Ik had dus dat formulier ingevuld omdat ik zag dat de medische gegevens waren ontvangen maar dat er bij Julian nog stond 'outstanding' (en daarmee bedoelden ze niet dat zijn gezondheid outstanding-bovengemiddeld was).
Vandaag kreeg ik een reactie op dat bericht. 'Please note this application was finalised on 04/02/2010'.
Dus ik denk bij mezelf: huh?
Ik inloggen op de statuspagina, staat er vier keer 'applicant approved'. Even laten doordringen... verrek!
Ik heb naar huis gesmst (Karla heeft nog zwangerschapsverlof) 'kom jij vandaag nog bij de winkel?' Krijg ik sms terug: 'wat wil je hebben dan?'. Ik sms weer: 'allemaal lekkers, want we hebben wat te vieren'. Meteen daarna wel even gebeld natuurlijk, anders is het gemeen. Ik kan alleen maar zeggen: yes!
Nog wat extra info voor wie er iets mee kan:
- ik moet van drie van de vier gezinsleden het paspoortnummer nog invullen online (terwijl ze van ons allemaal kopiën hebben van het paspoort)
[Edit: en als ik het paspoortnummer online invul wordt het niet opgeslagen, de volgende keer vraagt hij er gewoon weer om]
- in de document checklist staat alles nog op 'Required', maar dat maakt blijkbaar niet uit.
- we moeten binnen zijn op 9 december, dus ons streven om oud en nieuw 2010/11 in Oz te vieren gaat uitkomen! Wat wel jammer is, is dat dit ook betekent dat we Julians eerste verjaardag (7 december) net niet meer hier kunnen vieren, wat we (vooral voor familie) nog graag hadden gedaan. Maar dat is wat mij betreft een minor detail!
[Edit: - ik heb (nog?) geen mail gehad met GRANT erin, maar misschien krijg ik dat niet omdat het me al meegedeeld is in dat antwoord op mijn vraag? Of gaat het de komende dagen toch nog van 'Required' op 'Met' en ontvang ik dan officiële mail? Voor jou een vraag, voor mij een raadsel...]