Hoi Heidi,
't is even wat later geworden met antwoorden.
Zag het gisteren en was al begonnen met een antwoord, maar ik had zooooo'n slaap dat ik gestopt ben
Het is me wel een spectakel steeds naar het ziekenhuis zeg!
't manneke zou er nog een trauma aan overhouden.....
Ik hoop dat de uitslag goed is. Heel veel sterkte met alles hoor.
Ik vind dat je het goed aanpakt allemaal.
Ach en dat lopen... hij kan zijn hele leven nog lopen!
Net als kinderen die pas laat gaan praten. Je kunt er niets aan doen en vooral niet te veel pushen denk ik.
Dan is dat weer een soort aandacht opeisen/vragen en ze moeten het zelf doen toch?
Over erfelijkheid weet ik niet zo veel eigenlijk.
Maar als je broer kindjes krijgt dan reageert hij vast anders dan met jou kindjes.
Net als ik niet tegen blaffende honden kan en er zelf 2 heb lopen (maar die blaffen dus niet veel, dat heb ik wel aangepakt)
Wat aardig van je buurvrouw!
Ja japanse mix is beter dan chip! Zeker weten, maar het stinkt ook behoorlijk hihi
Gelukkig is Darren er niet door de weeks, want het ruikt echt vies als je het zelf niet hebt gegeten. :evil:
In Oz zie ik wel waar we uitkomen hoor! Dat kan ik nu allemaal niet plannen, het moet goed voelen vind ik en dat merk je pas als je er bent.
Ik ben nog nooit in Thornbury geweest. Ze wonen er nog maar pas.
Mocht het huis in Warrendyte nog te koop staan dan willen we dat proberen te huren omdat daar binnen veel ruimte is ook voor de honden met ruimten die we van elkaar af kunnen sluiten dmv schuifdeuren enzo en voor ons een giga balkon/veranda. Ligt er een beetje aan wat ze vragen qua huur.
Tuurlijk ben je mascha's moeder niet tegengekomen, je weet inderdaad niet eens hoe ze eruit ziet hahaha
Het kwam ineens in me op, dus heb ik het opgeschreven. :grin:
Had ik haar laten weten hoe en wat dan was ze je wel op komen zoeken hoor!
Da's echt zo'n lief mens....
Die Kevin toch... hij moet straks echt vreselijk afkicken van zijn moeder als school begint enzo!
Ze hangen wel heel erg aan je hè? Kan je denk ik ook niet veel aan doen, samenloop van omstandigheden denk ik.
Heb ik met de honden ook hoor (beetje vreemde vergelijking) maar ik kreeg er wat last van omdat ik steeds 2 schaduwen had. Ben ze een beetje gaan negeren en terugsturen en nu zijn ze meer op zichzelf gelukkig.
George is nu ook thuis, dus die pakt gelukkig ook een stukje op nu.
Hij bemoeide zich nooit met ze, maar nu ineens wel
Voor het eerst in 5 jaar is hij maandag de honden uit gaan laten :shock:
Dat hoeft helemaal niet want de tuin is echt groot en als er iemand heel de dag thuis is vermaken ze zich daar wel, maar hij is dus echt gaan wandelen!
Weet ie ook eens wat een zwaar werk ik elke dag heb voor ik ga werken (want dan laat ik ze natuurlijk wel uit)
Je moet je moeder niet via inlichten via msn hoor! Dat kan je niet maken Heidi....
Misschien kan je wat hints laten vallen voor je het zelf zegt, via msn of hyves ofzo.
Laat wat papieren/tijdschriften slingeren als ze komt zodat ze wat ziet, maar niet via een mailtje, dat kan echt niet :wink:
Als ik het zo lees komt het wel goed met de plannen, ook al duurt het nog een jaar of 2 jaar, je bent er bewust mee bezig en ondertussen is je huis opgeruimd.
Je krijgt vast snel contact met andere mensen juist omdat je kindjes hebt.
daar ben ik niet benauwd voor.
Ik had eerst ook de zenuwen over alles achterlaten en toen dacht ik: als ik naar Groningen verhuis... dan zie je ook niemand meer terug van je vertrouwde club mensen om je heen.
Zo is het gewoon! Men haakt tegenwoordig vrij snel af of houdt online contact, dat merken wij nu wel nadat we echt bekend hebben gemaakt weg te gaan.
De spoeling is aardig dun geworden hoor! Ook met Echt echt écht heel goede vrienden waar we heel vaak mee omgingen.
Complete radio stilte wat ik ook probeer, het zal niet meer tot een gezellige kaartavond komen ben ik bang.
Weten we dat ook weer..... Dat is ook de reden dat George het nog niet zo tegen iedereen verteld. Ze gaan toch anders tgen je aankijken.
Mijn werk... hahaha ja... ik weet niet hoe het kwam.
Er stond een advertentie voor deze baan, ik solliciteer op de laatste dag, ben meteen aangenomen na het eerste gesprek....
Maar wel met de nodige bluf hoor! :evil:
Daar hebben we het nog wel eens over op het werk.
Ik zei dat ik alles kon, maar ik kon niets! Word-Excel.. het was volslagen onbekend.
Daar heb ik dus even een soort spoedcursus voor gedaan in 2 weken tijd.
Ik heb me dus wel heel snel moeten bewijzen en het is goed gegaan, nu gaan ze me erg missen dat weet ik zeker.
Gelukkig hebben we internet en ben ik hopelijk ook snel online om aanwijzingen te geven.
Dat is het voordeel als je op deze manier weggaat en niet met ruzie en ik in de avond zit als zij op kantoor ploeteren.
Het werk op zich ligt me wel. Commercieel, want alles moet sober maar doelmatig en ook sociale betrokkenheid, wil toch mensen helpen.
Jammer dat ik het in het engels niet zo zou kunnen anders zou ik direct op kantoorbanen gaan solliciteren.
Alhoewel database werk (simpel gegevens inkloppen) wel zou moeten kunnen of efficiëntie op kantoren invoeren.
Ik denk dat we gewoon lekker zelf iets beginnen! Eigen baas, zou wel mooi zijn als dat lukt.
Dat schoolvervoer is me een drama zeg!
Het kan alle kanten nog op gaan, maar ik denk dat we wel een zaak bij de rechter hebben volgende week.
Kind is pas 10!! en dan elke dag naar Apeldoorn (4 uur per dag in een taxi) voor de komende 6 jaar.... gekkenwerk!
Om nog maar te zwijgen over de kosten.
ach morgen staan we weer in de krant, want ik heb voor het Brabants Dagblad vandaag 13!! vragen zitten beantwoorden.
Ben blij dat ik een vrij duidelijke wet heb om uit te citeren. haha
De overdracht voor het huis staat op 19 december, maar dat kan nog wijzigen.
Mijn visum zal niet lang duren denk ik/hoop ik, ik wacht nog op 2 verklaringen (die 888 formulieren) en George moet nog steeds een stuk schrijven over ons....
Eerst mij opjutten en dan zelf niets doen. Maar goed, ik kan het ook daar verder afwachten als het er niet is in januari.
Wat moeilijker is (vind ik) is de papieren voor de honden.
Ik kom er echt niet uit! Maar heb een mail gestuurd naar Aqis in de hoop dat ik wat tips krijg.
Dat kan morgen weg en mocht er een wachtlijst zijn bij het quarantinestation van 5 maanden dan kunnen we toch nog in december/januari weg (denk dat het januari wordt)
Verhuisbedrijf is ook gebeld en George moet dat verder regelen en ook mer offertes aanvragen.
we nemen denk ik maximaal 5 kuub mee in dozen. (dat zijn dik 20 dozen)
Al wat groter is gaat niet mee.
OEPS! Zelf ook weer een heel hoofdstuk geschreven
Ik stop er maar snel weer mee!
't is wat met die kakalende kippen :evil:
Tot later!
Cis