Maluka & Annemiek -> Alweer een jaar in Australië!

Tgaat snel nu!!! Ook ik had pech dak een dag vt voren erachter kom dat ik al een tijd met een longontsteking loop. Make sjuur dat je fit bent voor t vliegtuig!

[quote author=Annemiek link=topic=1071.msg105810#msg105810 date=1198836616]
Ik stuiter voorzichtig tum ;) Gisteravond geschaatst in Deventer en ben daar al op het ijs gestuiterd. Resultaat: 2 blauwe knieën en een zere elleboog.
[/quote]

Oeps, maar je hebt geschaatst, misschien wel voor de laatste keer in NL  :up:
ice-skating-074.gif

jaaa daarom ;) Met Mark en nog een vriend van ons eerst wat gegeten en daarna geschaatst. Was erg leuk en zo vaak zullen we hem ook niet meer zien. Goed... ga eerst ff douchen en hopen dat ik dan weer land, want ben helemaal aan het zweven nu ;)

Nou hèhè, was toch niet zo'n debiele gedachte van me, van die snail mail, behalve dan dat ze het vergeten waren.

Gefeliciteerd!!

[size=30pt]WHOEHOE GEFELICITEERD!!!!!!![/size]

Wat zijn het af en toe toch ook een oenen daar in Adelaide (ik bedoel hier in Adelaide :))

Kijk, dat is nog een lekker het nieuwe jaar ingaan!!!

Veel liefs,
Lela

ps. zat er toch niet heel ver vanaf met 13 december :)

Gefeliciteerd!!!!
Na alle afwegingen kun je nu gewoon met je permanente visum naar de bruiloft in Australië.
Succes met deze drukke weken van regelen en afscheid nemen.

Demy

Jongens, jongens dat is nog eens een mooie titel voor julie LASTAVAZA!!! :up:
HOERAAAA!!! VAN HARTE! Wat moeten jullie blij zijn en opgelucht en helemaal hyper!!! :congrats:

En wat een..... daar bij het ASPC!!!!
Genietze verder, maar dat zal wel lukken!  :grin:

groeten van Tampet

Hi Maluka en Annemiek

Van harte gefeliciteerd, te gek voor jullie.
Geniet van de roze wolk en succes met de laatste dingen regelen :up:

GEFELICITEERD.  :grin:  :up:
Nu nog een aantal drukke weken om de laatste dingen te regelen.
En dan heerlijk naar Australie.
Ik kan me jullie zwevende gevoel wel voorstellen.
Succes met de laatste voorbereidngen.

Groet Gerrit

about bloody time isn't it?..  :evil:

:congrats: PROFICIAT  :congrats:

groetjes Barry & Vanessa

Hadden jullie daar trouwens ook allemaal last van? We weten nu dus bijna 2 dagen dat we het visum hebben en ik geloof het niet. Kan het nog steeds niet bevatten dat we over 6 weken in het vliegtuig zullen zitten op weg naar onze toekomst. Het begint me nu een beetje te benauwen, want we moeten nog van alles regelen... tenminste, je leest hier altijd dat er nog zoveel moet gebeuren, maar ik weet het niet. Ben al aan het opruimen geslagen en heb al van alles weg gegooid, maar heb echt het idee dat het niets opschoot, dat er nog zoveel ligt wat weg moet. Beetje zo'n gevoel van door de bomen het bos even niet zien ;) Wat moeten we allemaal nog regelen en wanneer begin je daar aan!

Nog 6 weken......    pffff.....  wat gaat dat snel! Moet maar eens vlug gaan beseffen dat het echt zo is ;) Dat we het na 3 jaar echt zo is.

p.s. Mariekske... Heb er maar een Magners op gedronken ;)

Hee Annemiek en Maluka,

Ik loop wat achter, op een een of andere manier heb ik dit topic even niet meegekregen, maareh...

[move] :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: [/move]

SUPERRRRRR!!! Jullie hebben het verdiend.

Back