Go#verdomme......

Nope, niet verzekerd.. Ja, alleen WA dan dus he.. Auto is al bijna 17 jaar oud, vandaar.. Maar bij een volgende auto ga ik toch overwegen om all risk te verzekeren. Is nu al de 2e keer!!

Ik betaal nu elke maand 265 euro aan mijn auto met verzekering, belasting en benzine.. Met de trein en bus naar mijn werk kost me (met daluren korting) maar 85 euro per maand. En aangezien ik 9 van de 10 keer in de daluren reis en zo'n abbo nu maar 25 euro kost voor een heel jaar, is dat dus stukken goedkoper!! Nou tel daar nog even 'prive reizen' bij op in vrije tijd en dan kom je toch echt wel op een max van 150 per maand.. Bespaard me dus meer dan 100 euro per maand..
 
Gisteren begonnen met de vloer in de huurwoning 'lijmvrij' te maken. In een uur tijd maar liefst een stukje van 10 bij 10 cm lijmvrij gekregen :mad:

Er is een machientje daarvoor. Ik weet niet of het echt werkt. Is bedoeld om tapijt te verwijderen. Je kunt ook een roterende schuurmachine proberen (zo'n hele grote), maar hoewel ik er korrel 40 onder had, vond ik het niet echt een fantastische oplossing.

En anders: Succes!
 
Jeetje Gwen, wat een kl*te gedoe zeg!! Het is alsof die criminelen ruiken dat de auto een week later de verkoop in gaat..met onze auto ging het namelijk net zo !! Aan de bijrijders kant een boel schade, gelukkig wel verzekerd maar toch. Hoop dat je er niet teveel op verliest...
 
@ Tommy, de meeste lijmen kunnen niet tegen hitte, ze verkruimelen boven de 80 graden Celsius. Ook de niet water basis.
Wat ik ook wel eens gedaan heb, neem een spade en probeer er onder te komen, je gebruikt de spade als een schoffel, werkte prima toen, hele brokken vlogen eraf.

Succes Johan
 
@cor het machientje had ik ook gevonden. Is mij inderdaad alleen niet duidelijk of het ook voor de lijm werkt. (huur van zo'n ding is toch 45 euro en dat is toch zonde als het dan alsnog niet werkt).
 
Ook altijd leuk, een parkeerboete krijgen op een plek waar je niet geweest bent (nog nooit geweest bent zelfs)
54 euro omdat ik ergens in A'dam geparkeerd zou hebben zonder te betalen. Ga je kijken hoe je bezwaar aan moet tekenen. Staat er al doodleuk dat als je geen officiele documenten kunt overleggen dat je daar niet geweest kunt zijn je kans maakt op je bezwaar en dat anders zij altijd gelijk hebben!

Als ik op de site van de RDW kijk zie ik dat het kenteken 1 digit hoger (een 5 op het einde ipv mijn 4) al bijvoorbeeld 'precies' dezelfde auto is (Zwarte VW Golf) Hoe bewijs ik nu dat die Melkert baan medewerker met zijn dikke frietvingers niet net naast het juiste getal geklikt heeft... Zucht...

Nou ga er toch een brief aan wagen, al is het maar voor mijn rechtsgevoel (wat dan natuurlijk nog verder gekrenkt gaat worden...)
 
Zou die jabroni met zijn frietvingers ook uitnodigen in het gerecht.
Alleen als je op papier overtuigende bewijzen kunt leveren.
Daarna bij winst (lees : gelijk van rechter) geef je die Jabrino de "L".
Savonds met enkele heineken samen met je vrienden laten bezinken..
Je zult het jezelf bescheuren.:D

Easy is life mate,

Jack>:D
 
@Afterbang: Dat is inderdaad iets om goed ziek over te worden. Dan zijn de regels dus behoorlijk aangescherpt de laatste jaren...
 
Èn parkeren in Amsterdam is sowieso iets om ziek van te worden. 2 tellen te laat je ticket gaan halen is er daar niet bij...
 
Herkenbaar!! Mijn ouders hebben laatst een boete voor door rood rijden binnen gehad. 226 euro ofzoiets! Voor in GRONINGEN!! Wij wonen in Tilburg :confused:. Bezwaar aangetekend, afgewezen en nu gaan ze ermee naar de rechter. Is al 2e keer dat ze zoiets overkomen is, en inderdaad een 8 ipv 3 bv is precies dezelfde auto. Super shit.
 
GVD belastingdienst in nederland heeft iets verzonnen over een belastingaangifte uit 2009 en 2010. Incorrect, maar om dat te bewijzen moet ik nu contracten met werkgevers en loonstrookjes uit die tijd op gaan zoeken. Die waarschijnlijk ergens bij mijn pap op zolder liggen, maar dat weet ik niet zeker, het kan ook nog ergens in 1 van die 20 dozen in de schuur zitten. De belastingaangifte zelf staat ook niet op de laptop die meeverhuist is. Oja, en je krijgt twee weken de tijd om te reageren. Zij doen er twee jaar over en ik krijg twee weken. Alsof ik gvd niet wat beters te doen heb.
En dan die toon, alsof je al veroordeeld bent voor je uberhaupt weet dat ze ergens vragen over hebben. Dat ze toch gvd hun eigen zaakjes een keer op orde hebben!
 
En dan die toon, alsof je al veroordeeld bent voor je uberhaupt weet dat ze ergens vragen over hebben. Dat ze toch gvd hun eigen zaakjes een keer op orde hebben!

Juistja.
Kunnen ze daarop terugkomen dan? Nadat je definitieve aanslagen hebt gehad ook?
Ik heb alles ingescand, ben ik wel blij om. Ga ik dus zeker binnen handbereik houden.

Succes met het oplossen, zal niet meevallen.
 
Tot 5 (of 7?) jaar naar dato kunnen ze er nog op terugkomen meen ik...
 
Tip voor toekomstige emigranten: Neem je belastingverleden dus maar netjes mee in je koffer...
 
Kun je geen belasting verleden aantonen dan kan de boete oplopen tot $20000,-

Jack>:D
 
Back
Top