afterbang
XPdite Sponsor
Ga zondag en maandag naar de 2 daagse voor de vakfotograaf in België. 2 dagen (plus overnachting) vol met workshops en ouwehoeren met medefotografen. Heel veel zin in!
Toch maar een keer een brain drain bij je gaan doen
Ga zondag en maandag naar de 2 daagse voor de vakfotograaf in België. 2 dagen (plus overnachting) vol met workshops en ouwehoeren met medefotografen. Heel veel zin in!
Vrolijk muziekje dan maar. Dit keer (geloof het of niet) uit Canberra! Lekker vlot en vrolijk
Heb nu een carbon van Velbon besteld, Manfrotto Carbon was net 'out of my league'. Had een alu Manfrotto gekocht. Maar het formaat en gewicht heeft me toch naar de Velbon Sherpa Pro carbon geduwd. Net zo duur als de Manfrotto maar dan lichter. Max. hoogte ook wel een ietsje lager maar ik heb nog een goede rugZal hem ook niet dag en nacht gebruiken (oh ja, juist wel 's nachts
) Draaikop ook van Velbon. Geen kogel maar een 'old skool'. Als het goed is komt tie vandaag binnen
(een 435 Pro)
Gezellig!Toch maar een keer een brain drain bij je gaan doen![]()
Oja, da's heel belangrijk dat je daar een weloverwogen keuze in maakt. Ik heb de mijne vier jaar geleden gekocht. Had toen ook al de Canon EOS 400D gekocht. M'n vorige statief had ik in 2004 weggegeven nadat m'n camera gejat was.(een 435 Pro)
Its called being part of something that is greater than yourself, love , purpose, direction, responsibility, integratie, caring about others instead of yourself, understanding life, having a goal and most of all it is knowing the truth and not giving a rats about people who condemn you for it, but instead trying to safe them by bringing them home to Christ.. thats what evangelism is my friend.Christian evangelist, mindset, sermon, churchy......
??
Wat zeg je toch allemaal?.
Oja, da's heel belangrijk dat je daar een weloverwogen keuze in maakt. Ik heb de mijne vier jaar geleden gekocht. Had toen ook al de Canon EOS 400D gekocht. M'n vorige statief had ik in 2004 weggegeven nadat m'n camera gejat was.
Dus ik stond toch al in die fotozaak en ik dacht: "een statief is wel handig, kun je ook eens een langere sluitertijd gebruiken". Dus ik kijken: Hm.. Deze heeft drie poten en kost niet veel... DOEN!
Je ziet wel, het was een zorgvuldig overwogen keuze!
Als je het geld er voor over hebt moet je alleen maar L lensen kopen van Canon, bv de 24-70 2,8 USM L is een hele mooie standaard lens. Wil je meer zoom neem dan deze lens erbij: 70-200 2,8 L IS USM van Canon. Maar ik heb de 5DII en dat is een full frame camera, weet niet of jouw camera full frame is. Maar met deze lensen heb je topkwaliteit ook bij low light!Cool ik heb ook een EOS400D maar nog niet echt een goede lens gevonden.. or read affordable lens LOL. ik heb een 50mm static lens die ik het meeste grebruikt en een 28-105 zoom lens die ik gebruik als walk around lens maar ik ben niet echt tevreden met de photo kwaliteit vooral als het lowlight is in een rain forrest or somt. Wat voor lens gebruik jij?
Auw.... Die zijn gewoon duurder dan mijn (en zijn) hele cameraAls je het geld er voor over hebt moet je alleen maar L lensen kopen van Canon, bv de 24-70 2,8 USM L is een hele mooie standaard lens. Wil je meer zoom neem dan deze lens erbij: 70-200 2,8 L IS USM van Canon. Maar ik heb de 5DII en dat is een full frame camera, weet niet of jouw camera full frame is. Maar met deze lensen heb je topkwaliteit ook bij low light!
Auw.... Die zijn gewoon duurder dan mijn (en zijn) hele camera![]()
Wow, Ik wist niet dat ze uit Canberra kwamen (komt daar toch nog iets goeds vandaan). Een van de betere danceacts vind ik. Zelf nogal fan van "start again" & "won't get lost.
Als je even 7 minuten hebt en vroeger van AIR enzo hield, doe dan je ogen dicht en geniet van Sydney's Flight Facilities
Clip vind ik niet zo, maar het nummer is zo verslavend (vooral hard aanzetten) & hypnotiserend; prachtig!!
Jamm! Wat voor smoothies?Smoothies maken (op zaterdag dan)![]()
Doe jij welis wat anders dan eten maken of aan eten denken?Jamm! Wat voor smoothies?
Ik heb er direct een Sigma DC 18-200mm toeter bij gekocht met de gedachte dat ik dan met 1 lens al heel veel kon. En dat is ook zo, dus dat scheelt zeulen met verschillende lenzen en beschadiging etc. Ik kan niet zoveel zeggen over de fotokwaliteit, dan moet je toch echt bij Judith zijn, die weet wel waar ze het over heeft. Bij mij is het zo, dat de fotokwaliteit voornamelijk te maken heeft met het vingertje dat op de knop drukt. M.a.w. ik ben niet zo goed dat ik het verschil in lens tot uiting kan brengen in de foto's.Cool ik heb ook een EOS400D maar nog niet echt een goede lens gevonden.. or read affordable lens LOL. ik heb een 50mm static lens die ik het meeste grebruikt en een 28-105 zoom lens die ik gebruik als walk around lens maar ik ben niet echt tevreden met de photo kwaliteit vooral als het lowlight is in een rain forrest or somt. Wat voor lens gebruik jij?
GroeneJamm! Wat voor smoothies?
Auw.... Die zijn gewoon duurder dan mijn (en zijn) hele camera![]()
Nee.. Je hebt me toch gezien...Doe jij welis wat anders dan eten maken of aan eten denken?![]()
Nou maar dat klinkt lekker?!?GroeneDeze keer was het:
Minty Thrill
4 Rijpe peren
5 Bladeren verse boerenkool
Halve bos verse munt
2 Glazen water
Het idee is ook niet dat het echt lekker is, maar dat ik wat meer vitamines binnen moet krijgen. En dan kan je me verplichten om bakken met groente en fruit te eten, maar dat werkt niet echt (he HildeNou maar dat klinkt lekker?!?![]()
![]()