Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Hallo Mark en Annemiek,

Wij zijn niet meer zo vaak op het forum omdat we onderweg
niet altijd verbinding hebben en als er verbinding is hebben
we tijd tekort om alles te lezen en te verzenden.
Heel veel suc6, het gaat jullie zeker lukken.

Groetjes en sterkte van Ton en Ineke  :up:

Hoi Mark,

Mooi dat het eindelijk zover is dat je weer bij de ACS je skills assessment kunt doen.

Inderdaad 'until' in engels is anders dan 'tot en met' in Nederlands.  Dus voor de duidelijkheid noem specifieke datums, b.v.  'From 01/01/04 until 31/03/04'  als je van januari t/m maart 2004 bij een werkgever gewerkt heeft.

Ik hoop dat je alles snel klaar hebt om op te sturen  :up:

Groetjes,
Susan

Ik heb nu gewoon de maand 1 maand opgeschoven. Dus niet met exacte data erbij...maar als ik van september 2000 t/m februari 2003 bij een werkgever heb gewerkt, heb ik nu geschreven:

from September 2000 until March 2003.

Ja, ben heel blij  :) voor je Annemiek, eindelijk kunnen jullie weer iets positiefs melden en voortgang maken.  Ik duim  :up:alvast voor een snelle positieve uitslag van de ACS.

Groetjes,
Susan

Ik ben nu toch maar eens weer begonnen met het uitzoeken van de documenten die ik opnieuw aan de ACS wil aanbieden. Met zeker twee maanden wachten heb ik mooi maar weer die werkervaring hier erbij gekregen.

Echter, in eerdere berichten die ik met Lela in haar laatste stand van zaken heb gehad, vertelde ze me dat documenten die al door de ACS waren ontvangen, niet opnieuw verstuurd hoefden te worden. Echter, op hun website lees ik dit bij de sectie: Appeals. Dus als ik bezwaar heb gemaakt op de uitslag van de vorige Skills Assessment.

Mijn vraag is nu of iemand zou weten of de ACS ook de informatie van skills assessments voor langere tijd bewaard, zodat ik alleen maar het nieuwe bewijs hoef op te sturen, ook als ik geen appeal heb gedaan op de uitslag van vorig jaar.

Hi Maluka,

Heb je net een PM gestuurd met nog meer info... Hoop dat het helpt!

Groetjes,
Lela

Bedankt Lela, heb je PM gelezen.

Heb zelf ook ondertussen al een e-mail richting de ACS gestuurd. Kreeg een vrij kort (leek zelfs bot) antwoord dat ik toch weer de $350 moet betalen. Echter, ik heb ook gevraagd of ik opnieuw alle documenten moest opsturen, maar kreeg daar geen antwoord op. Krijg de indruk dat het daar ook steeds meer op NL praktijken begint te lijken. Druk druk druk druk en geen tijd voor een ander...

Maar ze hebben alweer een mail in de bus liggen met de mededeling dat ik ook nog graag antwoord wilde op mijn 2e vraag, aangaande die documenten. Ben benieuwd of ik daar wat van hoor.

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg75404#msg75404 date=1163945002]

Mijn vraag is nu of iemand zou weten of de ACS ook de informatie van skills assessments voor langere tijd bewaard, zodat ik alleen maar het nieuwe bewijs hoef op te sturen, ook als ik geen appeal heb gedaan op de uitslag van vorig jaar.
[/quote]Hoi Mark

Zelf zou ik geen enkel risico nemen en gewoon de hele handel opnieuw inleveren, het is misschien wel weer een hoop werk en geld maar het is bekend dat de Dima wel vaker verschillende antwoorden :whistle: geeft op een zelfde vraag. Zegt de één A en de ander B  :blahblah:

Inmiddels zijn we een antwoord van de ACS rijker :)
We hoeven alleen de documenten op te sturen die het nieuwe bewijs bevatten. Alleen dus de brief van Maluka's huidige werkgever.

Dat scheelt, want nu hoeven we niet op een oud werkgever van Maluka te wachten die geen 10 minuten vrij kan maken om Maluka's bestandje te openen, de brief op officieel briefpapier te printen en een handtekening eronder te zetten ;)

Ha! Gelukkig toch niet alles weer opnieuw! Dacht het wel, maar fijn dat het bevestigd is door de ACS!!!

Spannend allemaal hoor!!! Ik zal voor jullie duimen  :up: :up: :up:

Groetjes,
Lela

Gelukkig zeg, uiteindelijk is dat stuk dat je ingeleverd
hebt helemaal niet veranderd. Dus fijn dat ze
daar hetzelfde over denken.

Succes hè,

groetjes Miran  :up:

Goh wat een medewerking zeg  :-D . Gelukkig maar en nu maar hopen dat het allemaal snel goed gekeurd wordt.

Cheers Sander :up:

Nog een paar dagen wachten (tot eind november of net in december) en dan de gewijzigde documenten opsturen. Hiermee krijg ik de maand november ook nog als werkervaring meegeteld. Als ik het nu opstuur en het valt, zeg maar de 29e november, op hun deurmat, dan zie ik ze in staat om de maand november als werkervaring niet mee te tellen.

Had niet iemand anders hier ook al zoveel last van? Wachten wachten wachten wachten :lol:

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg75778#msg75778 date=1164438695]
Had niet iemand anders hier ook al zoveel last van? Wachten wachten wachten wachten :lol:
[/quote]

Who???? You mean little innocent me???  :-D :-D

Hé ik duim me een ongeluk voor jullie, maar dat weet je wel.  :up:

groetjes Miran  :)

Het enige nadeel is nu dat niet alleen Maluka's werkgever van niets mag weten, maar mijn nieuwe werkgever natuurlijk ook niet ;)
Gelukkig hebben we van mijn werkgevers geen dingen nodig :)

Ik duim ook mee hoor :lol:

Die werkgevers komen er toch niet achter, joh (tenzij een bekende van hun hier meeleest :x)
Gaat allemaal goedkomen :up:

Liefs Eutrice

Zo, weer een klein mijlpaaltje.

De envelop met documenten voor mijn Skills Assessment is 1 minuut geleden dichtgeplakt. Morgen gaan ze afreizen naar Australie. Zij mogen wel zonder visum binnen...
En dan maar wachten wachten wachten.....

Back