Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Een update...

Vanmorgen ontving ik een e-mail van de Skilled Migrants Job Matching Service.
Dit is volgens mij een afdeling van de DIAC waar mensen die aangegeven hebben op het inschrijfformulier dat ze in de "Skilled Matching Database" opgenomen willen worden, dit hier afhandelen.

In dat mailtje staat, dat wanneer ik mij wil registreren ik een aantal gegevens nodig heb:

- Visa grant number (met hier dus tussen haakjes een 13-cijferig nummer)
- Paspoort
- E-mail adres

Verder nog veel meer informatie...maar het ging me dus om het eerste punt.

Ik heb nog geen pre-grant letter ontvangen, maar ik heb dus wel dit mailtje ontvangen met een visa grant number. Mag ik er dan van uitgaan dat we ons visum hebben?

Ben heeeeeeel erg benieuwd naar jullie reacties....

Ik loop wellicht vooruit op de zaken, maar we hebben alvast tickets geboekt voor 10 februari met Singapore Airlines.

[move]:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:
:happysun: BRISBANE HERE WE COME :happysun:
:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: [/move]

Ikke nie weten, maar het wordt nou wel een spannend verhaal! Ze zullen het visa grant number toch niet per snail mail verzonden hebben?

Daar gaan we maar niet van uit.... alles is via e-mail gecorrespondeerd dus ik zou niet weten waarom de pre-grant-letter dat niet zou zijn....

Tjesses Maluka& Annemiek, ze maken het wel heeel spannend voor jullie zeg!
Weet je wat ik denk? Dat die sufferds inderdaad vergeten zijn om de pre-grant te mailen...druk druk druk...nog even een dossier afronden voor de Kerstdagen...etc. etc.

Tjonge, hoop dat het met jullie zenuwen meevalt, maar dit moet goed nieuws zijn, lijkt me  :up:
Toi-toi-toi....

groeten van Tampet (die nog niets heeft gehoord... :-()

Ze zijn ons bij de ASPC even wat vergeten te sturen... Namelijk een pre grant letter ;) We zijn dus al sinds 11 december in bezit van ons visum!!!!  :lol:  :lol:  :lol: Maluka heeft rond 05.00 (NL time) vannacht even gebeld met Adelaide, omdat hij toch niet kon slapen. De mevrouw aan de telefoon heeft het even opgezocht en vertelde dat we inderdaad het visum al hebben. "Heb je de pre grant letter nog niet ontvangen? Oh, dan stuur ik hem even naar je toe" ;)

Zit je dus al dik 2.5 week extra te zenuwen!! ;) Nu dan eindelijk, na bijna 3 jaar wachten, wachten en nog eens wachten mogen wij ook naar Oz!!

Maluka heeft gisteren dus al tickets geboekt, omdat hij er toch wel vanuit ging dat het goed zat i.v.m. dat visum grant number uit het mailtje van gisteren. We vliegen dus op 10 februari om 11.15 van Amsterdam naar Singapore en ongeveer 3 uur nadat we daar geland zijn vliegen we door naar Brisbane.

Maluka en ik konden dus niet meer slapen na dit nieuws! :)

YIIHAAAAAAAA!!!!!!!!!

Wat geweldig nieuws voor jullie.
Mooie afsluiter van het jaar na zo lang wachten. :up:

Groetjes Markus

Eindelijk dan, gefeliciteerd.
Geniet nog een paar weken van Nederland en dan hup naar de zon.

Groetjes Jolanda  :up:

Hoi,
GEFELICITEERD !!!!!!  :happysun: :happysun: :cheer:

Het lange wachten is beloond.

Geniet ervan.

Groetjes
Ineke

Wat heeft het lang geduurt! Maar dan toch eindelijk is het zover!

Gefeliciteerd.jpg

[size=20pt]SUPERNIEUWS!!![/size]

Lieve groetjes
San & Lin

Nou, hèèèèèèèèèèè hèèèèèèèèè, eindelijk dan toch.

Super gefeliciteerd. Mooie afsluiting van 2007. Op naar Brissie en ook nog naar die bruiloft op 16 februari.

Nogmaals gefeliciteerd.

Erna

Hé die Annemiek en Maluka!!

Ennnnn nog lekker aan het stuiteren,  :soccer: :wink:
geweldig nieuws, super zeg!!!!!

rose-178.gif

fireworks-074.gif

Miranda xx

Jeetje dat is nog net effe op de valreep in 2007!!!! :smile: Hartstikke goed, gefeliciteerd en alvast heel veel geluk voor 2008!

Geniet van het gevoel :smile:
Syl

He Mark&Annemiek

Helemaal te gek zeg, het heeft misschien een tijd geduurd maar eindelijk wordt jullie geduld beloond. Enjoy, en tot snel zal ik maar zeggen (bier en wijn staat koud) :grin:

Cheers Sander  :cool:

He,

Van harte gefeliciteerd, nog net in 2007 jullie visum :up: :up: :up:
volgens mij zijn wij nou ongeveer degen die het langst op het forum zitten zonder visum :cry:

maar het is jullie meer dan gegund, succes met de laatste loodjes

Groetjes Wilbert en Margo

Gefeliciteerd!  :up:
Veel succes met het afronden van de laatste dingen in Nederland en heel veel plezier met de voorbereiding voor jullie vertrek naar Australie.

Groetjes Chantal

Heeeeeeeeeeeeey, HIEP-HIEP-HIEP hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Gefeliciteerd, wauw wat een goed nieuws!!! Wat een opluchting en wat een gevoel zal er nu loskomen!
Ik vertrek zelf MORGEN, ook via Amsteredam naar Singapore, 17 uurtjes vliegen, 3 uur wachten en dan naar Perth! Waar Liam me op staat te wachten !
Heel veel succes/plezier/sterkte met de laatste loodjes!
Heeeeeeeeele dikke xxx Marieke

Ik stuiter voorzichtig tum ;) Gisteravond geschaatst in Deventer en ben daar al op het ijs gestuiterd. Resultaat: 2 blauwe knieën en een zere elleboog.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Heeeeel maf om nu eindelijk te weten dat je dat visum hebt. Nu moeten we in 1.5 maand tijd nog een heleboel regelen en doen. Ook nog even naar Berlijn tussendoor ;) 11 februari zal ik dan eindelijk voet op Australische bodem zetten :up: Heel onwerkelijk ;)

Ben trouwens heeeeel blij dat we de gok niet hebben gewaagd om een tijdelijk visum aan te vragen om zo toch zeker op 10 feb. te kunnen vertrekken. Als we dat gedaan hadden waren we ons definitieve visum kwijt geweest, omdat we nog niet wisten dat die op 11 december al granted was.... ;)

Back