Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg84909#msg84909 date=1174325485]
SonjaBakkeren :( Geen Ben&Jerry's ijs vanavond dus ;)
[/quote]

??? LITERS, Annemiek, liters... na zo'n lange tijd energievretende spanning moet je goed aan je calorieen komen!  :p

Ik hou het wel bij saaie Activie Fibre yoghurt Kookaburra ;)

Zometeen gaan de IELTS aanvragen ook op de post en hopelijk kunnen we 28 april nog mee :)

Vanmiddag ben ik vrij, dus ga ik meteen m'n paspoort laten vernieuwen en een gecertificeerde kopie laten maken van de ACS brief :) Heerlijk weer zo bezig zijn met het visum!!! :)

Nou het heeft even geduurd..........maar eindelijk is het dan zover. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!  :cheer: :clap2: :cheer: :clap2: :cheer: :clap2: :cheer: :clap2:

Groetjes
Syl

Proficiat guys  :up: :up: :up: Werd is tijd dat jullie dat skilled ding er door kregen. Wij zullen er 1 op jullie drinken. :up:

Cheers Barry en Vanessa  :cheers:

[move][size=24pt]YIPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!![/size][/move]

:dance: :congrats: :happysun:  :drink:

Ook van mij gefeliciteerd!  Jullie kunnen eindelik verder. Veel succes met de rest van het proces.

Groetjes,
Susan

Van harte gefeliciteerd ! :congrats: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Succes verder! Groetjes Menno, Marie, Marlon en Nick

Geweldig nieuws Annemiek en Mark, .....EINDELIJK!!!!
HUP HUP...paspoort halen, Ielts doen, visum aanvragen en daar gaan jullie  :up:

Miran xx  :smile:

Wat goed zeg!! Gefeliciteerd. Echt top top top  :up:
Hield al een tijdje in de gaten of jullie hem al hebben want onze (RPL) papieren zijn mid-januari naar het ACS gegaan. Dus nu is het voor ons afwachten.

Geniet er lekker van!!!

Groetjes,
Jeff en Maaike

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg84971#msg84971 date=1174372800]
Vanmiddag ben ik vrij, dus ga ik meteen m'n paspoort laten vernieuwen en een gecertificeerde kopie laten maken van de ACS brief :) Heerlijk weer zo bezig zijn met het visum!!! :)
[/quote]

Lekker, he?.. een dag later (als de bibbers gekalmeerd zijn) loop je op kussentjes en het idee: je DOET maar, maar WIJ gaan WEG!  :lol:

Ja inderdaad...

Ik denk nu weer steeds meer...ja jongens...loop maar te stressen...denk maar als klant dat jij de aller- aller- aller-belangrijkste bent voor het bedrijf en eis maar dat jij alles snel opgelost wil hebben....maar ik weet wel beter....straks ben ik er niet meer en dan moet iemand anders het maar zien op te lossen voor jou....

Wel een lekker gevoel trouwens :)

[quote author=kookaburra link=topic=1071.msg85287#msg85287 date=1174598846]
[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg84971#msg84971 date=1174372800]
[/quote]

Lekker, he?.. een dag later (als de bibbers gekalmeerd zijn) loop je op kussentjes en het idee: je DOET maar, maar WIJ gaan WEG!  :lol:
[/quote]

Uhu :) Het was behoorlijk bewolkt die dag en dat weet ik nog, omdat ik er met mijn hoofd in liep :)

Heb me wel voorgenomen om deze keer iets meer te oefenen voor de IELTS, want ik wil natuurlijk heel graag een hoger cijfer halen dan de vorige keer. Had toen een 6, 6.5, 7 en 8, maar vooral op het lees en schrijf gedeelte, waar ik de 6 en 6.5 voor haalde, kan ik echt wel beter. Het voordeel is wel dat we nu weten hoe het gaat en wat er precies van je gevraagd wordt
Wat alleen wel jammer is, is dat we vorige keer na de IELTS bij Sander en Lin op bezoek gingen, want we waren toch al 'in de buurt', en dat dat deze keer een beetje moeilijk gaat :p ;)

Hoi Annemiek,

Alvast veel succes met oefenen voor de IELTS, je hebt nu een goede incentief, dus je krijgt vast wel een betere score  :up:

Groetjes,
Susan

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
Mark & Annemiek,
Geweldig nieuws!!
Ik heb geen moment getwijfeld dat het deze keer goed nieuws zou zijn!
Volgend jaar om deze tijd zijn jullie HIER!!
:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Groetjes Lin

Ik ben nu bezig met het formulier aan het invullen, maar daar wordt bij vraag 60 gevraagd of wij vocational english hebben. Dat is wel het geval (hebben al eens eerder een IELTS gedaan, maar die is niet meer geldig). Nu hoorde ik dat het niet perse nodig was dat we de IELTS uitslag meestuurden met deze aanvraag. Dat dit dus ook later opgestuurd mag worden. Echter ze vragen hier wel om een Test Report Form Number.....zou ik daar kunnen vermelden dat dat zo spoedig mogelijk wordt nagestuurd??? (omdat ik geen zin heb om tot mei te wachten met het versturen van deze aanvraag.....(dus wanneer de uitslag van de IELTS terug is)

Ikzelf had zoiets: zo compleet mogelijk insturen, maar als je op austimeline.com kijkt zie je dat er heel veel mensen bepaalde stukken waaronder de IELTS score later insturen zowel voor de applicant zelf als voor de spouse (ivm second instalment.)

Back