Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Okee dannnn  :up:

Idd het lange wachten...............pfffff is soms errug moeilijk hoor, sterkte ermee!!

Errug moeilijk, indeed :up:
Geniet nu maar even van de rust de komende weken, je kunt momenteel toch niets doen.
Het wordt pas echt spannend als je weet dat je ongeveer een CO gaat krijgen of net hebt.

Mariette

Vandaag zijn wij (wederom) te vinden in Utrecht voor de IELTS test. We zouden bijna gaan denken dat het een 2-jaarlijks uitje wordt van onze kant :x

Ja, deze stap is wel weer klaar, nu alleen de uitslag nog!! Maar daar hebben we beiden wel een goed gevoel over.

En nog gezellig met Kaatje64 en haar man zitten praten in de tussentijd. Die moesten ook vandaag hun IELTS doen!!

Hey guys,

Gelukkig hebben we dat ook weer gehad!!
Al met al viel het wel mee, alleen baal ik er van dat je soms wat aarzelend overkomt omdat je soms een tel na moet denken.
Cees had net zoals Annemiek de vraag over de outdoor activity en mijn vraag was: welke gebeurtenis heeft mijn leven op een aangename manier veranderd. Op zich was dat niet zo moeilijk voor me en had ook niet de minuut bedenk tijd nodig...

Nu maar 14 dagen met de duimen over elkaar zitten en hopen dat alles op z'n pootjes terecht komt.

Ik vond het leuk om jullie weer gezien/gesproken te hebben en we laten de uitslag via deze topic aan jullie weten.

Groetjes

Kaatje

Spannend! Maar aangezien jullie zelf er ook een goed gevoel over hebben, zal de uitslag vast naar wens zijn  :up:

Groetjes,
Lela

Is wel weer wat he 2 x de Ielts pffff  :x

Hebben jullie vast weer gehaald :wink: succes.

En dan weeeeer wachten  :| ,maar de volhouder wint hoor  :wink:

Liefs Eutrice

Hey Maluka & Annemiek,

Hebben jullie je uitslag ook al???

Onze cijfers zijn:
Cees: Listening 7,5 Reading 6,5 Writing 5 Speaking 6 Overall band score 6,5 :lol:
Mijn resultaten zijn: Listening 8 Reading 8 Writing 6 Speaking 8 Overall band score 7,5 :lol:

Poeh, wat een opluchting! Zoals verwacht voor het schrijven de laagste score.

We hopen dat ook jullie het gewenste resultaat behaald hebben, maar dat zal wel.

Groetjes en een fijn weekend

Kaatje

Hoi Kaatje,

Gefeliciteerd met jullie uitslag!

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar jullie uitslag
Annemiek en Maluka  :smile:, weer een stap
afgerond?

groetjes Miran  :smile:

Gefeliciteerd Kaatje en Cees :) Mooi gedaan....

En ja, ...ook wij hebben de uitslag. Omdat we een weekendje weg waren hebben we het nog niet eerder kunnen bekijken...

Maar hierbij dan onze uitslag:

----- Annemiek ------
Listening: 8.5
Reading: 7.5
Writing: 6
Speaking: 8

------ Maluka --------
Listening: 8.0
Reading: 7.5
Writing: 7
Speaking: 7

Dus ook voor ons de 20 punten binnen :)

Mijn doel heb ik ook bereikt, want ik wilde graag hogere cijfers dan 2 jaar geleden en dat is ook gelukt :) Dan kunnen we dit ook weer naar Adelaide sturen :)

Back