Go#verdomme......

Zeg Quantas, ik hoef echt niet elke keer als de vlucht 10 minuten langer duurt een mail te krijgen. Als mijn hele schedule door elkaar gaat, Ja dan wel. Maar als het ergens in flight 10 minuten gaat schelen, rot dan lekker op :p
 
Ik ben zelden zo boos geweest als vandaag. Blijkbaar heeft van de week iemand met zijn auto tegen mijn motor aangezeten, hem omgedrukt en weer rechtop gezet. Geen briefje, helemaal niks, maar wel schade aan het achterlicht (richtingaanwijzer). Gevolg, ik kan er nu niet mee rijden en moet dus eerst een nieuwe ophanging gaan regelen.
 
En dat geschreven zonder een g&^&d&*me of te vloeken....
Well done dude, tellen tot 10 en terug helpt, het is nu bewezen.

Jack>:D
 
Very good, Okay..........
Nu mag je weer go*&do*(men op die eikel die je bike heeft plat gedrukt en niet eens een briefje heeft achtergelaten.

Jack>:D
By the highway,toch wel netjes dat hij je bike heeft rechtgezet.
Moet een dude zijn geweest want een lady zie ik niet zo gemakkelijk een bike rechtopzetten ....
 
Ik ben zelden zo boos geweest als vandaag. Blijkbaar heeft van de week iemand met zijn auto tegen mijn motor aangezeten, hem omgedrukt en weer rechtop gezet. Geen briefje, helemaal niks, maar wel schade aan het achterlicht (richtingaanwijzer). Gevolg, ik kan er nu niet mee rijden en moet dus eerst een nieuwe ophanging gaan regelen.

Dat is echt mega lomp, dom en asociaal. Grmbhkllt :|
 
Dat is echt mega lomp, dom en asociaal. Grmbhkllt :|
Dat dus.... Ik had echt stoom uit mijn oren.

hardcore said:
Sucks... En vreselijk aso.
Geen lakschade, alleen de richtingaanwijzer? Dat valt wel mee dan.
Ik moet nog even goed kijken, want waarschijnlijk heeft de achterkant ook wat schade, maar het is te overzien.
 
Zie het maar als mei in Nederland: dan kan het ook nog best fris zijn bij een heldere nacht, maar daarna heb je een heerlijk warme zonnige dag. Behalve dat het hier midden in de winter is :p
En ja, ik vond het erg koud vanochtend ;)
 
Ijskrabber in container: Check! :)
winter valt wel mee hoor, als je met je ogen knippert is het alweer voorbij, typerend is idd in de winter dat je in de ochtend ffkes wegtrekt van de kou, in het begin niet,dan ben je nog in je NL ritme, maar na een tijdje ben je geacclimatiseerd en heb je een wegtrekker bij 15 graden, overdag is dan dat zonnetje er tot een uur of 4,heerlijk!
 
lekker dan Zwerver van je motor,vriendelijke mensen ook.
Ook zo leuk,als de kat vd buren tegen je motortassen piest, dat ruik je door je uitlaatgassen heen,ook heel fijn,not.
 
Back
Top