Je naam in het Engels!! :D

[quote author=Jean76 link=topic=98.msg33176#msg33176 date=1130248152]
Mijn naam is Jeroen Huizenga. Zal wel iets van Jerome Oeizenga worden; hahaha.
Maar even serieus. Ik zit echt te overwegen om mijn naam te gaan afkorten (als ik me ooit permanent in Australie ga vestigen). Ik zou mijn naam wel in Jean Huga willen veranderen.
[/quote]

Hee Jeroen? Wil jij sowieso je naam veranderen of is dat omdat anderstaligen niet weten hoe ze het zouden moeten uitspreken? Ik hoop het eerste, want het laatste zou ik zelf echt te zot vinden! Iedereen moet lekker z'n eigen naam houden, hoeveel buitenlanders zijn ons al voorgegaan? We zijn echt niet de enigen hoor!

Groeten van Irene, Airien, Aileen, Helene etc.
 
nee, dan zijn we er uit! :-D

Gewoon je eigen naam houden en verbasteringen op de koop toe nemen! :up:

Groetjes
Syl
:)
 
[quote author=Syl link=topic=98.msg33285#msg33285 date=1130276014]
Sorry... :oops: link is inmiddels aangepast :up:

Groetjes
Syl
[/quote]

Hey Syl,

Hoe heb je die link aangepast?? Ik krijg hem nog steeds niet. Ik wordt steeds nieuwsgieriger.

Rene
 
Ik kreeg de tip van Renee om van Annemiek Ahnnemiek te maken... of misschien Ahnnemeek ofzo. de Ah klank is blijkbaar wel bekend. Wie weet... En anders zien we wel wat er van gemaakt wordt :)
 
Ik begin behoorlijk anti te raken hoor! Wij, ons N'landers, moeten ook toch ook wennen aan het verschil tussen Brett en Brad? Laat ze toch lekker aanklooien, en blijf gewoon jezelf.

Poehee!

Burt.
 
[size=14pt]YESSS, SYL!!!! HIJ DOET HET.[/size]

Heb ik wéér een link toegevoegd aan mijn (ellenlange) lijst van links.

:up: :up: :up: :up:

Rene
 
Ik was zeker niet van plan om mijn naam te laten veranderen... Zat meer te denken aan zelf te verbasteren voordat ze dat voor mij gaan doen ;) Ik heb dan toch liever Anna dan Ann ;)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=98.msg33295#msg33295 date=1130280478]
[quote author=Jean76 link=topic=98.msg33176#msg33176 date=1130248152]
[/quote]

Hee Jeroen? Wil jij sowieso je naam veranderen of is dat omdat anderstaligen niet weten hoe ze het zouden moeten uitspreken? Ik hoop het eerste, want het laatste zou ik zelf echt te zot vinden! Iedereen moet lekker z'n eigen naam houden, hoeveel buitenlanders zijn ons al voorgegaan? We zijn echt niet de enigen hoor!

Groeten van Irene, Airien, Aileen, Helene etc.
[/quote]

Nee hoor; ik zou sowieso mijn naam wel willen veranderen. Het zou dan ook automatisch makkelijker worden voor buitenlanders om mijn nieuwe naam uit te spreken want deze is dan veel korter. Ik vind dat iedereen daar vrij in moet zijn.
 
Gelukkig Rene!!! Eindelijk :lol: :up:, het duurt effe maar dan heb je ook wat :-D

Jeroen/Jean

Ik vind dat iedereen daar vrij in moet zijn.
ja, dat is natuurlijk waar maar vergeet niet dat ze hier reuze creatief zijn dus je kunt met nog zo'n makkelijke naam op de proppen komen de kans dat je daadwerkelijk zo genoemd wordt is nihil  :-D. Neem nou de naam Barry.....dat is prima uit te spreken maar dat wordt hier al vrij snel "Bazza", Jim wordt "Jimbo", David wordt "Davo",  Gary wordt "Gazza", Sharon wordt "Shazza". Richard wordt vaak "Dick" of "Dicky" of "Bill". Anyway....you get my drift probably by now.

De naam Jean hoor je hier inderdaad ook maar is over het algemeen een dames naam (tenminste, ik heb alleen maar vrouwelijke Jean's ontmoet).

En je achternaam veranderen...voor werk kom ik echt de meest geweldige namen tegen en de woorden "can you spell that for me please" zijn hier dagelijkse kost.


Groetjes
Syl :)
 
Een tijdje mee bezig geweest om een geschikte vertaling te vinden. Het was wel zéér moeilijk.
Ik ben er (denk ik) wel uit gekomen.

De beste (of dichtsbijzijnde) vertaling dat je zou kunnen gebruiken is;

[size=14pt]ROBBY[/size]

Ik hoop dat ik hiermee heb kunnen helpen.

:lol1: :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
 
Misschien

[move] [size=25pt] ROBBO  :cheer:  ROBBO  :cheer:  ROBBO [/move][/size]

Doei,

Miranda  :)
 
:-D very close Miranda!!!!!!! Wij kennen er twee en die orden allebei "Robso" genoemd!!

Groetjes
Sillie
 
[quote author=Syl link=topic=98.msg33701#msg33701 date=1130486284]
Sillie
[/quote]

I like that!!

Rennie
 
Back
Top