Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Hey Mark en Annemiek,

NEWTOWN COVE Caravan and Campingpark is een goede camping! Vlakbij ons in de buurt! Moet maar ff googelen of je een website kunt vinden! Enne... Voorzichtig rijden he?! En vergeet je bankpas niet, Ierland is een superduur land... Misschien tot zaterdag!!! Misschien is 10.00-11.00 een mooie tijd om af te spreken? Weet niet of ik nog kan internetten deze week dus de rest zal via txt gaan! Grts, Marieke en Liam natuurlijk!

Het is ook weer een tijdje stil geweest rondom onze laatste stand van zaken.

Op de eerste dag van onze vakantie werden we gebeld door de makelaar dat zij graag met iemand een eerste bezichtiging wilde doen. Natuurlijk kan dat, dus 1 dag voordat we naar Ierland vertrokken was de bezichtiging. Deze was erg positief verlopen. Sterker nog: In onze vakantie, nog steeds in Ierland, kregen we een tweede telefoontje van de makelaar dat dezelfde persoon graag een 2e bezichtiging wilde. Ook dat was natuurlijk geen probleem. Deze vond afgelopen woensdag plaats. De makelaar zou nog een aantal documenten aangaande de VVE opsturen en verder hebben we (helaas) nog niets gehoord. Maar nadat ik even contact heb gehad met de makelaar denk ik dat er morgen weer meer informatie beschikbaar komt. En hopelijk komt hier een leuk bod uit. Het is spannend en we hopen dat het bod ons aanstaat.

Verder hebben we eigenlijk nog niet veel te melden.

@Mariekske: Het was gezellig in Ierland. We hebben ons goed vermaakt die dag met jullie op stap. Moeten we volgend jaar maar een keertje overdoen, maar dan aan de andere kant van de wereld :)

Helaas...nog steeds niets nieuws...

De belangstellende voor ons appartement heeft ook nog een ander appartement in de buurt bezocht. De voorkeur ging wel uit naar het andere appartement, maar er is nog geen definitieve beslissing gemaakt. Hopelijk horen we binnen een week wat meer......waars. zal het alleen aan de prijs liggen....maar ja..dan moet ze een bod uitbrengen en kunnen we kijken of we er wat aan kunnen doen......

Jammer dat je nog geen antwoord hebt...! Hopelijk krijgen jullie snel positief bericht mbt verkoop!!!
Ook Liam en ik vonden t super gezellig dat jullie er waren! Moeten idd nog maar es overdoen aan de andere kant van de wereld, haha! Wanneer hadden jullie ook alweer plannen om richting Oz te vertrekken? Grts, Liam en Mrie

Maluka, ik hoop voor jullie dat jullie snel iets horen.
Die onzekerheid word je gek van.
Ik zal voor jullie duimen  :up:

Groetjes,
Jolanda

Marieke: de planning was nog steeds rond november. Maar als het appartement niet snel verkoopt moeten we die plannen uitstellen.

Gelukkig hebben we wel beiden te horen gekregen van onze werkgevers dat ze wel blij met ons zijn en dat we wel nog zo lang kunnen blijven totdat we daadwerkelijk de oversteek maken. Natuurlijk moeten we wel zo snel mogelijk aan hun ook aangeven wanneer we nu daadwerkelijk vertrekken, maar dat lijkt me geen probleem! Dus echte haast is er niet om weg te komen (alhoewel ik liever gisteren dan vandaag was gegaan :) )

Vanavond moeten we toch wel gaan beslissen welk verhuisbedrijf we nu gaan kiezen om onze verhuizing te doen. Ben al een paar keer gebeld met de vraag of we nu al wisten wat we wilden.

Verder staat onze medical op 1 oktober gepland in Zwolle. Of de Thoraxfoto dan ook meteen kan is nog niet duidelijk, omdat de GGD hun kalender voor oktober nog niet open heeft staan. Beetje maf, maar goed. Zo werkt het blijkbaar.

De kans wordt alleen maar groter dat we niet in november weg gaan. Waarschijnlijk zijn we dit jaar nog in NL. Toch nog een Nederlandse winter dus... Dat wilden we het liefste voorkomen, maar goed. Dat blijkt niet te gaan lukken...

He, jammer hoor Annemiek en mark...

Zo te horen dus nog geen positieve bod op jullie woning...
Nog 1 kerst en oud en nieuw dan maar in Nederland. Het mooie ervan is, vind ik, aan gezien ik ook na de kerst vertrek (maar hier wel voor heb kunnen kiezen) je nog tijd kunt doorbrengen met vrienden en familie, want de meesten van hen zijn dan gewoon eben thuis en vrij. Kduim met je mee meid! Wachten is niet leuk nee. Dan toch maar even extra genieten van de unox erwtensoep en oliebollen...?!
Succes met alles! Hopelijk zit alles jullie binnenkort meer mee, tis jullie van harte gegund!
heel veel liefs, Liam en Marieke :up: :up: :up:

Ergens vind ik het ook niet zo heel erg, want met mijn oma gaat het niet zo heel goed, dus die kan ik nog een paar keer zien. Het liefste zou ik ook zo vaak mogelijk bij mijn ouders op bezoek gaan, want het gevoel dat je dat over een tijdje niet meer kunt doen is toch wel raar.

inderdaad Annemiek. Tis goed om niet te 'dwellen' op bepaalde dingen, maar wel juist om bewuster met familie en vrienden om te gaan. Voor mij is elk bezoek aan mn ouders heel bijzonder. Mn broers en zus en hun aanhang doen altijd hun best wanneer ik er een weekendje ben, hun plannen op mij af te stemmen. 2 weekenden terug was ik voor een lang weekend in Nederland en toen zaten we even met zn allen aan de friet. Zo gewoon, vanzelfsprekend, mn pa die aant rommelen en regelen is in de keuken en wij die zich tegoed doen aan alle lekkere dingen. Die gewone dingen zijn voor mij nu extra speciaal omdat ze steeds schaardser worden. Tzijn in mijn geval mn ouders die ik t meest ga missen. De vanzelfsprekendheid om even binnen te wippen of de steun die ze onvoorwaardelijk gaven toen ik moeilijkere tijden beleefde. De hulp met alle verhuizingen die ik mn hele leven heb gehad. Hup, ze gebruiken hun vrije dagen om mij te helpen. En daar ben ik ze zo ontzettend dankbaar voor! A;ls tiener waardeer je t allemaal op een andere manier dan wanneer je ouder wordt. Je kijkt terug en bedenkt je wat ze allemaal voor je hebben gedaan en nog steeds doen! In mijn geval zijn t altijd mn ouders naar wie ik t eerst ga als ik mn ei kwijt moet, of advies zoek. (behalve Liam dan natuurlijk!). Redenen dat ik van alle tijd ga genieten is het feit dat mijn 2 beste vriendinnen allebei kleintjes hebben en das wel hel bijzonder! Iedere keer als ik ze zie zijn ze weer zo verandert.
Verdrietig om te horen dat het niet zo goed gaat met je Oma... Hopelijk komt er verbetering in haar conditie...? En ik hoop dat alles tzt allemaal op zn pootjes terecht komt voor jullie!!!
Heel veel liefs. marieke

Je hebt helemaal gelijk. Die momenten worden inderdaad schaarser. Je moet er van genieten zoveel het kan en gelukkig doen we dat ook :)
Mijn oma wordt niet meer beter. Het is nu gewoon een kwestie van haar leven verlengen zeg maar, maar dat is niet zo erg. Tenminste... Ik heb er vrede mee. Ze is nu 87 en heeft een heel mooi leven gehad. Mijn opa is er al niet meer en ze is vrij gelovig, dus zij troost zich met de gedachte dat ze straks weer bij m'n opa is.

We zijn er in ieder geval al wel uit wie onze verhuizing gaat doen. Tenminste... We zaten nog met 1 ding en dat is opgehelderd, dus we zijn er al wel uit denk ik.

[size=24pt]Hieperdepiep Hoeraaaaa voor Malukaaaaa!! [/size]

girl%20in%20a%20cake.jpg

May all your wishes come true! En het liefst snel een beetje...  toch? :wink:​

jij ook gefeliciteerd, Annemiek!!

groetjes uut Broabaaant,
John en Cat

Dank je wel, dank je wel...

Volgens insiders mag ik me nu ook bij de "oude lullen" gaan vervoegen....
Ik vind gewoon dat ik 30 ben geworden en dat mijn leven gewoon doorgaat...

Je bent zo oud als je je voelt...toch?

[quote author=Maluka link=topic=1071.msg99235#msg99235 date=1189668904]
Dank je wel, dank je wel...

Volgens insiders mag ik me nu ook bij de "oude lullen" gaan vervoegen....
Ik vind gewoon dat ik 30 ben geworden en dat mijn leven gewoon doorgaat...

Je bent zo oud als je je voelt...toch?

[/quote]

NEE, bij 30 gaat het echt bergafwaarts, hoor!!  :roll: duh....  gewoon doorademen, jongen! Het doet echt geen pijn  :lol: Heb je je bikini al uit mogen pakken???  :p

Ik zou liever geen foto van Maluka in bikini op internet willen zien ;) Ik wil graag NA vandaag ook nog met hem over straat kunnen lopen :)

Maar het is wel een hele mooie bikini hoor :p  :evil:

Ook gefeliciteerd van mij (ierse marieke).
Je bent inderdaad zo oud als je je voelt maar soms ook zo oud dat als je eruit ziet en merkt dat de rimpeltjes en kilootjes er niet zo makkelijk meer af te halen zijn... Ben dit jaar ook 30 geworden, en tis echt geen (hele grote) ramp, maar vrouwen hebben nu eenmaal zo'n biejooloogise klok in hun buik die ik t liefst nog een paar jaartjes terug zou willen draaien, haha!
Fijne dag! Als ik brand bier had hier zou ik er enne op ow vatte!

Heeey ook vanuit Down Undah van harte met je 30e!!

It will only get better! :cool:

Groetjes San & Lin

Back