Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Lekker!!! Nu maar weer afwachten en afwachten....

Ik moet nog even tot midden december wachten, moet nog de boel laten certificeren en op mijn salarisstrookje van december wachten... nu ja... heb nu al zo lang gewacht, kan dit er ook nog bij!

Ik ga voor duimen (voor jullie en voor ons :))

Groetjes,
Lela

duim duim duim duim duim duim duim etc.

Hee,

Succes met de skills assessment, een van de belangrijkste dingen uiteindelijk. Hopelijk gaat het net zo snel als bij mij. Ik had, nadat het daar gearriveerd was, binnen een maand bericht! Ik zal voor jullie duimen.

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg76350#msg76350 date=1165163663]
Zo, weer een klein mijlpaaltje.

De envelop met documenten voor mijn Skills Assessment is 1 minuut geleden dichtgeplakt. Morgen gaan ze afreizen naar Australie. Zij mogen wel zonder visum binnen...
En dan maar wachten wachten wachten.....
[/quote]

Salarisstrookje? Die heb ik de eerste keer ook niet meegestuurd en doe ik nu ook weer niet. En de vorige keer is dit ook goedgegaan...(hmm..goedgegaan terwijl de uitslag toch negatief was toen.... :lol: )

Succes :)

Ik hoop alleen dat de uitslag niet al te lang op zich laat wachten. Maar gezien het feit dat de kerstdagen en Oud & Nieuw er bijzitten, verwacht ik het ergste.

Onvoorstelbaar toch.

Probeer je eerst bij DHL het pakketje documenten af te geven. Kan dat niet. Bel je vervolgens met DHL zodat ze het op kunnen halen. Spreek je af met hun dat ze dat tussen 17.30 uur en 19.30 uur doen. Staan ze om exact 17.30 uur voor je deur. Daar kunnen velen denk ik nog een puntje aan zuigen aangaande het op tijd komen!....

Maar goed...het pakketje is weg en zou vrijdag al over zijn in Sydney! Ik ben benieuwd wat het dit keer wordt!

Dan heb jij mazzel gehad. Bij mij zouden ze tussen 14.00 en 15.00 komen. Ik had erbij gezegd dat ik echt om 15.00 moest werken, maar mn werk is maar 10 minuten fietsen. Zou goed komen. Om 15.05 stonden ze eindelijk voor mn deur. En inderdaad duurt het maar een paar dagen om daar aan te komen.
Succes  :up:

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg76467#msg76467 date=1165336544]
Onvoorstelbaar toch.

Probeer je eerst bij DHL het pakketje documenten af te geven. Kan dat niet. Bel je vervolgens met DHL zodat ze het op kunnen halen. Spreek je af met hun dat ze dat tussen 17.30 uur en 19.30 uur doen. Staan ze om exact 17.30 uur voor je deur. Daar kunnen velen denk ik nog een puntje aan zuigen aangaande het op tijd komen!....

Maar goed...het pakketje is weg en zou vrijdag al over zijn in Sydney! Ik ben benieuwd wat het dit keer wordt!
[/quote]

Nou, het heeft even geduurd (14 weken) en omdat ik toch wel ongeduldig begon te worden, heb ik gisteravond er maar een e-mail aan gewaagd richting de ACS met de vraag hoe lang het nog kon duren. Ik controleerde zojuist mijn e-mail en daarin schreef de assessment officer dat de brief met het resultaat vandaag op de post was gegaan. Het enige nadeel is dat de ACS (geldt waars. ook voor andere Skills Assessment organisaties) geen mededelingen doet over het resultaat per e-mail. Ik zal dus nog ong. een week geduld moeten hebben en een week in spanning moeten zitten voor het resultaat....

But, at least there is some progress in the process :)

Het is om je vingers van af te bijten  :lol: nog
een weekje wachten! En dat terwijl je weet
dat die persoon die je schreef het wèl weet,
maar ok dat begrijp je dan ook weer (hoe begripvol
kan iemand zijn niet  :grin: ) dat hij die niets
mag zeggen.

Succes!!!!!!!!

Miran  :smile:

Ik zou zeggen neem een week vrij en pak die fles wiskey maar uit de kast :grin: . Gaat helemaal goed komen Maluka, je zult het zien.

Sterkte de komende week.

Cheers Sander :cool:

Thanks voor jullie berichtjes :) Zal ook (hopelijk) vast wel goed komen. Zal anders wederom een behoorlijke domper zijn....

oh man! ik zit hier gewoon met de vlinders in mijn buik!!! Ben zo heel benieuwd wat de uitslag is!!! Het moet natuurlijk gewoon goed zijn....  :up: :up:

Tuurlijk snap ik dat de officiele uitslag in de brief staat, maar tjeetje, het moge duidelijk zijn dat jouw mailadres dezelfde is die in de aanvraag staat, dus geef die uitslag gewoon!!!  :x

Veel succes met het wachten op de brief!!

Groetjes,
Lela

Nou, dat wordt nog een weekje duimendraaien dan. De mijne zijn inmiddels bijna versleten door al het gedraai voor iedereen en voor onszelf maar het is het vast waard.

Ik hoop voor jullie dat het een positief bericht zal zijn, het wachten heeft voor jullie nu wel lang genoeg geduurd lijkt me.

Erna

Heel spannend!!!!!!!  Ik duim  :up: :up: :up: dat het een positief bericht is.  Succes met wachten.

Groetjes,
Susan

[quote author=Lela link=topic=1071.msg84219#msg84219 date=1173858658]
oh man! ik zit hier gewoon met de vlinders in mijn buik!!! Ben zo heel benieuwd wat de uitslag is!!! Het moet natuurlijk gewoon goed zijn....  :up: :up:

Tuurlijk snap ik dat de officiele uitslag in de brief staat, maar tjeetje, het moge duidelijk zijn dat jouw mailadres dezelfde is die in de aanvraag staat, dus geef die uitslag gewoon!!!  :x

Veel succes met het wachten op de brief!!
[/quote]

Hoi Lela,

Jullie al iets gehoord dan? Anders zou ik als ik jou was er ook een mailtje aan wagen...misschien was mijn mailtje van gisteravond voor hun wel een prikkel om de spullen toch nog maar snel af te ronden en op te sturen.....want volgens mij hadden jullie ongeveer tegelijk met mij de aanvraag weer ingestuurd!!

Voor alle anderen...bedankt voor de lieve berichten. We hopen echt dat het nu wel goed komt :) We houden de moed er in!!

Hi Maluka,

Rob (Breumelhof) heeft nu 2x een mailtje gestuurd naar de ACS, de eerste keer was het antwoord in de trant van "Het maakt niet uit dat we alleen maar de werkervaring moeten beoordelen, je sluit achteraan en wacht je beurt af". De tweede mail was 6 maart en het antwoord was "Processing takes approx. between 8 - 10 weeks, so I expect you receive a result shortly". M.a.w. weten we nog niks!!!

Ik weet het, kan nu echt niet lang meer duren.... maar ik wil het nu weten!!!!!!

Dramatisch, zeg.. dat lange wachten!  :yawn: Ik dacht dat de ANMC traag was  :oops: We verwachten toch binnenkort hier een dikke champiefles!!  :cool:  Kunnen we eind 2007 al een jumbo afhuren voor alle forummers die er EINDELIJK aan toe zijn om te vertrekken?  :smile:

Klinkt goed! Kom maar op met die fles! En dat vliegtuig klinkt me ook goed in de oren!!!

Jeetje, balen he, dat lange wachten?
Khoop dat het eind nou eindelijk eens in zicht zal zijn.
Heb je alle stukken voor de visumaanvraag al klaar, kun je in ieder geval de boel gelijk wegdoen als je je skills assessment binnenkrijgt.

De eerste operatie die ik zal ondergaan Down Under is twee nieuwe duimen, :grin:

Mariette

Back