Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

CONGRATS!

Echt super, ik ben rete-jaloers  :lol:
Nu de laatste stukjes tijd in NL uitzitten en dingen regelen, dan tijd voor afscheid nemen van je loved ones en vliegen maar!

Ik weet dat jullie 2008 niet meer stuk kan, maar toch nog een geweldige jaarwisseling gewenst& proost ze (vergeet je paracetamolletjes niet.. :grin:) !

groeten,
Tampet

Het einde van 2007 kan ook niet meer stuk ;) De kou kan me niet meer deren op dit moment... Duurt nu toch niet lang meer. Heb zelfs zin om, na de vakantie, naar het werk te gaan :) Goed nieuws brengen is altijd leuk he!

[move][glow=red,2,300]GEFELICITEERD!!! GEFELICITEERD!!! GEFELICITEERD!!! GEFELICITEERD!!![/glow][/move]

Mariette

Tijd super druk en regelen geweest maar alsnog gefeliciteerd !!!  :happysun:

Ook jullie het allerbeste in 2008 !!

Groetjes Moon en Steef

Flink het glas heffen vanavond hè Annemiek en Maluka!!!
champagne-088.gif

[glow=red,2,300][size=15pt]2008 is jullie jaar![/size][/glow]

groetjes Miranda

Nou dat hebben we dan ook weer meegemaakt. Gigantisch dikke en dichte mist. Dit hadden wij echt nog noooit mee gemaakt. Als we tien meter zicht hebben gehad was het nog veel!! Was best eng. Auto's reden een km of 5 per uur en iedereen was op zoek naar de wegmarkering, zodat je nog een beetje een oriëntatiepunt had. Je kon gewoon niet zien waar je heen ging. Ik geloof dat we over een stukje van hooguit 2 km. 20 minuten hebben gedaan.

We hebben ook eens anders naar het vuurwerk gekeken dan normaal... Nou ja... gekeken?? We hebben vuurwerk gehoord deze keer. De pijlen zag je niet meer, want dat ging te hoog. Die potten die op de grond staan kon je nog wel zien.

Heeeel maf om dit eens mee te maken.

Hoop dat jullie allemaal een heel mooie jaarwisseling hebben gehad en dat er maar veel visa mogen worden toegekend dit jaar. Dat tummetje het huis maar snel verkocht mag hebben, dat Tampet ook niet te lang meer hoeft te wachten en dat de kleine bubblemaker van Kookaburra ook maar mooi van zich laat horen deze, of volgende maand!! En voor iedereen die nog wacht op een goede uitslag... Veel geluk en succes met het wachten!!! Voor de mensen die, net als wij, binnenkort afscheid gaan nemen van familie en vrienden... dat we maar mooie feestjes hebben!!

Veel geluk en plezier allemaal!!!!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg106352#msg106352 date=1199149120]
Nou dat hebben we dan ook weer meegemaakt. Gigantisch dikke en dichte mist. Dit hadden wij echt nog noooit mee gemaakt. Als we tien meter zicht hebben gehad was het nog veel!! Was best eng. Auto's reden een km of 5 per uur en iedereen was op zoek naar de wegmarkering, zodat je nog een beetje een oriëntatiepunt had. Je kon gewoon niet zien waar je heen ging. Ik geloof dat we over een stukje van hooguit 2 km. 20 minuten hebben gedaan.

We hebben ook eens anders naar het vuurwerk gekeken dan normaal... Nou ja... gekeken?? We hebben vuurwerk gehoord deze keer. De pijlen zag je niet meer, want dat ging te hoog. Die potten die op de grond staan kon je nog wel zien.

Heeeel maf om dit eens mee te maken.

Hoop dat jullie allemaal een heel mooie jaarwisseling hebben gehad en dat er maar veel visa mogen worden toegekend dit jaar. Dat tummetje het huis maar snel verkocht mag hebben, dat Tampet ook niet te lang meer hoeft te wachten en dat de kleine bubblemaker van Kookaburra ook maar mooi van zich laat horen deze, of volgende maand!! En voor iedereen die nog wacht op een goede uitslag... Veel geluk en succes met het wachten!!! Voor de mensen die, net als wij, binnenkort afscheid gaan nemen van familie en vrienden... dat we maar mooie feestjes hebben!!

Veel geluk en plezier allemaal!!!!
[/quote]

Kijk, dit is nou eens een hartstikke lief berichtje  :grin:, bedankt Annemiek....dat
jullie een geweldige vlucht krijgen, een mooie bruiloft bij mogen wonen, helemaal
naar je plek mogen zijn in Australië, dat je mooie feestjes mag hebben, dat iedereen
het gigantisch naar zijn zijn heeft en ...en...en..en...veel geluk!!

Ben blij dat je in ieder geval de potten nog hebt mogen zien  :wink:, eng hè
mist, straks heb je zon...want iedereen weet dat in Australië geen wolken, regen,
mist en kou zijn....daar schijnt alleen maar de zon  :up:

Liefs Miran

19 t/m 22 januari lekker naar Berlijn! Hadden voor de zekerheid nog even gebeld, want we wisten niet of je er nu zo binnen kunt lopen, of dat je een afspraak moet maken. Tussen 09.00 en 11.00 op maandag de 21e gaan we dus ons stickertje ophalen zonder afspraak ;)

Heb er zin in!!  :happy:

Hardstikke fijn, meis!! Wat heerlijk dat het nu in voltreinvaart vooruit gaat, he?! Zo zie je maar dat alles op z'n tijd komt.... en ja, we hopen dat Bubblemaker er net zo over denkt  :smile:

alvast veel plezier in Berlin!
we bellen,
Cat

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg106530#msg106530 date=1199289201]
19 t/m 22 januari lekker naar Berlijn! Hadden voor de zekerheid nog even gebeld, want we wisten niet of je er nu zo binnen kunt lopen, of dat je een afspraak moet maken. Tussen 09.00 en 11.00 op maandag de 21e gaan we dus ons stickertje ophalen zonder afspraak ;)

[/quote]

Toe maar  :wink:, nog op vakantie ook  :grin: :up:

[quote author=tum link=topic=1071.msg106614#msg106614 date=1199346730]
[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg106530#msg106530 date=1199289201]

[/quote]

Toe maar  :wink:, nog op vakantie ook  :grin: :up:
[/quote]

Hoe zeggen ze dat nou.... Je moet jezelf ook eens kietelen?? ;)  Alhoewel... Laat Mark dat maar niet doen. Kan hij niet zo goed tegen en kan zich dan niet beheersen ;) Straks slaat hij zichzelf nog voor z'n kop :D

Heb net even met Aingapore airlines gebeld om extra kilo's te regelelen. Mark en ik hadden allebei het idee dat je ook bij SA 20 kilo p.p. extra kon krijgen als je emigreert. Geloof dat ik dat hier ergens op het forum ook een keer gelezen had. Ik kan het alleen niet terug vinden. Kan iemand me vertellen of dit inderdaad met Singapore was of met een andere maatschappij? De mevrouw aan de telefoon vertelde me namelijk dat ze bij SA maar 10 kg per persoon extra geven.

[quote author=tum link=topic=1071.msg106373#msg106373 date=1199181714]

Kijk, dit is nou eens een hartstikke lief berichtje  :grin:, bedankt Annemiek....dat
jullie een geweldige vlucht krijgen, een mooie bruiloft bij mogen wonen, helemaal
naar je plek mogen zijn in Australië, dat je mooie feestjes mag hebben, dat iedereen
het gigantisch naar zijn zijn heeft en ...en...en..en...veel geluk!!

Ben blij dat je in ieder geval de potten nog hebt mogen zien  :wink:, eng hè
mist, straks heb je zon...want iedereen weet dat in Australië geen wolken, regen,
mist en kou zijn....daar schijnt alleen maar de zon  :up:

Liefs Miran
[/quote]

Nou dit is inderdaad super lief, sluit ik me helemaal bij aan, en Annemiek alvast heel, heel veel plezier voor jullie 2-en in Berlijn!! :up:
Enne...vlak voordat je de grond voor de Aus. ambassade gaat kussen...eerst even checken dat er geen glas of viezigheid ligt, beloofd?  :grin:

Enjoy!!

Hoi Annemiek

Je kan inderdaad 10 kilo extra bij kopen als je met SA vliegt als je emigreert voor dacht ik 55 euro en je krijgt er dan van SA een extra 10 kilo bij in totaal dus 20 kilo. Dit was in ieder geval vorig jaar zo.

Veel plezier in Berlijn :up:

Back