Ja Gwen, dat dacht ik ook. Ze zijn er eigenlijk heel vriendelijk en we zijn goed geholpen. Moesten wel wat wachten, maar het was uitzonderlijk druk en toch viel het wachten dan nog redelijk mee. Tuurlijk wil je alles zo snel mogelijk achter de rug hebben. Het nadeel was dat we in een zaal van zes bedden moesten slapen en dat onze buurman de hele nacht tv wou kijken. Voor een breuk lig je blijkbaar meestal in een zaal met meerdere mensen. Ik zei dat we ook privé waren verzekerd en ze vertelden me dat we dan naar het privégedeelte konden van het ziekenhuis, maar dan moest de dokter van Wout aan de privédokter vragen om hem over te nemen als patiënt. In het privégedeelte hebben ze in flinders geen kinderafdeling dus zou hij bij de volwassenen terecht komen. Als het ernstiger was, kunnen ze hem ook doorsturen naar het ziekenhuis in de stad wat speciaal voor kinderen is en dus privéadeling voor kinderen heeft. Aangezien het maar voor even was heb ik het zo gelaten. We mochten al om elf uur naar huis. Als er ooit iets ernstiger is of we moeten langer blijven, zou ik wel een kamer apart willen.
Eigenlijk wel tevreden ever publiek gedeelte voorlopig. Heeeeel blij met de ambulanceverzekering! Hadden we al direct genomen, maar zat nu ook vanzelf in de priveverzekering. Ambulanceverzekering raad ik dus iedereen aan, want er kan altijd iets gebeuren en snel ook!