Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Well done guys!!!! :up: Da's gelukkig ook weer achter de rug :smile:

Good luck
Syl :lol:

p.s. Kaatje jullie ook nog gefeliciteerd natuurlijk! :smile:

Malukka en Annemiek hebben jullie al iets meer uitgevonden over het op een bv. WHV visum naar Australie gaan en daar je visum af te wachten?

Groetjes,
Lela

Hey Lela,

Nee, we weten nog steeds niets meer....maar ik ben er ook nog niet meer mee bezig geweest. Kijkend naar anderen die met een toeristenvisum binnenkomen en vervolgens daar een permanente visum krijgen neem ik aan dat het eenzelfde procedure is als met een WHV.

Hey Maluka,

Denk ook dat je gelijk hebt hoor, tis precies zoals Henriette al schreef in onze LASTAVAZA: "Gewoon gaan!"

Groetjes,
Lela

Hoi Annemiek en Maluka,

Ben een paar dagen offline geweest dus lees net het goed nieuws.  Alsnog gefeliciteerd met jullie mooie cijfers.

Groetjes,
Susan

Toch wel een heerlijk gevoel om die uitslag te zien. De originelen moesten naar Adelaide, dus voordat ze de enveloppe in gingen hebben we er een kleurenkopie van gemaakt. Dan kan ik die uitslagen aan mijn ouders laten zien. Ze wonen hier een aardig eindje vandaan en we zien ze dus niet zo vaak. Door dit soort dingen te laten zien heb ik toch het idee dat ik ze er wat meer in betrek.

Ook begin ik af en toe cold feet neigingen te krijgen als ik me bedenk dat we over een half jaartje ongeveer al weg gaan. Maluka gaat aankomende week met de beheerder van onze flat om de tafel zitten. Hij is ook makelaar en gaat onze flat voor ons verkopen. Als alles goed gaat en hij is voor november verkocht, vertrekken we dus in november! Het liefste wil ik de laatste paar weken mijn familie zoveel mogelijk zien, maar ja... Ze wonen aan de andere kant van NL en daar ga je niet zo even voor een dagje naartoe. Even een uurtje langs bij mijn oma's zit er op die manier niet in. Tegen die tijd zien we vanzelf wel hoe we de laatste paar weken door zullen brengen, maar pijnlijk wordt het wel. Dat is natuurlijk niet te vermijden, maar als ik er aan denk dat ik afscheid moet gaan nemen zie ik er echt als een huis tegenop...

Ook heb ik inmiddels mijn 'vrienden'  van de middelbare school ingelicht over wanneerwe willen vertrekken. Ze studeren en werken door heel Nederland, dus we zien elkaar nog maar erg weinig. Ook zij reageren gemengd. De een vind het erg gaaf, de ander is emotioneel, omdat hij me toch wel gaat missen. Ook al zien we elkaar al bijna nooit meer. Misschien, omdat hij mijn allereerste vriendje was en dat toch 3 jaar geduurt heeft in totaal? Ik weet het niet ;)

Wat ook jammer is, is dat we sinds kort een paar nieuwe vrienden hebben en die al zo snel weer moeten achterlaten. Een van die jongens is helemaal gek van Ozzie en is er al een paar keer geweest. Ook hij is bezig geweest met emigratie, maar voor hem is het onmogelijk. Die zien we zeker terug in Ozzie :)

Aan de andere kant heb ik er juist heel veel zin in om naar Australie te gaan en ben helemaal klaar om nieuwe dingen te ontdekken en te leren en vooral ook om de mensen van hier weer terug te zien die we in Utrecht, Tilburg, Zandvoort en Antwerpen hebben ontmoet!

Gefeliciteerd met de goede cijfers.
En verder succes met de verkoop van jullie huis.
En al die andere dingen komen ook weer op zijn pootjes terecht, hier maak je ook weer nieuwe vrienden.

|Groetjes Erna

Weer een klein stapje verder.
Heb het vandaag aan m'n baas en collega's verteld dat we in november weg hopen te gaan! Iedereen was positief en ik kreeg behoorlijk vaak de reactie "Had het zelf ook wel willen doen, maar het is er nooit van gekomen" en  "Wat een lef moet je daarvoor hebben!" Dat is dus wel leuk.

Ben behoorlijk opgelucht nu dat ik geen "geheim" meer heb! Nu alleen Maluka nog ;)

party0003.gif

Feestje!!!!! Fijn voor je Annemiek en natuurlijk dat je nu
een baas en collega's hebt die het hartstikke cool vinden.

YEAH!!!

groetjes Miran  :smile:

Ook ik heb vandaag de "stoute" schoenen aangetrokken en heb het mijn baas verteld. Ik dacht dat hij het niet leuk zou vinden, maar hij gaf mij ook groot gelijk en hij was blij dat ik zo op tijd was met het aangeven ervan. We gaan pas in november weg, dus dat geeft hem tijd om een plaatsvervanger te zoeken. Ook gezien nieuwe ontwikkelingen binnen het bedrijf zal er wellicht gekozen worden om meerdere personen aan te nemen op dezelfde functie als die ik nu bekleed.

Maar goed...mijn collega's vonden het ook allemaal leuk, maar toch wel een grote stap. We hoeven nu gelukkig  niets meer geheim te houden.

Mark (jaja, mijn echte naam :p)

Ja, dat is best wel een heel fijn gevoel. Je zit er heel lang tegenaan te hikken om het te gaan vertellen. Hoort om je heen allemaal nieuwe ontwikkelingen en vind het "knullig" om me met die nieuwe ontwikkelingen bezig te gaan houden en te weten dat je het nooit af kan maken. Dan kunnen ze dit beter aan iemand overlaten die er weer zijn eigen draai aan kan geven en het wel kan afmaken!

Maar het lucht inderdaad enorm op.

Back