Go#verdomme......

Ik kan een kat laten blaffen.....
Iets met benzine?

Katten zijn mij inderdaad ook een gruwel, omdat ze het fijn vinden om lekker op het motorzadel te gaan liggen en dan heerlijk die scherpe nageltjes erin zetten...
Tsjik-tsjak.........Bwam!
 
Jack,

ik zie dat je timmerman bent in Australie en omdat ik graag naar Australie zou willen verhuizen en dezelfde kwalificaties heb als jij, lijk jij me de geschikte persoon. Ik plan eigenlijk om met een toerist visa naar Australie te gaan en dan ter plaatse werk te zoeken( met de nodige vertaalde papieren welteverstaan;)). Lijkt je dit doenbaar om zo werk te zoeken en aan de bak te komen of wacht ik tot mijn visa vanuit Belgie is geregeld( toch meer dan jaar, denk ik)? Hoe is het om te werken in Australie in vergelijking met Belgie of Nederland? Ik hoop dat je me een beetje meer informatie kunt geven, want ik brand om te vertrekken!
Tot binnenkort!
Grtz,

Bjorn
 
hahaha inderdaad waarscjhijnlijk te vroeg opgestaan 04.30 (!) en dan zijn de ruiten bevroren. Maar het is de 1e x in Adelaide en we hebben een keukenspatel gebruikt :)
 
Ik plan eigenlijk om met een toerist visa naar Australie te gaan en dan ter plaatse werk te zoeken( met de nodige vertaalde papieren welteverstaan;)).

Hee Bjorn,

Daar zou ik wel mee oppassen!! Als je Border Security kijkt op tv, dan zie je vaak dat er mensen op een toeristen visum komen me hun CV e.d. in hun tas en die worden gewoon weer naar huis gebonjourd.
Ik weet niet of anderen hier op het forum ervaring mee hebben? Maar volgens mij mag je officieel niet op een toeristen visum werk gaan zoeken.
 
Jack,

ik zie dat je timmerman bent in Australie en omdat ik graag naar Australie zou willen verhuizen en dezelfde kwalificaties heb als jij, lijk jij me de geschikte persoon. Ik plan eigenlijk om met een toerist visa naar Australie te gaan en dan ter plaatse werk te zoeken( met de nodige vertaalde papieren welteverstaan;)). Lijkt je dit doenbaar om zo werk te zoeken en aan de bak te komen of wacht ik tot mijn visa vanuit Belgie is geregeld( toch meer dan jaar, denk ik)? Hoe is het om te werken in Australie in vergelijking met Belgie of Nederland? Ik hoop dat je me een beetje meer informatie kunt geven, want ik brand om te vertrekken!
Tot binnenkort!
Grtz,

Bjorn

Ben illegaal hier dus wil je niet teveel mij benoemen.
Daarom ben ik in Darwin begonnen ...nu in the Sushine coast en als ik al die zwarte pakken met donkere brillen teveel in mijn buurt zie dan verhuis ik denk ik.....naar Broome of bij Sacha onder de kerstboom.

Cheers,

Jack>:D
 
Mijn neef heeft hetzelfde gedaan, op een WHV naar Oz toe en werk gezocht vervolgens laten sposnseren en een PR aangevraagd...woont nu al 5 jaar in Oz!
Het kan absoluut, maar ligt een beetje aan het beroep en de vraag naar je beroep.
Timmerman lijkt mij geen probleem, er zijn tradies te kort in Oz..
 
Maar hij wil met een toerist visa en dat kan nog wel is vervelend uitpakken. (is al 3 keer gezegd als antwoord op dezelfde vraag in 3 verschillende topics...)
 
Jack,

ik zie dat je timmerman bent in Australie en omdat ik graag naar Australie zou willen verhuizen en dezelfde kwalificaties heb als jij, lijk jij me de geschikte persoon.

By the highway.....

Nederlandse timmer opleidingen zijn niet van het zelfde caliber als Belgische timmer opleidingen.....beste Belgische vriend.

Meer vraagjes??.............rammel er maar op los.
Zal de volgende keer mijn best doen meer serieus te zijn in beantwoorden.:D

Jackth_20077.gif

PSSSssttttt......: wil je werken in Australia, koop een rugzak zoals Gwen, een mooie oranje kleur met veel zakjes , ga voor een backpacker visa , zet een smile op alsof je er veel zin maar weinig centen in de knip en het mooie ervan is iedereen geeft je onderdak.
 
Ik heb een ikeakast in elkaar gezet, ben ik nu volwaardig:
[ ] NL timmerman
[ ] BE timmerman
[ ] OZ timmerman
[ ] LOL timmerman?


Kruis het juiste antwoord aan.
 
Wowww. op een plank, das beter dan op de grond onder the christmas tree
Ik snurk en laat windjes als ik slaap, is that okay.

Hohohoooo.

Jack>:D
 
Jij wil onder de kerstboom slapen.... Mag ook gewoon in de logeerkamer, hebben wij geen probleem mee :)
 
Ik heb een ikeakast in elkaar gezet, ben ik nu volwaardig:
[ ] NL timmerman
[ ] BE timmerman
[ ] OZ timmerman
[ ] LOL timmerman?


Kruis het juiste antwoord aan.

Je vraagt of ik je wil in dienst nemen.....
Ja , je bent welkom.....Heb nog iemand nodig die 9000 blokjes naar binnen wil sjouwen van 19 kilo per stuk.
 
Prima, regel jij ff een permanent employered appnsored visum? Ik tik wel een grijpmachine op de kop :p
 
Ik heb een ikeakast in elkaar gezet, ben ik nu volwaardig:
[ ] NL timmerman
[ ] BE timmerman
[ ] OZ timmerman
[ ] LOL timmerman?


Kruis het juiste antwoord aan.
FOL-timmerman met BOGO garantie

Bovengenoemde vakpersoon is aangesloten bij de toonaangevende organisatie BOGO, welke leden wereldwijd hoog aangeschreven zijn. Leden van BOGO leveren gegarandeerd werk volgens naar eigen dunken goede kwaliteit, niet van echte rommel te onderscheiden. In geval van geschillen kunt u terugvallen op de kunnis en kende van BOGO, Bij tussenkomst van BOGO zijn altijd de BOGO-Algemene Voorwaarden van kracht, welke u na betaling van de factuur op verzoek toegezonden zouden kunnen worden.

Algemene Voorwaarden leden van brancheorganisatie BOGO:
Lid 1 Artikel 1: Bocht Om, Garantie Om
Opleversuggestie: Als je't niet meer wit, gebruik dan Pur en Kit.

:)
 
PSSSssttttt......: wil je werken in Australia, koop een rugzak zoals Gwen, een mooie oranje kleur met veel zakjes , ga voor een backpacker visa , zet een smile op alsof je er veel zin maar weinig centen in de knip en het mooie ervan is iedereen geeft je onderdak.

Hilarisch
 
Back
Top