zelf verzonnen. En het gaat niet over hoe duur ze zijn....

dat is nou freubelen


Daar is geen speld tussen te krijgen... tussen dat friebelen freubelen van jouw.
Wel een goed idee om zulke gegevens zo te onthouden voor als je weer gaat vliegen. :up:

Cheers,

Jack :evil:
 
Het is een heel geregel om goede en natuurlijk goedkope vluchten te vinden.
Dankzij jullie heb ik veel keuze van vlieg maatschappijen.
Het is een retourtje rond 16 december en rond 4 january 2012 weer terug.
2 adults en 2 kids (3 and 7 years).

Vanavond er eens goed voor gaan zitten en alles uitprinten en langs elkaar zetten.
We kregen zelfs een mailtje van FOL die ons zelfs een link meestuurde met de prijzen genoteerd :up: ... many thanks mate.

Veel Freubelen (lees; notice) en dan hopelijk komen we uit op een vertrouwd maatschappij met een goede prijs.

Als je nog aanraders hebt of namen van vliegmaatschappijen met linken, ik hoor het zeer graag. jmjvanuden@bigpond.com :wink:
Via Darwin is duur, Australia uitvliegen via Cairns, Brisbane Melbourne or Sydney scheelt soms al $1100 p.p. , we vinden het ook niet erg om via deze airport uit te vliegen :smile:

Everybody thanks,

have a good weekend,

Jack from the outback :evil:
 
Wij hebben destijds losse vluchten geboekt van Amsterdam- Bangkok (Singapore Airlines) ongeveer €500,- en van Bangkok via Brunei naar Darwin (Royal Brunei) € 250,-
Vanuit Bangkok vliegen is het goedkoopst van de hele wereld heb ik mij eens laten vertellen, weinig TAX
wink.gif

Misschien kan je hier wat mee
afro.gif
 
LMFAO not :grin: !

Tja dat moet ons weer overkomen in Dondingalong of all places gloeiende GVD ! :huh:

Hebben we eindelijk een trampoline voor die meiden gekocht in april is het feest in augustus al weer over...
Een kwartiertje ervoor waren ze nog lekker aan het springen. De lucht werd letterlijk zwart en opeens een stuk of 12-15 hagelstenen zo groot als golfballen en een mini tornado die de 14ft trampoline optilde alsof je een vlieger oplaat... en ik had hem nog wel ingegraven aan 1 kant. Gelukkig werden de stenen vrij snel zo groot als knikkers dus mijn auto heeft maar 1 deuk en die van Moon geen.

Wel de trampoline om de boom gevouwen voor het huis. 50% van het frame verbogen en safety net aan shreds... teuhhh.
Gelukkig verder alleen schade aan de planten maar die zijn alweer bezig te herstellen. Stond wel twee tracks uit te graven voor een vriendinnetje die werd opgepikt en niet meer de heuvel opkwam door een laag ijs... en dat midden in de subtropen LOL. :grin:

Dondingalong competes with Thredbo :p

Most het ff kwijt. Cheers Steef
 
Lijkt wel of het gesneeuwd heeft.
Die doggy snapt er helemaal niks van, die vraagt zich af wat voor spul er allemaal op straat ligt.
Gelukkig is je family veilig, trampoline kun je vervangen.

Nice story Steef :up:

Jack :evil:

By the way ; Iemand informatie of ervaring met www.wego.com/flights
 
Onze jongste spruit is gisteren 5 jaar geworden. Enorme mijlpaal voor zo'n klein meisje. Maar dat kleine meisje ging gisteren aan het einde van de dag wel teleurgesteld naar bed... Mijn schoonmoeder had niet gebeld.... Maar wel klagen dat Danielle nog geen tekening voor haar had gemaakt een paar weken geleden.... Bah
 
Onze jongste spruit is gisteren 5 jaar geworden. Enorme mijlpaal voor zo'n klein meisje. Maar dat kleine meisje ging gisteren aan het einde van de dag wel teleurgesteld naar bed... Mijn schoonmoeder had niet gebeld.... Maar wel klagen dat Danielle nog geen tekening voor haar had gemaakt een paar weken geleden.... Bah

Ach arme,,,,,Ja Schoonmoeders je kan ze soms wel even......... :angry:
Laat haar zelf oma bellen en vragen, waarom ze niet gebeld heeft, dan moet ze wel 'breken' en beseffen hoe moeilijk het was.

Sterkte Simone
 
Lock your doors , close your windows .. Jack is coming to Holland.

13 December komen we Nederland binnen. (3 January roeien we weer terug)
Dit is precies dan 5 jaar geleden.
Christmas and New year celebration with friends and family. Met een goulash kroketje
Heb temperaturen gehad van 39 graden en zeer koude temperaturen van 9 graden, gelukkig was dit maar voor 8 dagen.
Meestal komen de temperaturen niet onder de 19 graden en overdag rond de 34 graden
Wetseason kunnen de temperaturen oplopen naar 38 graden en zakken ze snachts niet onder de 28 graden, dit voor 7 a 8 maanden lang.
Op 13 December zal het in Darwin rond de 37 graden liggen.
Meen me nog te herrinneren dat deze temperaturen in December dan niet zo zijn in Holland.
O MEN!!........... :freezing: Jack will freeze to dead.

Bedankt iedereen, jullie zijn echte toppers..., voor alle informatie aan vliegmaatschappijen en vluchten die jullie met me wilde delen.
We hebben 2 hele mooie vluchten gevonden (KLM en Jetstar) en geloof me .. goedkoper vanuit Darwin gaat echt niet.

See ya,

Jack :angeldevil:

Ps; Voor de emigranten in Nederland , Australia, Tasmanie and New Zealand.
Gooi je oude stinkende wolle sokken en truien niet weg want die kan ik dan zeker gebruiken....

PO Box 937
Palmerston 0831 NT
Australia :wink:

This Address is not a fake one :up:
 
hahaha go Jack, hoewel ik geen bier drink, mag je toch binnenvallen voor een biertje :grin: :up:
 
@Scooby: Heb maandag een kadootje voor haar gekocht en net gedaan alsof haar oma die had opgestuurd. Ze is hier gewoon nog te jong voor
cry.gif
 
@Scooby: Heb maandag een kadootje voor haar gekocht en net gedaan alsof haar oma die had opgestuurd. Ze is hier gewoon nog te jong voor
cry.gif

Ach gossie, ook n oplossing. Ik heb ook geen verstand van kinderen opvoeden, heeft oma daarna nog gebeld?

groetjes Simone
 
@Sacha, dit soort dingen geven altijd weer een extra bevestiging voor de emigratie. Minder spijt dat je bepaalde mensen minder ziet :wink: Minder reden voor heimwee.

groetjes Simone
 
Herkenbaar hoor Sach , daarom komt Granny maar bij ons wonen, dat moet ze wel :)
Ik heb het op een andere manier, de kinderen van mijn broer, was ik altijd heel dik mee ,staan op mijn facebook en reageren helegaar nergens op, geen gelukkig nieuwjaar , geen felicitaties met behalen van permanent visa,ze zijn nog te beroerd om mijn facebook van mijn bedrijf te "liken" en gegeven moment heb ik ook geen energie meer hoor om leuk te reageren.Laat maar dan.
En dan wel dagelijks op facebook met collega en buurvrouw, die ze elke dag zien, nou snap je dat, wil ik nieteens.

Gegeven moment vallen er gewoon mensen af en komen er anderen bij, ze beseffen ook niet dat jij heel veel in Nl hebt zitten en zij maar eentje in Oz, ik kan het niet allemaal achter hun retos aan blijven zitten, iedereen is welkom, wie niet reageert, hun verlies.
Maar met een oma is het wel heftiger.

De allerechte vrienden blijven wel contact houden ,zoals het altijd was, is het nu nog steeds, afstand maakt niet uit, wat afvalt kan gemist worden, is weer een open deur naar leukere mensen.

Ik vind dat je dat goed aanpakt,kind is idd nog te klein,zielig.

no worries.
 
HAha, was dit hele stuk over mijn schoonmoeder vergeten. In januari kwam er een doosje uit Nederland met kadootjes van mijn schoonzus en .... ja ja..... kadootjes van mijn schoonmoeder voor de kinderen!!!! 5 maanden later... of 7 maanden te vroeg :grin:
 
@ozzieozzieozzie: Filosofisch maar waar...
@scooby: Zo moet het zijn, je keuze bevestigd. Geen twijfel, kijk niet terug.
 
Back
Top