Janneke N.
Active Member
Dank je wel voor het aardige aanbod...... en natuurlijk wil ik haar heel erg graag weer bij me hebben.Zo'n zwervend leven is inderdaad heel zwaar. Maar het komt inderdaad allemaal goed. Ik hoop voor jullie dat het koopappartement door gaat. Zo niet, is een huurhuis in een van de buitenwijken geen optie voor een paar maanden? Ik snap dat jullie liever in de stad willen blijven, maar in een buitenwijk heb je een grotere kans dat je een hond kunt/mag houden. Dan heb je verder de tijd om je wat te settelen en rustig uit te kijken naar een ander koopappartement. Bij ons in the hills is het echt niet slecht wonen, alleen het woon/werkverkeer naar de stad is minder
Ik zou graag willen aanbieden om je hond voor een paar weken in huis te hebben, maar onze eigen hond (Hollandse herder uit werklijnen) heeft af en toe een 'kort lontje' en kan nogal driftig reageren. Hoewel hij het wel erg leuk vindt om te spelen met andere honden. Ik weet wel een aantal dierenhotels bij ons in de buurt, maar dat is natuurlijk ook niet ideaal, want je wil het liefst je hond bij je hebben.
Heel veel succes met de verhuizing en het kopen van een appartement!
We vinden wel weer een oplossing hiervoor.... bij onze vrienden hier waarschijnlijk.
Gisteren werd ik gebeld door de quarantine dat ze waarschijnlijk ook nog een oorontsteking heeft, ze zouden de vet. erbij halen..
We hadden er inderdaad ook aan gedacht om verder naar buiten te gaan wonen maar dat zijn meestal 1 jarige contracten en dat vinden we wat lang. Ook omdat we hier al een huis op het oog hadden.
En natuurlijk is het daar ook prima wonen geen enkele twijfel..
Het mooiste is nu wel dat we het appartement kunnen kopen, en de huurder die erin zit (met contract tot 1 febr.) gaat er per 1 nov, uit!!
Wat een verrassing en wat heerlijk... voor ons en voor Flinty. Een dream come true....
Nu hoeft ze niet meer in een pension waarschijnlijk.
En kunnen we begin november onze container al bestellen.. die al is ingeklaard.
Dan gaat alles toch wel weer heel snel, en dat allemaal vanaf 7 september.
We kunnen ons geluk niet op hier!!
Nu maar hopen dat het allemaal goed komt, er moet nog wel veel geregeld worden, maar het begin is er