Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg27418#msg27418 date=1126505041]
Volgens mij zijn die nog gewoon geldig, want ik kan me niet herinneren dat er op de gecertificeerde documenten een datum opstaat die de notaris er op heeft gezet.[/quote]

Bedoel je daarmee dat als er wel een notaris datum op stond, dat het dan straks niet meer geldig zou zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat een gecertificeerd document van bijvoorbeeld twee jaar oud niet meer te gebruiken zou zijn.
Als dit toch zo is, dan moet ik er namelijk op toezien dat de notaris er geen datum op douwt.

:|

Bij ons ook geen datum hoor, alleen een handtekening en stempel en stukje tekst.

Groetjes Lin

[quote author=AJ link=topic=1071.msg27490#msg27490 date=1126550175]
Bedoel je daarmee dat als er wel een notaris datum op stond, dat het dan straks niet meer geldig zou zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat een gecertificeerd document van bijvoorbeeld twee jaar oud niet meer te gebruiken zou zijn.
Als dit toch zo is, dan moet ik er namelijk op toezien dat de notaris er geen datum op douwt.
[/quote]

Nee, dat weet ik dus niet.......ik weet niet of die documenten een bepaalde geldigheid hebben. Ik ga er niet van uit, want een gecertificeerde kopie van mijn diploma is over 10 jaar niet anders dan de kopie die ik begin van het jaar heb gemaakt. Mijn diploma werd maar 1 keer verstrekt destijds, dus daar moest ik het mee doen!!!

De IELTS heeft dus wel een afgiftedatum en die is dus wel 1 jaar geldig.

Op de verjaardagskalender die we in het Vondelpark hebben gekregen staat dat Mark 13 september jarig was. Ben jij dat? Dan van harte gefeliciteerd! :flowers:

Ja Annemiek, dat heb je goed gezien! Ik was inderdaad afgelopen dinsdag jarig....
(maar ben niet echt een feestbeest, dus zei 's morgens al tegen (mijn) Annemiek dat ze mij vanaf die dag wel elke dag mocht feliciteren met het feit dat ik NIET jarig ben!! :)

OOoooooohhh Mark!!! Ik had het wel gezien maar ben zo weinig online dat ik je niet heb kunnen feliciteren!!

Namens San en mij nog van harte gefeliciteerd!!!​
:congrats: :congrats: :congrats:​

Ik denk dat je dat toch eens even goed na moet vragen hoe het zit met die geldigheidsduur van gecertificeerde kopieen. Het uittreksel van je geboorteregister is ook maar een half jaar geldig, terwijl ik toch na een half jaar echt niet ineens in een andere stad geboren ben of ineens op een andere datum ofzo...... Heb geen idee of het hetzelfde is, maar in dit bureaucratische land sta ik nergens meer van te kijken. Geen idee eigenlijk of dat in Oz. ook zo is eigenlijk...

Hi Annemiek.  :flowers: :flowers: :flowers:

Ton en ik wensen je een heel fijne dag en geniet er van,
je word ook niet elke dag 24
:congrats: :congrats:
Gr Ineke en Ton  :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

Annemiek!! :)

[size=15pt]Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!![/size]
:cheer:   :cake2: :cheers:

Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad!!

[size=8pt]Ben nog net op tijd he?[/size]

Groetjes San en Lin :flowers:

Ben ik dan toch [size=12pt]#%$**?!@&[/size] te laat  :wall: :angry1: met de felicitatie. Had het gezien op de kalender.

Bij deze dan alsnog  :applaus: :cheer: :bis: :flowers: :bye: :cake: :clap2:

Rene

Zo, ik zie dat het bijna een jaar heeft geduurd sinds de laatste post in dit topic is geplaatst.

Vandaag heb ik 1 van mijn huidige collega's ingelicht over het feit dat ik graag mijn verdere leven wil voortzetten in Oz. Na het aanhoren van mijn verhaal gaf ze mij groot gelijk en ze is bereid een referentiebrief voor mij te schrijven. Ik had haar in eerste instantie als backup willen vragen op het moment dat mijn baas niet heel erg mee zou willen werken. Toen ik haar dat vertelde, zei ze mij direct dat ik dat beter nog maar helemaal niet kon doen (mijn baas inlichten), aangezien hij nogal vreemd reageert op het moment dat iemand uit zichzelf bij zijn bedrijf weg wil. Ik kan het nu prima vinden met mijn baas, dus ik denk dat het inderdaad de beste oplossing is dat ik het hem nog niet vertel...Dan blijven we het in ieder geval goed vinden met elkaar.

Nu nog straks even een mailtje sturen naar 2 van mijn ex-werkgevers, want bij de vorige keer stonden er in de referentiebrief twee verkeerde einddata. Als je from ... until gebruikt, dan telt de maand die achter until staat niet meer mee als werkervaring. Dat was er destijds bij ingeschoten, dus vandaar dat de ACS een compleet verkeerd aantal jaren werkervaring had berekend (en dan heb je het over automatisering, waarvan je verwacht dat ze toch enigszins basiskennis optellen hebben :lol: )

We zijn dus weer begonnen (nog wel heel erg rustig, maar dat zal de komende tijd wel veranderen)...blij dat het wachten totdat we weer mochten beginnen er opzit.

Wat zal ik zeggen... "Welkom terug in de strijd voor een visum" :)

Wat hebben jullie lang moeten wachten zeg, maar ik ben blij voor jullie dat jullie weer met frisse moed kunnen beginnen!!

Succes met de ACS!

Groetjes,
Lela

Hee helemaal top zeg!
Gelukkig heb je nu alvast 1 collega aan je kant! En zij zal dan ook de referentiebrief schrijven! Goed gegokt om het haar als 1e te vertellen!!

Gelukkig jullie zitten weer in de molen!!

Groetjes Lin

Wow, Annemiek en Maluka, is het NU
alweer zover dat je kan beginnen (hoewel het voor jullie gevoel
misschien heel lang heeft geduurd). Geweldig in ieder geval,
ik zal me 'n ongeluk  :wink: duimen voor jullie.

Groetjes Miranda  :) :-D

Dank jullie wel voor alle positieve berichten. Hopelijk komen we er dit keer inderdaad wel zonder kleerscheuren vanaf.

Had ook mijn 2 ex-werkgevers gisteravond al een e-mail gestuurd. Van 1 daarvan heb ik al een semi-antwoord, nl. dat hij zijn mailtje heeft doorgestuurd naar een van zijn medewerkers met de vraag of zij dat zou kunnen regelen. Van de andere nog niets gehoord, maar dat zal vast goedkomen :up:

Hey!

Inderdaad leuk om weer eens wat van jullie te horen! Goed om te horen dat de "draad" weer opgepakt kan worden. Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes
Syl :)

Back