Go#verdomme......

Doe mee een plezier :p Update TinyMCE eens voor de gein? Dan zie je dat het wel degelijk aan de software ligt :p
:D

Ik weet dat het probleem in de nieuwe versie van TinyMCE is opgelost. Ik geloof dat de TinyMCE implementatie in de forumsoftware aangepast is dus ik ben er niet happig op om de nieuwe versie op het forum te installeren. ;)
 
Je bedoelt: GVD, ik heb net 6 uur verprutst en het forum doet het niet meer? :rolleyes:

Misschien als ik een weekendje niets te doen heb dat ik een test server uitrol en TinyMCE probeer te upgraden. No promises though.
 
Je bedoelt: GVD, ik heb net 6 uur verprutst en het forum doet het niet meer? :rolleyes:

Misschien als ik een weekendje niets te doen heb dat ik een test server uitrol en TinyMCE probeer te upgraden. No promises though.
Is de forum software gratis? Dan heb ik vd week wel ff tijd?
 
't Begint hier anders ook herfst te worden.
Grijze luchten, regen en storm...
En file iedere dag.....

Dan liever de rode grond en het groene gras.
De kale grond, het dorre gras,
Zwarte bomen, witte luchten
Eindeloze woestijnen, lege wegen

Ik weet het ook niet meer,
maar wel dat ik me daar thuis voelde.
 
wat ik mooi vind aan dit land is dat het lelijk mag zijn
waar in Nl alle grasveldjes strak gemaaid en onkruidvrij moeten zijn, en waar een rietkraag met brandnetels geruimd wordt omdat het onverzorgd is
is hier het grootste deel van het land simpelweg wat het is. Soms lelijk, soms mooi, soms groen, soms bruin, soms rood, soms zwart, of een beetje van alles tegelijk
 
Gisteren begonnen met de vloer in de huurwoning 'lijmvrij' te maken. In een uur tijd maar liefst een stukje van 10 bij 10 cm lijmvrij gekregen :mad:

Iemand nog de gouden tip om de vloer snel lijmvrij te krijgen.
Vloerbedekking ligt er waarschijnlijk al lang in want het is geen lijm op waterbasis.
 
Argh, daar beginnen we komende week mee. Kan je het niet navragen bij de gamma oid? Hoe zou je lijm op waterbasis eraf halen?

Kan je niet beter een schuurmachine gebruiken?

*heeft 2 linkerhanden*
 
Als je op waterbasis hebt, wordt het een stuk makkelijker. Dan kun je er volgens mij gewoon kokend water over heen gooien.
Op waterbasis hecht ook niet zo sterk dacht ik.
 
Godverde#$&#%@$^*&^%@ !!!!!!!!!!!!!!!! :mad::confused::(

Gisteren nacht is er geprobeerd in mijn auto in te breken.. Zag het pas gisteren middag toen ik op werk boodschappen ging doen. Wilde mijn boodschappen tasjes bij de bijrijders kant zetten en zag toen dat mijn slot helemaal naar de fillestijnen is. Ze zijn niet binnen gekomen (ligt ookt totaal niets waardevols in!!!) maar het slot dus kapot, dikke deuk eronder en kras erboven.. En net nu ik mijn auto deze week te koop wilde gaan zetten :(. Ik wil mijn auto gaan verkopen om nog 6 maanden geld te besparen (met ov naar werk is toch stuk goedkoper) en dan nog het geld wat mijn auto opbrengt. Dit zou precies genoeg zijn voor het geld dat ik nu nog te kort kom voor mijn trip (volgens mijn berekening). Maar zo kan ik mijn auto dus niet meer verkopen, of in ieder geval voor een aantal honderd minder, want wie wil er nou een auto die je aan 1 kant niet open kan doen (heb geen centrale deurvergrendeling).. Zometeen naar de garage om de schade te bekijken en te horen hoe veel het gaat kosten om te laten maken.

Ben echt pissed, verdrietig en vooral gestresst.... Waarom bestaan er geen geldbomen!?!?!
 
Gwen schreef:
met ov naar werk is toch stuk goedkoper
Huh, echt waar?!?! :eek: Wat is er gebeurd in NL?!?!? Moet niet gekker worden :confused:

Zwaar klote, sterkte! Verzekering?
 
Back
Top