Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

[quote author=kallie link=topic=1071.msg84278#msg84278 date=1173873873]

De eerste operatie die ik zal ondergaan Down Under is twee nieuwe duimen, :grin:

Mariette
[/quote]

:grin: :lol:

Wow Mark & Annemiek, de spanning is killing! Maar ook ik ben zeker dat het allemaal goed komt! De aanhouder wint!

Groetjes Lin

Wachten is altijd zo moeilijk en ik vind het best griezelig om over een paar dagen de breivenbus te openen en een enveloppe uit Australie te vinden. Stel dat er weer slecht nieuws in zit? Het is heel dubbel, want met dit soort dingen wil ik altijd het liefste zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn, want dan ben je er ook maar vanaf.

Dus...gelijk naar die brievenbus....en niet wachten
(niemand heeft ooit nog door een brief heen kunnen kijken  :wink:),
....openscheuren die envelop.....en YES YES YES je hebt het...
want daar ga ik (samen met de rest  :wink: hier) gigantisch
voor duimen.

groetjes Miran  :smile:

Wij komen dus ook net thuis van het werk...Ik ben nog bezig met de auto afsluiten als Annemiek al met de envelop staat te wapperen van de ACS.

Direct bij de voordeur al opengetrokken en het volgende gelezen:

Your skills have been assessed to be suitable for migration under 2231-13 of the ASCO Code...

[size=14pt]Dit houdt dus in dat wij hem ook hebben......[/size]

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Iedereen ontzettend bedankt voor het meeduimen.....

Ook al goed nieuws  :up: :up:
Geweldig zeg!!!
GEFELICITEERD!!!

Geniet ervan, nu op naar de volgende stap.

Groetjes Jidske

WHOEHOE!!!!! TOP ZEG!!!

Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel he, ben zo blij dat jullie hem ook hebben  :up: :up: :up:

Yes!!!

We nemen er nog een borrel op!!!

Groetjes,
Lela

ps. ik stond inderdaad ook helemaal te trillen aan de telefoon  :grin:

Ook lekker zeg... Vorige week had ik nog tegen Maluka gezegd dat, als we een positieve uitslag hadden, we dat dan maar met Ben&Jerry's ijs moesten vieren... Wat denk je dat ik nu net dit weekend heb besloten? Om vandaag ook maar eens te gaan SonjaBakkeren :( Geen Ben&Jerry's ijs vanavond dus ;)

Maar goed... Het is voor een goed doel ;)

In ieder geval kan ik nu wel voorzichtig van de daken schreeuwen [glow=red,2,300][size=14pt]dat we een positieve uitslag hebben!!![/size][/glow]

Het heeft wat extra tijd gekost maar jullie hebben hem nu eindelijk!

Van harte gefeliciteerd!

Chantal

Hey, dat is goed nieuws zeg. Het lange wachten eindelijk beloofd. Nu de rest nog maar dat gaat ook vast wel lukken.

:congrats:

Erna

[glow=red,2,300]WHOOOOOOOOOOOPIEDEPOOOOOOOOOOOOPIE!!!!![/glow]  :happysun: :happysun: :happysun: VAN HARTE GEFELICITEERD met dikke klapzoenen!  :smile: ... ga nu die dikke airbus huren want.... JULLIE GAAN MEEEEEEEE!  :grin:

geniet ze lekker van dit heerlijk gevoel!  :up:

Back