LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Soms is het ook wel opgevallen dat ze net even wat meer in de PVV hoek hangen dan ik gewend ben..... totdat je hier even buiten je eigen vriendenkring gaat kijken en er hier ook veel discriminerend volk rond loopt in NL. Alleen heb je die uit je vriendenkring gefilterd met de jaren...

Maar ja, soms zijn ze een tikkie hard. Komt wellicht ook wel wat meer voor in sommige staten/steden is mijn gevoel?

Ohhh Tekkel, gemeen!!;)
Fol, het is nu echt koud aan het worden (vooral indoors!) dus ze moeten surfen met een wetsuit aan....dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk of nie? :D

Ohhh Tekkel, gemeen!!;)
Fol, het is nu echt koud aan het worden (vooral indoors!) dus ze moeten surfen met een wetsuit aan....dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk of nie? :D
Nee hoor, surf bijna altijd met een wetsuit aan. Zelfs in de zomer :)

Dat strand en surfen mis ik zeker!

Deurtje staat weer een beetje open. Maar we rennen er niet doorheen. Eerst bezinning.

Fol en Follin,
Voor wat het waard is... Ik waardeer het enorm dat jullie zo open en eerlijk delen hier. Wij staan aan de vooravond van vertrek (nouja, beetje lange avond is het wel..), en zowel jullie bijdragen als die van o.a. @Jerden houden ons met de voeten aan de grond. Klasse. :up:
Goeie bezinning gewenst. Grappig, spreekwoord zegt: bezint eer ge begint, maar soms is voortschrijdend inzicht gewoon beter.:rolleyes:

Hebben ze de regel niet aangescherpt pas?
Vertrek je, kom je er niet meer in.......

Geintje.
Dat is de nieuwe regel van Woodside, ze willen geen draaideur mentaliteit meer hebben.

Het blijft lastig om te kiezen.
Veel suc6 er samen mee.

ooo, wat een lastig parket...dit is waar ik soms zelf ook zo bang voor ben. Dat ik de keus maak om terug te gaan, en mijn hele gezin (tegen hun zin :) ) meesleur, en dan spijt krijg als ik weer in Nederland ben! Ik volg met spanning je draadje!!!

Als je gevoel niet goed is en je zelfs niet meer gelukkig bent hier, is de enige optie om terug te gaan denk ik. Nederlandse vrienden van ons hebben enkele jaren geleden de keuze gemaakt om na 3 jaar met hun gezin (2 kinderen) terug te keren naar NL, om de welbekende redenen (familie, vrienden, het gevoel iets te 'missen', moeilijk kunnen wennen aan alles wat hier anders is). Ze hebben in NL een huis gekocht om daar hun leven weer op te pakken, in hetzelfde dorp, omringd door vrienden en familie....and guess what...ze zijn weer terug gekeerd naar Australië na twee jaar. Ze misten al heel snel in NL hetgeen ze hier hebben achter gelaten. En het heeft natuurlijk even geduurd om de stap te nemen om toch weer terug te keren. Inmiddels zijn ze weer bijna twee jaar terug en ze hebben de beste tijd van hun leven hier. Ze zijn helemaal happy en genieten met volle teugen van hun nieuwe vrienden en leven in Australië. Geen haar op hun hoofd die er aan denkt om weer terug te gaan. Is het erg om terug te gaan? In mijn ogen niet, want hadden ze dat niet gedaan...dan hadden ze altijd terug verlangd naar NL en waren ze niet zo gelukkig geweest als ze nu zijn. Dit is natuurlijk een persoonlijk verhaal van mensen die we heel goed kennen, wellicht dat voor iemand anders de terugkeer naar NL wel de puzzel compleet maakt. Maar in mijn ogen is het absoluut geen falen om terug te keren of via de draaideur weer terug te komen, uiteindelijk moet je je gevoel volgen...be happy!

Soms moet je weer in NL ijn om te weten wat thuis is... Eindelijk sinds we ons visum kregen weer een gevoel van "ik weet wat ik wil". Alleen nu liggen wij nog niet op 1 lijn... TBC.

Eentje wil terug...en de ander niet.....? dat is misschien nog lastiger dan het parket waar jullie eerst in zaten....
Spannend!!

• Like
Reactions: FOL
Back