Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Thanx voor je antwoord, mijn vader doet de Nederlandse post, dus misschien heeft hij het gehad en is u op vakantie, zal het wel horen. Kan de creditkaart nog wel gebruiken hier

Groetjes Erna

@ Mark, En je had het nog gezegd... zal ik wachten of... gelukkig dat de DIAC netjes een mailtje heeft gestuurd en niet meteen je hele aanvraag heeft teruggezonden! Fijn trouwens dat ze zo leuk reageerden op je werk, het is toch altijd wel afwachten hoor....

@ Anne, misschien toch wel handig om ook een mailtje te sturen naar de DIAC, even checken hoe of wat?

Hmmm, even off-topic:

Betekend dat dat als we naar Nederland gaan met onze Ozzie credit card, we die niet zouden kunnen gebruiken ??

Dat zou toch raar zijn als mensen uit het buitenland hun cresditcard niet meer in NL zouden kunnen gebruiken. Er wordt volgens mij heel veel door buitenlanders betaald met creditcard hier.

Ik heb inderdaad maar even gemaild. Hoop dat ik nu ook snel wat zal horen.

Ik heb inmiddels wel een nieuwe creditcard, maar Fred ook nog niet (en ook nog geen bericht gekregen dat er iets gaat veranderen vanaf 1 aug.) dus waarschijnlijk gaat dat per bank of creditcard maatschappij ook nog verschillend qua snelheid.

Erna,
Ja, die hebben we. We denken over 4 a 5 jaar eens naar NL te gaan ;-) ;-)
Annemiek,
Dat denk ik ook ja, maar het is wel grappig dat je als NL met creditcard verplicht een pincode moet gebruiken, terwijl dat hier niet is. Het is optioneel wel aanwezig op de AU cards, maar we gebruiken het hier niet (de pincode).

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg92672#msg92672 date=1181800779]
Ik vind het wel toevallig, dat als ik een mailtje stuur naar aspc.processing@immi.gov.au ik prompt een kleine 2 uur later een mailtje krijg van de DIAC.
[/quote]

Dat is echt puur toeval; aspc processing is een 'botje'...

I know, maar misschien hebben ze een filter er op gezet. Wellicht was mijn e-mail adres bij de aanvraag niet helemaal te ontcijferen geweest, vanwege mijn handschrift. Ze hebben wellicht een filter op een deel van mijn e-mail adres gezet met een trigger dat een medewerker een notify zou krijgen als het filter matched met dat deel van mijn e-mail adres...

Je weet het niet he..... :)

Jihaaa!!!

We hebben een case-number :)

Wat probleempjes gehad met de betaling, vanwege het nieuwe creditcard systeem in NL, maar vanmorgen lag de e-mail met Case-number in mijn mailbox. Moet dus volgens mij ook betekenen dat de creditcard betaling nu wel is goedgegaan!

Mark

Cool!!!!

wij ook trouwens :) Kreeg gisteren bericht van Rob Breumelhof dat ze eindelijk ook ons nummer hadden ontvangen... kun je nagaan, de betaling was al op 23 mei afgeschreven... Maar goed er zit weer schot in!!!

Groetjes,
Lela

Bij ons is de betaling nog niet te zien? Zal eind van de maand komen met het afschrift van de creditcard.

Wel stom trouwens dat door een hapering in het systeem (door onjuiste creditcard gegevens) ik zomaar een aantal weken naar voren ben geschoven. Ik heb nl. 3 a 4 weken later dan Lela de aanvraag opgestuurd. Nu hebben we, met 1 dag verschil, beiden ons Case-number....

Wat goed voor jullie!!!!! Heerlijk dat het ook ineens wel snel kan gaan. :up: :up:
Nu medicals en VOG opsturen???

Wij hebben helaas nog geen nieuws, ook niet na een mailtje.....ik begin nu toch wat zenuwachtig te worden..... :unsure:
Ik wacht deze week nog af en ga anders volgende week maar een keertje bellen ofzo. (of eind van deze week!)

Hadden het er in de pauze nog over. Misschien proberen we de medicals in onze vakantie te doen (laatste week juli en eerste 2 weken augustus). Ik heb geen vrije dagen meer over, dus als het zo kan scheelt dat weer onbetaald verlof aanvragen ;) Geen idee of het kan natuurlijk, want misschien heeft de paneldokter dan ook wel vakantie ;)

Misschien deze week maar eens kijken of we ergens een afspraak kunnen maken.

Ah dat kan toch niet lang meer duren toch Anne? we hebben het allemaal vlak na elkaar aangevraagd...

Wel op tijd bellen hoor Annemiek, de vakantieperiode geldt ook voor dokters... wij moesten toch ook behoorlijk wat moeite wij moesten doen... Het zou zonde zijn als je daardoor vertraging oploopt!

Verhuisperikelen dag 1:

Zo, vandaag de eerste 2 verhuisbedrijven op bezoek gehad. Bij het ene bedrijf hadden we een heel goed gevoel en bij het andere bedrijf dus niet. Die zal het ook waarschijnlijk niet worden. Morgen en overmorgen nog even afwachten, want we krijgen er nog 4 op bezoek!

Beetje laat... tuurlijk kun je in oktober medicals doen als je in november weggaat... bedoelde te zeggen dat als de dokter ook op vakantie gaat, je misschien de geplande datum geen medische keuring kan doen  :up:

Gedoe he, met al die verhuisbedrijven... succes!!

Back